Autor
|
Tema: Mapa de Risc Incendis Forestals (Llegit 7716 vegades)
|
|
|
|
|
Empordanet
Il calçoto té sello.....
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 21632

Nova Zodiac
|
Ahir vaig fer un vol per la zona de Begur, Tamariu, Llafranc...... esta tot molt brut i molt sec, mala convinacio.....
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
tito micro
Señor Don Predictor
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Missatges: 7406

El verano será muy caluroso....
|
Obro el topic per tal de fer un seguiment del mapa de risc d'incendis forestals de Catalunya, malauradament sembla que s'anira posant vermell cada dia més al llarg d'aquesta setmana, així podrem veure l'evolució i comparar-ho amb els llocs on reben precipitació o la pluviometria ja recollida enguany.
Hola vallesenc.. 
Veig que coneixes el foc i el seu tarannà molt de prop... Em pots dir quins criteris fan servir els de medi natural per fer aquests mapes? Perquè no acabo d'estar gaire d'acord... Més zones (malauradament) han d'estar taronges, al menys... I al Piri oriental posen risc baix... Si amb sequera de nassos que hi ha, pluges que no cauen en indrets de la Garrotxa (per exemple), i HR del 30%, amb marinades, és donar risc baix... Apaga i vámonos.. (si depenen de dades o previs del SMC, no cal que em diguis més... ) Vila, però explica'm, si us plau... que tu hi entens..
Una salutació
|
|
|
|
|
En línia
|
Entre Verdum, Barcelona y Rubí (La Serreta), Vallès Occidental. Me gustan los chubascos uralita y los frentes patinadores...
|
|
|
|