Autor
|
Tema: Oregon 928 i Enciclopèdia Meteorològica (Llegit 14184 vegades)
|
|
|
|
|
Empordanet
Il calçoto té sello.....
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 21985

Nova Zodiac
|
Es aixo que diu en Rid, patina sobre l'eix i no el mou
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Pakopiko
Cumulus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 175

Candearenas, Uesca
|
Acabo de desmuntar el penell, i giro amb la mà el pivot de ferro que subjecta el penell, per assegurar-me que no llisca, i fa el mateix; no marca, si marca, marca malament. En fi, acabo de donar-me conte que no funciona bé. He trucat a sàpiens i m'han dit que el tècnic es posarà en contacte amb mi, i que si cal canviar-lo, m'ho canviarán. Ja us informaré...
|
|
|
|
|
En línia
|
Un fantasma recorre el Pirineo, un escalofrío va de mar a mar pellizcándoles el lomo a las montañas, caricias de hielo con garras de cristal.
|
|
|
Empordanet
Il calçoto té sello.....
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 21985

Nova Zodiac
|
Ok, eraper tal de descarta
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Asesor
Estrat

Desconnectat
Missatges: 29
|
Hola compañer@s:
Como dijo un francés "visteme despacio que tengo prisa" pues así ando con la instalación de los instrumentos de la estación meteorológica, pues ya tengo montada la veleta, el aneo en el mastil pero me queda construir la garita de platos (claro siempre que encuentre los puñeteros platos de maceta blancos "misión imposible" e instalar el pluviometro y es aqui donde empieza mis dudas: 1.- Si al pluvi le añado un embudo grande, influye esto en sus datos fiables. Si es afirmativo que me aconsejais dejarlo o quitarlo. 2.- ¿Hay que desmontar la cubeta como indica las instrucciones? Al tener la consola central funcionando... ¿Tengo que tener algún cuidado en especial a la hora de poner operativo el pluviometro? 3.- Consideraciones a tener encuenta según vuestra experiencia. Por otro lado tampoco he instalado el programa que venia en el coleccionable, pero esta semana procederé a ello. ¿Podeís indicarme si se ha abierto algún post sobre este tema? Tal vez lo este abierto, pero por mi torpeza y mi escaso entendimiento del catalan, tal vez no me percatara de ello, por tanto os agradeceria cualquier ayuda al respecto. Gracias/Gracies por vuestras sugerencias, respuestas y comentarios.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Pakopiko
Cumulus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 175

Candearenas, Uesca
|
Acabo de desmuntar el penell, i giro amb la mà el pivot de ferro que subjecta el penell, per assegurar-me que no llisca, i fa el mateix; no marca, si marca, marca malament. En fi, acabo de donar-me conte que no funciona bé. He trucat a sàpiens i m'han dit que el tècnic es posarà en contacte amb mi, i que si cal canviar-lo, m'ho canviarán. Ja us informaré... 
Doncs ahir em va arrivar el penell nou, després de 5 trucades i 3 emprenyaments. al final vaig haver de parlar amb la Marta Sàpiens directament, que m'ho va solucionar fent-me ella la gestió directament. (4 mesos tenint l'estació a les meves mans i sense poder-la muntar!
En fi, tot un cúmul de despropòsits.  Si heu de fer qualsevol reclamació, per la meva experiència, no podeu confiar en el servei telefònic de Sàpiens. Simplement, no funciona.
|
|
|
|
|
En línia
|
Un fantasma recorre el Pirineo, un escalofrío va de mar a mar pellizcándoles el lomo a las montañas, caricias de hielo con garras de cristal.
|
|
|
|