Pàgines: [1] 2
|
 |
|
Autor
|
Tema: La Davis ya está en meteoclimatic de nuevo (Llegit 467 vegades)
|
Meteosee
Dame un orujo...dame dos...dame tres.....
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3848

Rumio?doncs existeixo...si em deixa la crisis
|
Pues sí, por fin tengo la Davis que hasta mayo estuvo funcionando en Sant Cugat Sesgarrigues montada en Miami y sustituye la Oregon 928 de la cual estaba hasta las narices.
Os pongo unas fotillos para que veais como ha quedado
Foto 1: La ISS con toda la porquería acumulada en un año de funcionamiento.
Foto 2: La consola montada en el armario-datalogger-PC.
[annex esborrat per l'administrador]
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Meteosee
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 

|
Foto 1: vista de la chabola donde tengo instalada la estación y donde próximamamente montaremos un fiestorro.
Foto 2: vista lateral del mástil.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Meteosee
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 

|
Foto 1: detalle de la ISS
Foto 2: aquí no coincide nada (pero me fío más de la Davis)
Pues eso es todo, que sepais que los datos que aporto a meteoclimatic ya son de esta estación con lo cual la fiabilidad está asegurada.
See you!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
g-force
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 6509

Ibiza ciudad
|
Enhorabuena, casita acojedora donde la has instalado, la estacion te ha quedado igual qeu en San Cugat
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Sinner
CATmeteo Col.laborador
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 30843
|
Vaya farra vamos a montar allí..............
|
|
|
|
|
En línia
|
Viladecans 23msnm Baix llobregat  
|
|
|
Garíl
Lalolaaaaiiiiiiiii ¡¡¡¡¡¡¡
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 13193

Sé de uno que se ha puesto palote...... XD
|
The picadero meteo..... o la meteo en el picadero... 
tas fet un crack ¡¡¡¡¡¡¡¡
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Timonet gelat
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3324

Pròxima estació: l'hivern
|
Collé... pos mola un huevo... i com es que no coincidex res? on tens el sensor de Oregon? No podries montar el pluvio i la garita de la davis a la gespa? Serien la llet les dades ahi... a més, tinguent lloc i possibilitats... el anemo està de puti mare... 
Ah, i San Cugat sesgarrigues sense dades ara?
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Meteosee
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 

|
Collé... pos mola un huevo... i com es que no coincidex res? on tens el sensor de Oregon? No podries montar el pluvio i la garita de la davis a la gespa? Serien la llet les dades ahi... a més, tinguent lloc i possibilitats... el anemo està de puti mare...  Ah, i San Cugat sesgarrigues sense dades ara? No quadra res perque els sensors de la oregon no tenen garita, però amb això i tot no quadra ni la temperatura interior, per sort la pressió si que la donen igual, algo es algo...
En quant a posar la Davis sobre la gespa, doncs sí que podria, però has de tenir en compte que aquí vinc cada 15 dies i es possible que algun dia no trobés la estació al seu lloc, així que la he possat a on costa més de pujar i amb això i tot no les tinc totes...
En quant a Sant Cugat Sesgarrigues ara mateix no té estació perque ja no visc allà, però tinc un amic amb una 928 i es possible que la conectem a meteoclimatic un dia d'aquests, ja us informaré. De moment no he eliminat la meva ex-estació de meteoclimatic per si la tornem a donar d'alta.
Vinga doncs, salutacions per Ontinyent!!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Riddle
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 14641

|
Fantàstic Joan que ben instal·lada ha quedat la Davis.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Garíl
Lalolaaaaiiiiiiiii ¡¡¡¡¡¡¡
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 13193

Sé de uno que se ha puesto palote...... XD
|
Collé... pos mola un huevo... i com es que no coincidex res? on tens el sensor de Oregon? No podries montar el pluvio i la garita de la davis a la gespa? Serien la llet les dades ahi... a més, tinguent lloc i possibilitats... el anemo està de puti mare...  Ah, i San Cugat sesgarrigues sense dades ara? No quadra res perque els sensors de la oregon no tenen garita, però amb això i tot no quadra ni la temperatura interior, per sort la pressió si que la donen igual, algo es algo... En quant a posar la Davis sobre la gespa, doncs sí que podria, però has de tenir en compte que aquí vinc cada 15 dies i es possible que algun dia no trobés la estació al seu lloc, així que la he possat a on costa més de pujar i amb això i tot no les tinc totes...En quant a Sant Cugat Sesgarrigues ara mateix no té estació perque ja no visc allà, però tinc un amic amb una 928 i es possible que la conectem a meteoclimatic un dia d'aquests, ja us informaré. De moment no he eliminat la meva ex-estació de meteoclimatic per si la tornem a donar d'alta. Vinga doncs, salutacions per Ontinyent!!  i prop de cambrils, m'acabes de donar una idea
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Pàgines: [1] 2
|