Autor
|
Tema: Mapa de Risc Incendis Forestals (Llegit 7847 vegades)
|
|
|
|
|
Empordanet
Il calçoto té sello.....
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 22067

Nova Zodiac
|
Encara......... a veure el cap de setmana
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
altasegarra
Cumulonimbus Calvus

Connectat
Gènere: 
Missatges: 3753

|
aqui avui fa un mestralet no massa fort, però una mica puta, que si enganxés un foc, malament rai aprop de Solsona hi ha hagut foc aquest matí, i fins aquesta tarda anaven volant helicòpters, senyal que no estava apagat del tot, deu haver enganxat algo de bosc
allà on ha plogut, a respirar una mica, i a on no.. a patir
|
|
|
|
|
En línia
|
Calaf (Alta Segarra), 700 m d'alt, terra de boires
Venc pluviòmetre Hellmann de 120 mm (2 unitats) per falta d'ús, preu a negociar, en bon estat
|
|
|
BAGES79
Estrat

Desconnectat
Missatges: 7
|
Aquest cap setmana sera em penso mica perillos. Aqui al bages no ha plogut pas, i si puja temperatures i fa vent de ponent merda. Aqui la comarca cada dia tenim algun k altre petit foc, pero per ara poc importants. Esperem que continui aixi. PEro si els condicions empitjoren algun foc s'escapara i ja hi serem tots.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
altasegarra
Cumulonimbus Calvus

Connectat
Gènere: 
Missatges: 3753

|
ostres, un del Bages-"tierra de fuego"
aqui a la teva comarca veina estem iguals, ni plou ni plourà mai més, ja, a l'aguait i sustos cada dia 
per cert, avui fa 20 anys del foc del Bages-Anoia del 1986, que va començar a la Segarra i va arribar empès per una mestralada important. Unes 14000 ha a fer punyetes en una tarda...
|
|
|
|
|
En línia
|
Calaf (Alta Segarra), 700 m d'alt, terra de boires
Venc pluviòmetre Hellmann de 120 mm (2 unitats) per falta d'ús, preu a negociar, en bon estat
|
|
|
Meteo-Vila
Cumulus Mediocris

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 826

|
ostres, un del Bages-"tierra de fuego" aqui a la teva comarca veina estem iguals, ni plou ni plourà mai més, ja, a l'aguait i sustos cada dia  per cert, avui fa 20 anys del foc del Bages-Anoia del 1986, que va començar a la Segarra i va arribar empès per una mestralada important. Unes 14000 ha a fer punyetes en una tarda... Jo d'aquest no en recordo res, crec que encara hem feia pipi al llit tot el que en se, es perque ho he estudiat ultimament, però vamos, hem quedo amb la teva frase....Unes 14000 ha a fer punyetes en una tarda... no m'haugues agradat viure aquella tarda
|
|
|
|
|
En línia
|
Viladecavalls (Vallès Occidental) 290 msnm
|
|
|
BAGES79
Estrat

Desconnectat
Missatges: 7
|
Jo tampoc recordo com va ser pero en un sol dia tantes hectares, en ves de caminar el foc debia correr !! Ufff
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
meteocoll
CATmeteo Admin
Tren convectiu

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 34257

|
Els ruixats d'aquesta matinada no han anat gens malament ...
Això si ... a l'interior xunga la cosa.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|