Autor
|
Tema: 2 dies al paradís: Aneto (Llegit 1041 vegades)
|
Sinner
CATmeteo Col.laborador
CCM

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: un munt

|
Buf.....sense paraules nois...
Una pasada...no hi ha paraules. Sobretot per un servidor, primer 3000 que fa 
Fisicament, al final he estat una mica petat, sobre tot per les botes (noves), però per mi, ha estat una prova..una fita a la meva vida, que sempre serà recordada. He aribat al pas de Mahoma plorant de la emoció que tenia ben guardada dins. El propi pas de Mahoma, és una gilipollada, comparat per exemple amb la grimpada del Coll de Corones. (Klip, he fet la meitat de la pujada del glaciar amb un crampó sortit )
La emoció, el cansament, la falta d'oxigen i la medicació, s'han convertit en els tocapilotes de la nit. Allà, al sostre dels Pirineus, amb un sac i..a dormir poc...però l'experiéncia ha estat brutal. No hi ha paraules.
Aquí penjo un recull de fotos (he fet molt poquetes). No han estat retocades, el que es veia al cel, és el que hi ha a la foto. La sensació, per desgracia, no es pot reflexar
Arribem a Benasque en Cota (Crazy driver ) Meteocoll, Summereta i jo.
Després de trobar-nos tots (Albertito Moons, Sobre, Checo. Granizo i Jack Frost) Preparem l'equip, lloguem crampons, piolets i tota la pesca. Lógicament, en Meteocoll ens va fer firmar un paper de descàrrec. Sempre s'ha de fer un, quan s'organitza una cosa d'aquestes

Sobre, per variar, amb la llengua fora 

Mmm...no comments 

Hi havia alguna petita mostra de convecció, que ens donaria boira durant la pujada. Ens va beneficiar, ja que no va fer sol durant la pujada. Tot i així, alguns vem suar la gota gorda 

El Lunas...aix 

La pista de Pujada des de Benasque fins el Refugi de Pescadors..té tela. En Meteocoll, amb els ous per corbata, estava fins el pebrots ja 

La veritat, és que les vistes eren molt guapes, llástima que no vaig fer cap foto. Les vaques ens feien companyia...les molt putes no es movien ni a tiros

Total, arribem al Refugi, ens preparem l'equip, i cap a dalt. Fins el primer llac, no vaig a tornar a fer fotos. Em feia molt de pal treure la càmera i tota la pesca 

El equip, fent un descans. La veritat, vaig arribar reventat al primer llac, i estàvem a 2200 

Continuem cap a dalt, i arribem al segón llac. Aquestes fotos....em sembla que li sonaran a un....... 

Aigüa....osti, que bona que estava 

A partir d'aquell moment, la cosa va començar a posar-se guapa. Mengem una mica al tercer llac (2800m) i cap a dalt. Amb una mica de neu...i després, més pedres pujan la carena. Aquell tros, abans de la glacera, és brutal. Desmoralitza un collò. En Cota, va petar als 2900 (massa pes i/o és va rajar ) La Summereta, també, i en Sobre que és un vago de merda Es va quedar amb ells. Van dormir al tercer llac.
Una vegada arribem a la glaçera, ens posem crampons, piolets, i cap a dalt. La neu estava feta una merda, i relliscava massa. Però la veritat, a la glaçera va ser on m'ho vaig passat més bé. Al passar pel costat d'una pedra, de cop i volta, en Meteocoll...pum! S'enfonsa fins els collons (literalment) gràcies a la moxila no es va enfonsar més. Vaig tener que estirar d'ell cap a munt, i al final va sortir.
Una mica més endavant, em miro, i veig que tinc el crampó esquerre sortit. Estiro una miqueta la corda, veig que no es posa al lloc...i passo, decideixo clavar una mica més el piolet per si les mosques, i ale 
I arribem al coll de Corones. Collons quina grimpada, amb crampons i tot. Mola mazo. És un esforç...però les vistes són impressionants. Arrivem a dalt en Jordi, en Checo i jo. El Jordi decideix esperar a la resta del equip, i el Checho i jo, seguim pujant. 15 minuts després...vaig petar. No de cansament, si no de moral. Vaig començar a recordar el comiat que vem fer al institut del Batxillerat, tota la gent plorant allà, vinga petons vinga de tot...Entre la boira, que donava la sensació de que no avançavem, el cansament i tota la pesca, vaig trencar a plorar com una magdalena. Però quan vaig veure el pas de Mahoma, tot s'em va pasar Amb moxila i tot, vem començar a passar. Per mi, una cutrada, m'esperava moooolt més. Albertito no va voler passar, i Granizo es va quedar amb ell, per tant, vem arribar 4 al pic (Checo, Jordi, Jack Frost i jo)

A partir d'aquí..no hi ha massa d'explicar. Granizo i el Alberto vam fer pic pel matí (per fí Moons!!!! )
Però és que no val la pena dir res més, només admirar les fotos. Tot i que no representen ni el 1% del que es sentia allà....
La resta dels detalls....no valen res, comparat amb això
Repeteixo, no són retocades, era el que es veia en aquell moment
Disfruteu

Salut!
|
|
|
|
|
En línia
|
Viladecans 23msnm Baix llobregat 
|
|
|
Cota
Papa Cota
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 8575

