Pàgines: 1 [2] 3
|
 |
|
Autor
|
Tema: El VWS com a generador de RSS (Llegit 985 vegades)
|
Garíl
Lalolaaaaiiiiiiiii ¡¡¡¡¡¡¡
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 13193

Sé de uno que se ha puesto palote...... XD
|
Doncs si que rutlla bé amb el soft que tinc, es diu Netnewswire
[annex esborrat per l'administrador]
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
casacota
Cumulus Congestus

Desconnectat
Missatges: 1342

|
Gràcies per tots els tests - la programació ha estat més teòrica que empírica (fora de lo dels espais esmentat més amunt) i m'alegro de que funcioni!
Ja sabeu, qui ho vulgui utilitzar, la plantilla és a dalt i al servidor hi deixo el script per qui el vulgui prêt-à-porter. Qui s'ho vulgui muntar tot, aquí deixo el script en perl tot sencer:
#!/usr/local/bin/perl use CGI ':standard'; use LWP::Simple; $loque = param('loque'); $tempsrss = qq~Content-type: application/xml\n~; $pagina = get("http\:\/\/$loque"); ($min,$hora,$dia_mes,$mes,$any) = (localtime(time+($fix_time*3600)))[1,2,3,4,5]; $min = "0$min" if ($min < 10); $hora = "0$hora" if ($hora < 10); $dia_mes = "0$dia_mes" if ($dia_mes < 10); $any += 1900; $mes++; $avui = ("$any-$mes-$dia_mes"); $aramateix = ("$hora:$min:00+00:00"); $pagina =~ s~<\?xml version=\"1.0\" encoding=\"iso-8859-1\" \?>~identificacio~ig; $pagina =~ s~ [0-9]{1,2}\/[0-9]{1,2}\/[0-9]{1,2}~$avui~ig; $pagina =~ s~.T.[0-9]{1,2}\:[0-9]{1,2}.GMT~T$aramateix~ig; $pagina =~ s~identificacio~<\?xml version=\"1.0\" encoding=\"iso-8859-1\" \?>~ig; $pagina =~ s~ Rain ~ pluja ~ig; $pagina =~ s~ Clear ~ temps clar ~ig; $pagina =~ s~ Rain ~ pluja ~ig; $pagina =~ s~ Few Clouds ~ pocs núvols ~ig; $pagina =~ s~ Scattered Clouds ~ núvols dispersos ~ig; $pagina =~ s~ Broken Clouds ~ núvols i clarianes ~ig; $pagina =~ s~ Overcast ~ ennuvolat ~ig; $pagina =~ s~ Drizzle ~ pluja fina ~ig; $pagina =~ s~ Freeezing Rain ~ pluja gelant ~ig; $pagina =~ s~ Rain Showers ~ ruixats ~ig; $pagina =~ s~ Mist ~ boira ~ig; $pagina =~ s~ Fog ~ boira ~ig; $pagina =~ s~ Smoke ~ fum ~ig; $pagina =~ s~ Hail ~ pedregada ~ig; $pagina =~ s~ Haze ~ calitja ~ig; $pagina =~ s~ Ice Crystals ~ cristalls de gel ~ig; $pagina =~ s~ Sand ~ sorra ~ig; $pagina =~ s~ Snow Grains ~ neu granulada ~ig; $pagina =~ s~ Snow ~ neu ~ig; $pagina =~ s~ Snow Showers ~ ruixats de neu ~ig; $pagina =~ s~ Lightning ~ llampecs ~ig; $pagina =~ s~ Thunderstorm ~ tempesta elèctrica ~ig; $pagina =~ s~ Scattered Showers ~ ruixats dispersos ~ig; $pagina =~ s~ Scattered Thunderstorms ~ tempestes disperses ~ig; $pagina =~ s~º~º~ig; $pagina =~ s~%~%~ig; $pagina =~ s~º~º~ig; $pagina =~ s~à~à~ig; $pagina =~ s~í~í~ig; $pagina =~ s~è~è~ig; $pagina =~ s~ú~ú~ig; $pagina =~ s~ó~ó~ig; $pagina =~ s~ ~ ~ig; $pagina =~ s~ <~<~ig; $tempsrss .= qq~$pagina~; print $tempsrss; 1;
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
casacota
Cumulus Congestus

Desconnectat

|
La conseqüència de provar-ho amb diversos sistemes m'ha portat a provar el navegador Opera, que no puc fer més que recomanar vivament. M'agrada molt més que no pas el mozilla, per no parlar de l' internet explorer. Porta tot de funcions, com la de llegir en veu alta les pàgines web (això sí, en americà) i un lector de RSS que és de lo millor que he vist.
[annex esborrat per l'administrador]
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
casacota
Cumulus Congestus

Desconnectat

|
L'enllaç és correcte, però aquest lector no el conec (el thunderbird si, però el meu no porta RSS).
Si pots prova amb algun dels altres, posant l'actualització per defecte a algun interval més curt de l'habitual, que sol ser de 3 hores.
http://www.casacota.cat/teranyina?num=1145223842
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Ramon
Cumulus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 104

|
Pregunta de persona que no sap res de programació................... 
Amb el Weatherlink es pot fer tambe RSS? 
Mercés.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Pàgines: 1 [2] 3