Autor
|
Tema: Mapa de Risc Incendis Forestals (Llegit 9023 vegades)
|
|
|
altasegarra
Visitant
|
Ahir m'explicava un pagès de per aqui que estan acollonits aquest any. Per alguna raó, segurament l'extrema sequedat de la vegetació, és molt fàcil que tot segant els camps de conreu es posi foc. Em va dir que sempre hi ha una persona a dalt la màquina de segar i una altra al costat amb aigua, i que ja han hagut d'apagar dos inicis de foc en camps de conreu tot segant, cosa que no ho havien vist mai. Cada dia corren els bombers per petits focs que, per sort, no passen de molt poca cosa, pero a la que s'enganxi bé un al bosc, ja veurem...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
altasegarra
Visitant
|
jo segueixo pensant que és massa optimista, com pot ser que tinguem risc moderat si fa dos mesos que no cau ni gota i amb la calda i sequera que hi ha? no ho entenc
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Meteo-Vila
Cumulus Mediocris

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 845

|
jo segueixo pensant que és massa optimista, com pot ser que tinguem risc moderat si fa dos mesos que no cau ni gota i amb la calda i sequera que hi ha? no ho entenc
Jo tampoc ho entenc noi, i a més es el que deia abans que li treuen risc a segons quines zones, en teoria han passat 24 hores més desde que va ploure l'últim cop, això es més risc no pas menys, per no parlar que ahir els petards eren al vespre, avui a qui els hi va sobrar els tiren a totes hores, com ara que acaben de cremar uns palets d'una obra d'aqui al costat.... Per no parlar que avui ja estem a 30,7º i un 32%, quan ahir la màxima va ser de 29,4º sobre les 13:30 i la humitat mínima del 38%.....
|
|
|
|
|
En línia
|
Viladecavalls (Vallès Occidental) 290 msnm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sinner
CATmeteo Col.laborador
Línia de turbonada

Connectat
Gènere: 
Missatges: 31197
|
Buf......com està el tema...
A veure com aguanta aquesta ratxeta que ens espera...després sembla que és calma la cosa
|
|
|
|
|
En línia
|
Viladecans 23msnm Baix llobregat  
|
|
|
|