Pàgines: 1 2 [3]
|
 |
|
Autor
|
Tema: Serra del cadí, a vista d'ocell (Llegit 671 vegades)
|
Risi
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2476

el piri a vista d'ocell
|
Doncs a veure si les busques les fotos que tens del Cadí evidentment es la meva muntanya preferida  La he pujat pero no per una de les canals, que son massa dretes ( he arribat fins a la meitat de la del cristall, pujan per Estana- Prats de Cadí ) i al cim per la pista de San Salvador per el poble de Adrahen  Canal de L'Ordiguer....Canal del Cristall.... Canal de Baridana....Canal Amagada.....Canal de la Creueta.....Pas dels Gossolans......i decenes de petits canals i variants, alguns per obrir encara....  uuuuuuffffff........quanta feina que hi ha al Cadí ......... .......I la Roca del Ordiguer a l'estiu!!!!!..... Per qui li agradin les coses més tranquiles, imprescindible: Prat del Cadí.......base de atac de la meitat de les ascensions. Gràcies de tot cor per les teves fotos risi de Cadí...... Per cert, ja parlarem de feina si em foten fora de la meva.....  Prat de Cadí, ...el conec, un racó fantàstic al peu de les famoses canals, de la canal del Cristall hi tinc unes quantes fotos....(les hauria de buscar..  ) i el pas dels gossolans, un lloc emblemàtic.....camí del Comabona....aiiiissssssss el Cadí  M'agradaria anar a les Penyes Altes un dia.
|
|
|
|
|
En línia
|
Serralada del Cadí des de La Seu  *Cuando los ángeles lloran, llovera..*
|
|
|
piolet
Cumulus Congestus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 1517

El Taga des de casa
|
Doncs a veure si les busques les fotos que tens del Cadí  evidentment es la meva muntanya preferida  La he pujat pero no per una de les canals, que son massa dretes ( he arribat fins a la meitat de la del cristall, pujan per Estana- Prats de Cadí ) i al cim per la pista de San Salvador per el poble de Adrahen  Canal de L'Ordiguer....Canal del Cristall.... Canal de Baridana....Canal Amagada.....Canal de la Creueta.....Pas dels Gossolans......i decenes de petits canals i variants, alguns per obrir encara....  uuuuuuffffff........quanta feina que hi ha al Cadí ......... .......I la Roca del Ordiguer a l'estiu!!!!!..... Per qui li agradin les coses més tranquiles, imprescindible: Prat del Cadí.......base de atac de la meitat de les ascensions. Gràcies de tot cor per les teves fotos risi de Cadí...... Per cert, ja parlarem de feina si em foten fora de la meva.....  Prat de Cadí, ...el conec, un racó fantàstic al peu de les famoses canals, de la canal del Cristall hi tinc unes quantes fotos....(les hauria de buscar..  ) i el pas dels gossolans, un lloc emblemàtic.....camí del Comabona....aiiiissssssss el Cadí  M'agradaria anar a les Penyes Altes un dia. Eps!!!
Prat del Cadí: lloc "bucolic" per una kedada.... Jo ho deixo aqui per si algú recull el testimoni ... 
Pujada en cotxe fins a Estana, "patexada" fins a Prat del Cadí, ascensió opcional pel canal del Cristall (la més fluixeta) i retorn de tots plegats a Estana per dinar a Cal Basté....
Si es fà la sortida, jo faig de guia......
|
|
|
|
|
En línia
|
Queralbs 1235 msnm... BCN Les Corts 40 msnm  
|
|
|
Risi
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2476

