Autor
|
Tema: Aneto 3404 m (Llegit 4664 vegades)
|
Jack Frost
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 4112

Neu, neu!!!
|
Olé Segarró! Ha tret per l'espai el Temps la foto de la creu amb el Sol de fons.  Genial!
|
|
|
|
|
En línia
|
Poble Nou Jack Frost: figura llegendària que s'origina a Escandinàvia, on, segons la mitologia noruega, Karl, déu dels vents, tenia un fill anomenat Jokul o Frosti -Jokul significa caramell i Frosti gebre. La fantasmagòrica figura, semblant a un Elfo, és un personatge imaginari que apareix en les històries tradicionals i se suposa que traça les figures que apareixen en el gebre; representa, per tant, el fred. (R.Hardy: El libro del Clima. Vol I) Una de les coses més maques que m'han dit en molt temps:"dons que.. estic molt contenta de que hi hagi gent com tu que sense casi coneixe'm em vulgui ajudar i ensenyar tantes coses, mai m'hauria pogut imaginar que una aficio com la meteo em fes coneixer a gent tant bona i agredable.. i que al final acaben siguent molt mes importants que no pas el fet de que caigui 1 metre de neu" 
|
|
|
tborras
Meteoclimatic projecte
Cumulus Mediocris

Desconnectat
Missatges: 729

Volando
|
Molt bo aquest reportatge , enhorabuena a todos los que habeis participado en esta aventura con final felíz
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Jack Frost
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 4112

Neu, neu!!!
|
Ara sí, ja està: http://personales.ya.com/miquelpuigt/aneto/aneto.htm 
Espero que us agradin!
|
|
|
|
|
En línia
|
Poble Nou Jack Frost: figura llegendària que s'origina a Escandinàvia, on, segons la mitologia noruega, Karl, déu dels vents, tenia un fill anomenat Jokul o Frosti -Jokul significa caramell i Frosti gebre. La fantasmagòrica figura, semblant a un Elfo, és un personatge imaginari que apareix en les històries tradicionals i se suposa que traça les figures que apareixen en el gebre; representa, per tant, el fred. (R.Hardy: El libro del Clima. Vol I) Una de les coses més maques que m'han dit en molt temps:"dons que.. estic molt contenta de que hi hagi gent com tu que sense casi coneixe'm em vulgui ajudar i ensenyar tantes coses, mai m'hauria pogut imaginar que una aficio com la meteo em fes coneixer a gent tant bona i agredable.. i que al final acaben siguent molt mes importants que no pas el fet de que caigui 1 metre de neu" 
|
|
|
meteocoll
CATmeteo Admin
Tren convectiu

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 34740

|
Quin número és el video de la nostra veina ??
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
meteocoll
CATmeteo Admin
Tren convectiu

Desconnectat
Gènere: 

|
No s'obre cap enllaç
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
meteocoll
CATmeteo Admin
Tren convectiu

Desconnectat
Gènere: 

|
Has posat tots els enllaços malament
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Meteosee
Dame un orujo...dame dos...dame tres.....
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3837

Rumio?doncs existeixo...si em deixa la crisis
|
AAAAAAAARGGGGHHHH!!!!! Mamonazos!!! Qué rabiaaaaaaa!!!!! 
Y yo con mis niños y mi madre todo el fin de semana (aunque, la verdad, no se que tiene más mérito...)
Pues nada, enhorabuena a todos,a los que hicieron cima y los que no también. Recordad que las montañas siempre están ahí (aunque por desgracia, no siempre estamos en disposición de atacarlas, pero bueno... es una frase muy famosa).
Un abrazo para todos! 
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|