Pàgines: [1] 2
|
 |
|
Autor
|
Tema: Aneto *** Reportaje *** - Segunda Parte - (Llegit 354 vegades)
|
Cota
Papa Cota
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 8581

Un bitxo a casa....
|
Bueno, lo prometido es deuda... ahí va la segunda y última parte de nuestra subida al Aneto... 
Sólo empezar a bajar ya nos volvemos a encontrar con buenas vistas.... 

Los supervivientes bajan... acompañados de algo de frío, sol... y vacío impresionante.... 

Buen cielo... y roca pelada, Dios....

Imponenete... empequeñeces ahí, os lo aseguro... 

Y ya de bajada, para finalizar...unas acompañantes muy andantes.... 

Collons, que se ponen delante y al lado y acojonan las .... 

Amigos, este es un homenaje a los que han subido hasta la cumbre, especialmente a Sinner y Alberto Lunas;
Sinner se hizo una promesa a sí mismo, y la ha cumplido.
Alberto, por tercera vez, ha puesto una fuerza de voluntad impresionante y ha logrado por fin su reto personal.
De nuevo he de decir que estoy orgulloso de haber conocido gente como vosotros, como la que acoje este foro. No lo olvideis nunca: formais parte de esto, SOIS el foro... gracias por aguantarnos un día más... 
Salut!
|
|
|
|
|
En línia
|
Pallejà, a 41 msnm... amb el Llobregat als meus peus i la Montse treient el nas..
|
|
|
meteocoll
CATmeteo Admin
Tren convectiu

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 34257

|
Eps Cota ... jejejeje, molt guapes !!!!!!!
Vas pillar uns paisatges molt ben pillats ...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Sinner
CATmeteo Col.laborador
Línia de turbonada

Connectat
Gènere: 
Missatges: 29948

|
Les fotos cap a la Serra Negra són magnífiques.... 
Gràcies noi
|
|
|
|
|
En línia
|
Viladecans 23msnm Baix llobregat 
|
|
|
|
|
|
|
Jack Frost
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Calvus

Connectat
Gènere: 
Missatges: 3402

Termi-meteo... :P
|
Fantàstiques fotos artista! N'hi ha que semblen quadres... 
Demà a veure si pujo unes quantes meves, que veure fotos de la Maladeta no cansa maiiiii!!!!
|
|
|
|
|
En línia
|
Poble Nou Jack Frost: figura llegendària que s'origina a Escandinàvia, on, segons la mitologia noruega, Karl, déu dels vents, tenia un fill anomenat Jokul o Frosti -Jokul significa caramell i Frosti gebre. La fantasmagòrica figura, semblant a un Elfo, és un personatge imaginari que apareix en les històries tradicionals i se suposa que traça les figures que apareixen en el gebre; representa, per tant, el fred. (R.Hardy: El libro del Clima. Vol I) Una de les coses més maques que m'han dit en molt temps:"dons que.. estic molt contenta de que hi hagi gent com tu que sense casi coneixe'm em vulgui ajudar i ensenyar tantes coses, mai m'hauria pogut imaginar que una aficio com la meteo em fes coneixer a gent tant bona i agredable.. i que al final acaben siguent molt mes importants que no pas el fet de que caigui 1 metre de neu" 
|
|
|
|
|
Gusman
Estrat

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 43

|
Realment unes fotos guapes,guapes
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Alberto Lunas
La Rubia del Este
Cumulus Mediocris

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 634

¡Gracias Tborras por hacerme ésta foto!
|
QWue bueno cota, ye centrastes mas en las fotos de paisajes, muy buenas todas.
Gracias por la felicitacion de la conquista, y fué posible gracias a todos vosotros
|
|
|
|
|
En línia
|
albertolunas@yahoo.es Saludos desde Collado Villalba (Madrid) a 917 msnm.
|
|
|
|
|
Pàgines: [1] 2
|
|
|
|
|