el piri a vista d'ocell
|
Molt be Piolet es una tentació el teu oferiment jo ja vaig pujar un cop crec que era per la canal del cristall pero ens varem aturar després d'un salt d'aigua ( no se si es la famosa font del cristall, mes amunt hi havia una placa recordatori d'un grup muntanyenc a un company mort ) et dic que no varem passar d'aqui perque la cosa ja s'empinava molt i al anar colla feian caure molta pedra als de raderra al pujar per la tartera, i ens varem acollonir de totes maneres m'agradaría tornar-ho a rovar amb algú expert, pero el `problema que no estic massa en forma ( sols faig una mica de BTT, i ja penjen 36 tacos ) pero be per par meva no et dic que no, ho tenim que rumiar Gràcies company  Doncs a veure si les busques les fotos que tens del Cadí  evidentment es la meva muntanya preferida  La he pujat pero no per una de les canals, que son massa dretes ( he arribat fins a la meitat de la del cristall, pujan per Estana- Prats de Cadí ) i al cim per la pista de San Salvador per el poble de Adrahen  Canal de L'Ordiguer....Canal del Cristall.... Canal de Baridana....Canal Amagada.....Canal de la Creueta.....Pas dels Gossolans......i decenes de petits canals i variants, alguns per obrir encara....  uuuuuuffffff........quanta feina que hi ha al Cadí ......... .......I la Roca del Ordiguer a l'estiu!!!!!..... Per qui li agradin les coses més tranquiles, imprescindible: Prat del Cadí.......base de atac de la meitat de les ascensions. Gràcies de tot cor per les teves fotos risi de Cadí...... Per cert, ja parlarem de feina si em foten fora de la meva.....  Prat de Cadí, ...el conec, un racó fantàstic al peu de les famoses canals, de la canal del Cristall hi tinc unes quantes fotos....(les hauria de buscar..  ) i el pas dels gossolans, un lloc emblemàtic.....camí del Comabona....aiiiissssssss el Cadí  M'agradaria anar a les Penyes Altes un dia. Eps!!! Prat del Cadí: lloc "bucolic" per una kedada.... Jo ho deixo aqui per si algú recull el testimoni ...  Pujada en cotxe fins a Estana, "patexada" fins a Prat del Cadí, ascensió opcional pel canal del Cristall (la més fluixeta) i retorn de tots plegats a Estana per dinar a Cal Basté.... Si es fà la sortida, jo faig de guia...... 
|
|
|
|
|
En línia
|
Serralada del Cadí des de La Seu  *Cuando los ángeles lloran, llovera..*
|
|
|
rubinenc
Cumulus Humilis

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 308

Les primeres neus al Refugi Niu de l'Àliga
|
Prat de Cadí, ...el conec, un racó fantàstic al peu de les famoses canals, de la canal del Cristall hi tinc unes quantes fotos....(les hauria de buscar.. ) i el pas dels gossolans, un lloc emblemàtic.....camí del Comabona....aiiiissssssss el Cadí M'agradaria anar a les Penyes Altes un dia. .
Hola Pyrene,
He pujar Penyes Altes 5 o 6 vegades, els dos ultims cops, aquest mes de maig, va ser els dies va va fer molta calor. Vaig pujar per pels dos costats, des de Moixerò i des de el coll de Jou. Tots dos son fàcils de fer, mes o menys llargs depen d 'on els deixen els cotxes.
Si voleu us puc fer de guia, per la gent que hi volgui anar, ja que m'ho conec bastant bè. La Vall Llebrega ès molt maca, tè unes deus d'aigua frequísima. En general la Cerdanya és molt maca, però li manca tenir tres mils.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
piolet
Cumulus Congestus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 1517

El Taga des de casa
|
Molt be Piolet es una tentació el teu oferiment  jo ja vaig pujar un cop crec que era per la canal del cristall pero ens varem aturar després d'un salt d'aigua ( no se si es la famosa font del cristall, mes amunt hi havia una placa recordatori d'un grup muntanyenc a un company mort ) et dic que no varem passar d'aqui perque la cosa ja s'empinava molt i al anar colla feian caure molta pedra als de raderra al pujar per la tartera, i ens varem acollonir de totes maneres m'agradaría tornar-ho a rovar amb algú expert, pero el `problema que no estic massa en forma ( sols faig una mica de BTT, i ja penjen 36 tacos ) pero be per par meva no et dic que no,  ho tenim que rumiar Gràcies company  .... quien los pillase neng......
Jo jà m'he estrenat en la decada les 4..... això no és excusa, NO CUELA NENG !!!
Quant vulguis, m'ho dius. I si vols fer-ho a l'hivern, pujo els esquis.... 
Hi ha opcions més "comodes" per pujar, per exemple :Des de el refugi del Prats d'Agullo, pujar al Pas dels Gossolans. Des de allà pots anar facilment al cim del Comabona.
|
|
|
|
|
En línia
|
Queralbs 1235 msnm... BCN Les Corts 40 msnm  
|
|
|
Gusman