Pàgines: [1]
|
 |
|
Autor
|
Tema: Polèmica MAR platges Bandera Vermella-surfing (Llegit 377 vegades)
|
vacarissana
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2051

Montalt 600, un cim verge de bolos..funning AC/DC
|
Això..que vas a fer surf esperant les anyorades onades de 1-2 3 metres (com esperem les nevades i tempestes nosaltres els de Cameteo) i et poden multar. Increïble. ====================================================
Jo ara opino:
Que cadascú es banyi sota la seva responsabilitat i NIVELL (si cal, que ens facin signar un carnet o document de respossabilitat pròpia..però passo de burocràcies). I que es dediquin a millorar el món, no a privar la llibertat del lleure de les persones! qui mirin quants pescadors tiren la canya sense el permís i en hores no permeses!!!!!
Eps també és veritat que les autoritats han de vetllar per la nostre seguretat en situacions de RISC (meteorològiques també) Situacions de risc per a un banyista moltes vegades no és situació de risc per a un surferu, al contrari. Altres vegades pot ser-ho. Costa distingir les fronteres.
És inutil multar. Si han de vetllar per la nostre seguretat(com diu la Consti i el flamant Estatut), que posin reforç de vigilants i serveis de salvació quan vinguin grans onades..per rescatar si cal els surfistes que ho necessitèssin..que es preocupin per nosaltres, no que ens matin les il.lusions (i tot l'any, no només en època playera!) També pensem que fer un rescat posa en perill la vida d'altres persones, bombers, socorristes,....i ells poden pringar per nosaltres (com passa a vegades en rescats de muntanya, lamentablement)
No coneg les estadístiques de "surfers" acccidentats / ofegats a Catalunya versus els banyistes que sí s'han ofegat. Algú pot fer aflorar aquesta estadística i veurem si hi ha o no problema? coneixeu molta gent del sector ofegada o que hagi passat perills? Jo personalment, amb ones de 3-4 metres al final revolcat per sota una bona estona, vaig decidir sortir de l'aigua...i ningú em va dir-ho i menys multar-me.
==================================
a aquest pas ens podran multar quan ens trobin a la platja fent seguiment de Caça de tornados, tempestes o temporals....posem les barbes a afeitar 
====més opinions:
Multa por surfear con bandera roja La verdad, yo no saldría del agua. En España no hay ninguna ley al respecto ni creo que deba haberlas. En lugares de frecuencia de olas (Cantabrico...) habilitan zonas de surf y zonas de baño. Aquí los bañistas deberían ser inteligentes para no exponerse en días de oleaje y dejar a los surfisats hacer surf (si no se puede surfear cuando hay olas, ¿cuándo lo vamos a hacer?) Que prohiban el baño exclusivamente a bañistas sería lo lógico, pues las condiciones no son las adecuadas para el baño, pero sí para el surf. Entonces dejemos surfear a los surfistas. Neptuno hoy les brinda la ocasión.
Cruz Roja no puede echarte del agua, sólo ayudar a la gente en caso de apuro. El ley motiv de la CR no es otro que garantizar a la gente el derecho a la vida. En un concieerto la CR no les dice a la gente "no bebáis que os sentará mal" pero sí están allí cuando el alcohol hace estragos. Es su grandeza: No prohiben, sólo ayudan. No nos vana aprohibir el surf. Aunque a veces alguno intente 'hacertela colar'.
Lo de la policía: si hay buenas olas, yo no salgo del agua. Me hará gracia ver quién es el agente que se tira al agua para impedirmelo. Con lo que les gusta no despeinarse. Si me quieren esperar cuando acabe la sesión, pues dialogaremos. Si me multan, pues la recurriré. Los surfistas no somos estúpidos.
Aunque he oído muchas leyendas urbanas sobre el tema, a mí nunca me han intentado sacar del agua. Tan sólo una vez alguien de la Criuz Roja me pidió educadamente que fuera con cuidado antes de entrar al agua (nunca me lo impidió). Por otro lado, todo el mundo sabe que en infinidad de playas los surfistas han ayudado a salver la gente de muchos bañistas en situaciones comprometidas cuando aquél día no era para bañarse y sí para surfear. ____________________ Mi historia es de risa. Imaginad port ginesta, un cuarto en verano y 50 personas en el agua, yo estaba con el tablón un poco más adentro y vinieron los de la cruz roja con una zodiac y me dijeron: "Hey tú, no podeís surfear aquí, díselo a tus amigos y todos para fuera". Yo lo único que hice es reirme y seguir surfeando. Os recomiendo que paseis de ellos cómo si no existieran que venga la policia a sacarme del agua y que me lean mis derechos a ver donde pone que no puedo estar en el agua.
Menos miedo a la poli que no es para tanto. ============================== ==================================
a aquest pas ens podran multar quan ens trobin a la platja fent seguiment de Caça de tornados, tempestes o temporals....posem les barbes a afeitar 
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Sinner
CATmeteo Col.laborador
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 31197
|
a aquest pas ens podran multar quan ens trobin a la platja fent seguiment de Caça de tornados, tempestes o temporals....posem les barbes a afeitar  AIXÒ MAI 
Que hauràn fet els surfistes per aquesta merda de llei.......
|
|
|
|
|
En línia
|
Viladecans 23msnm Baix llobregat  
|
|
|
|
|
|
|
Empordanet
Il calçoto té sello.....
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 22361