Dos tresors...
|
Felicitats, felicitats, felicitats... mai em cansaré de repetir-ho... 
Vas tenir els collons que no vaig tenir jo... o potser es tractava de la motivació (ja vam parlar d'això... ). El cas és que em vaig reventar, pel pes, la falta de fons (fotia mesos que no pujaba enlloc ni feia res i no m'havia passat fins ara) i era molt perillós pujar en aquelles condicions i tu.... tu vas pujar quan no ho podies fer, va ser una temeritat, ara ja es pot dir.... però vas arribar a dalt i això val per tota la medicació i tota la merda de vida que t'han fet passar.... una abraçada, Àlex.... una forta abraçada, d'home a home, perque ara ets això, has madurat: ets un home en el cos d'un nen i això et dignifica..... per molts anys i, si algun cop hi vols tornar ben entrenat.... serà un honor pujar amb tu al costat i fer el cim plegats.... un veritable honor..... 
Salut, amic....
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Sinner
CATmeteo Col.laborador
CCM

Desconnectat
Gènere: 

|

Ens hem de preparar, entrenar bé, i pujar com déu mana!!!!!!!!! 
Moltes gràcies
|
|
|
|
|
En línia
|
Viladecans 23msnm Baix llobregat 
|
|
|
tokyo
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 4484

Temps de tempestes estiuenques
|
Mas emocionat Sinner amb les teves paraules i sentiments que vas tenir abans del mahoma. Les fotos de la sortida del sol una pasada. Tot i que hi han pokes fotos en comparacio amb el que posara en teoria en Jordi. Amb la explicacio que has dit, ta quedat molt be el repor. I felicitats company! 
P.D: Que se sent en la respiracio a falta d'oxigen, un cop estaveu ja descansats.. ( a plena nit). Jo fa molts anys vaig pujar al Montarto (2850) notaba quem costava un pel respirar pero segurament era pel cansament i no pas per la falta d'oxigen.
|
|
|
|
|
En línia
|
LLEIDA (barri ciutat jardi) 186msnm http://s3.bitefight.es/c.php?uid=99477Dades Abs. 2006: Max: 40,2º(26/7) Dades Abs. 2007: Max: 41,7º(28/8) Min:-10,4º(18/11) Prec: 166,2mm Dades Abs. 2008: Max: 34,3º(19/6) Min:-8,2º(6/1) Prec: 203,9mm Max. Absoluta en 14 anys d'estació: 41,7ºC (28/08/07) Min. Absoluta " " " " : -11,2ºC (25/12/01)
|
|
|
|
|
tokyo
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 4484

Temps de tempestes estiuenques
|
Felicitats, felicitats, felicitats... mai em cansaré de repetir-ho...  Vas tenir els collons que no vaig tenir jo... o potser es tractava de la motivació (ja vam parlar d'això...  ). El cas és que em vaig reventar, pel pes, la falta de fons (fotia mesos que no pujaba enlloc ni feia res i no m'havia passat fins ara) i era molt perillós pujar en aquelles condicions i tu.... tu vas pujar quan no ho podies fer, va ser una temeritat, ara ja es pot dir.... però vas arribar a dalt i això val per tota la medicació i tota la merda de vida que t'han fet passar.... una abraçada, Àlex.... una forta abraçada, d'home a home, perque ara ets això, has madurat: ets un home en el cos d'un nen i això et dignifica..... per molts anys i, si algun cop hi vols tornar ben entrenat.... serà un honor pujar amb tu al costat i fer el cim plegats.... un veritable honor.....  Salut, amic....  Jo crec una cosa....., si no hagues vingut la sumarreta a lo millor haguesis pujat mes amunt pero es clar.... no es plan de deixar a la seva parella tirada..... Pero putser m'equivoco i vas petar abans que ella
|
|
|
|
|
En línia
|
LLEIDA (barri ciutat jardi) 186msnm http://s3.bitefight.es/c.php?uid=99477Dades Abs. 2006: Max: 40,2º(26/7) Dades Abs. 2007: Max: 41,7º(28/8) Min:-10,4º(18/11) Prec: 166,2mm Dades Abs. 2008: Max: 34,3º(19/6) Min:-8,2º(6/1) Prec: 203,9mm Max. Absoluta en 14 anys d'estació: 41,7ºC (28/08/07) Min. Absoluta " " " " : -11,2ºC (25/12/01)
|
|
|
nasiet
Sinner, la lupa!!
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 5055

Penyagolosa, Gegant de pedra.
|

!Moltes Felicitats!
!Sou Collonuts!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Sándor
100% potencia sexual
SCM

Desconnectat

Amy, una genio de la música.
|
Joder que putos cracks estais hechos, la próxima os veo en el MontBlanc!!! Felicidades.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Jack Frost
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3073

Termi-meteo... :P
|
Fantàstiques fotos Alex. Quina meravella estar allà dalt, eh?  Avui, quan m'he despertat, m'he trobat bé, còmode, relaxat al meu llit tou, calent... però l'esperit interior, tot i estar content i feliç pel repte assolit, no està amb l'estat de "vivessa total" que tenia allà dalt, suposo que m'entens oi?
|
|
|
|
|
En línia
|
Poble Nou Jack Frost: figura llegendària que s'origina a Escandinàvia, on, segons la mitologia noruega, Karl, déu dels vents, tenia un fill anomenat Jokul o Frosti -Jokul significa caramell i Frosti gebre. La fantasmagòrica figura, semblant a un Elfo, és un personatge imaginari que apareix en les històries tradicionals i se suposa que traça les figures que apareixen en el gebre; representa, per tant, el fred. (R.Hardy: El libro del Clima. Vol I) Una de les coses més maques que m'han dit en molt temps:"dons que.. estic molt contenta de que hi hagi gent com tu que sense casi coneixe'm em vulgui ajudar i ensenyar tantes coses, mai m'hauria pogut imaginar que una aficio com la meteo em fes coneixer a gent tant bona i agredable.. i que al final acaben siguent molt mes importants que no pas el fet de que caigui 1 metre de neu" 
|
|
|
meteocoll
CATmeteo Admin
Tren convectiu

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 34136

|

El vas enganxar pixant ... 
|