Autor
|
Tema: Mapa de Risc Incendis Forestals (Llegit 7848 vegades)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
boira
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2357

|
Dijous, 29
Com era de suposar, avui empitjora
[annex esborrat per l'administrador]
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
altasegarra
Cumulonimbus Calvus

Connectat
Gènere: 
Missatges: 3753

|
juliol del 86, recordo perfectament, va cremar bona part del nord de l'Anoia, prt del Bages... una tarda de forta mestralada, despres de les nevades del 86 que va deixar molts arbres trinxats, es veia a venir
94: superincendis al Bages-Berguedà, els més grans que es recorden a catalunya, una bestialitat
i 98, foc al bages, que salta al solsonès, entra al nord de l'anoia i arriba a la segarra, 3 dies d'infern
2002 tocava gran incendi, ara som 2006, 4 anys més tard, torna a tocar....
|
|
|
|
|
En línia
|
Calaf (Alta Segarra), 700 m d'alt, terra de boires
Venc pluviòmetre Hellmann de 120 mm (2 unitats) per falta d'ús, preu a negociar, en bon estat
|
|
|
Meteo-Vila
Cumulus Mediocris

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 826

|
juliol del 86, recordo perfectament, va cremar bona part del nord de l'Anoia, prt del Bages... una tarda de forta mestralada, despres de les nevades del 86 que va deixar molts arbres trinxats, es veia a venir
94: superincendis al Bages-Berguedà, els més grans que es recorden a catalunya, una bestialitat
i 98, foc al bages, que salta al solsonès, entra al nord de l'anoia i arriba a la segarra, 3 dies d'infern
2002 tocava gran incendi, ara som 2006, 4 anys més tard, torna a tocar....
No fotem! jo per aquest 2006 no n'espero cap de GIF, crec que per sort cada any més la gent n'es concienciada i els dies de màxim risc per a la formació d'un GIF, els mitjans de comunicació fan molta pressió per evitar les males conductes de la gent, sempre hi haurà el piròman per això.
Pel que fa als incendis del 86 no recordo, encara duia bolquers, tan sols tinc fotos del dia 16 d'Agost crec, que va ser quan es va cremar Montserrat per primer cop, erem amb els meus pares al monestir i varem marxar en veure fum pel darrerra, els que es van quedar els van evacuar amb helicopter...realment una pena l'incendi del 86 a l'Anoia, tota la serra de Rubió no s'ha recuperat i dubtó que ho faci, està massà malmesa....aquell incendi l'he estudiat un munt de cops, amb premsa de l'epoca, testimonis etc....va comencar a Sant Guim de Freixenet, i va arribar quasi fins Vacarisses....15.000ha....també aquell any un altre incendi iniciat a França va cremar 16.000ha a l'Alt Empordà, l'incendi del Garraf amb unes 5.000ha, els de les comarques de Tarragona.....i un no parar.....
Els del 94 tots els coneixem, i ja no comento més perque m'entren les ganes de noseque pensant en tot això.....
|
|
|
|
|
En línia
|
Viladecavalls (Vallès Occidental) 290 msnm
|
|
|
|