Nova Zodiac
|
Una cosa esta clara, no penseu que si alguna persona te de ser rescatada per que ha comes una inprudencia, posa en perill la vida del seu rescatador, que li pagan per aixo, pero tambe es una tocada de pilotes.
Tambe es cert que no crec que la multa sigui una bona solucio en cap cas.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
llevantada
El pescador de L'Escala
Meteoclimatic projecte
Línia de turbonada

Connectat
Gènere: 
Missatges: 20302

Ens encomanem tots a Sant Rebuf Nevador !
|
Això..que vas a fer surf esperant les anyorades onades de 1-2 3 metres (com esperem les nevades i tempestes nosaltres els de Cameteo) i et poden multar. Increïble. ==================================================== Jo ara opino: Que cadascú es banyi sota la seva responsabilitat i NIVELL (si cal, que ens facin signar un carnet o document de respossabilitat pròpia..però passo de burocràcies). I que es dediquin a millorar el món, no a privar la llibertat del lleure de les persones! qui mirin quants pescadors tiren la canya sense el permís i en hores no permeses!!!!!= a aquest pas ens podran multar quan ens trobin a la platja fent seguiment de Caça de tornados, tempestes o temporals....posem les barbes a afeitar  va aqui ara opino jo por la cuenta que me trae 
jo cada any pago trinco trinco els 14,5 euros de la llicencia de pesca a la Generalitat , per com be dius poder pescar tant a roca com a sorra , les hores que hi son permeses .
ara be , la llei diu que a la platja es pot pescar de les 8 del vespre a les 8 del matí
ara us poso un cas de fa un parell d'anys , més d'agost , l'Escala , 23.45 de la nit , jo , uns amics i uns veïns pescant a la platja del poble , 2 canyes per cap com diu la llei , total 8 canyes , només mitja platja ocupada , ei la platja del poble ja sap algu per aqui que molt gran no es .
venen uns del pais , mig passats de voltes i de copes típics domingueros .... total , tenint mitja platja , lliure , es foten just al costat de la meva canya que era la ultima , els hi dic , nens , per si un cas banyeu-vos mes apartats no sigui que s'us enganxi res ni us feu mal , total , no accepten la proposta i es posen a xisclar com burros , jo que tonto tampoc soc i també se cridar , els hi dic 4 coses que tenia guardades despres de tot l'estiu , total que ells truquen a la Guardia civil , aquesta ve , ens demana les llicencies , els hi mostrem , xerrem una estona , total ens donen la raó però em diuen que la preferencia encara que siguin les tantes sempre es dels banyistes , encara que et toquin el que no sona ,
ara jo que he de fer , pujar els trastos , guardar canyes i carrets al altillo i apa dios muy buenas ? doncs no , perque un te els seus principis i aficions i no renunciarà a ells . però clar , el turista es el primer de tot i als pescadors com deia la trinca que els hi donin pel pirimpimpamp. igual que el primer de tot es la barca , i la moto de aigua encara que et pasin a 25m de la costa , quan lo màxim seria 250m , esclar que bonic es fardar , i que diguin mira aquest que xulo i que guapo es , i quina barca tan cara i preciosa , doncs be , mes impotent et quedes tu quan t'enganxen la linia i et quedes sense canya
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Respecte a lo de les banderes , crec que primer de tot , es tindria que donar més formació als delegats de la creu roja que ho porten .
Com pot ser que en una tramuntanada força 9-10 només posin la groga i en una tramuntanada 5-8 et fotin la verda , apaga i vamonós , clar despres el tipic de turno fot la imprudencia , i moltes vegades acaba desgraciadament , de moment aquest any a empuries ja en van 2 morts 
l'any passat si algú s'en enrecorda , de la tramuntanada del 3 d'agost força 7-8 , a la platja onejava la bandera verda , les ones eren de 1,5-2m , una piragua tombaba al sortir de la plaja , van tenir que anar buscar el tio a les pedres , i una zodiac va desapareixer del mapa rera una onada , a pero aqui no pasa res .
Un dia de juliol , em foto a l'aigua a bussejar , veig entrar un banc de meduses a la platja , surto de l'aigua despres de 2 sustos , els hi comento als vigilantes i em diuen que no apssa res que es igual , normal que hi hagin meduses , increible.
jo tampoc estic a favor de multes tan estrictes ni prohibicions tan contundents
com dieu les imprudencies ja les pagarà cadascú , però que també les banderes es posin raonadament i conscientment ,
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
metest
Cumulus Congestus

Connectat
Missatges: 1004
|
FORA CLOS I TOTS!!! Realment tenim el pitjor ajuntament d'Europa
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Rodamet
Rodassic Park
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Connectat
Missatges: 9894

Cuando se acerca una tormenta , late más fuerte.
|
sense comentaris...deu meu
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|