Pàgines: [1]
|
 |
|
Autor
|
Tema: Previsió Canadà (Llegit 265 vegades)
|
Surfin
Hippie de serie
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 6786

grrrrrrrrrrrrrrrrrr
|
Eps, Nan@s, mireu, que tinc un amic que marxa al Canadà de vacances, i em pregunta la climatologia de la zona , em podeu fer-me cinc centims del que es pot trovar les pròximes setmanes .... que no sap quina roba es te que endur ...
a mi em va molt malament ja que monto cuines tot el dia, si tinguesiu un momentet...
del 26 de juny al 2 de juliol, estan a la costa est , Montreal, Quebec, Otawa, Niagara...
del 2 al 11 de Juliol, a la costa Oest, Vancouver, Kanlaps, Blanf, Lake Louis ....
Gracies, ti@s...
|
|
|
|
|
En línia
|
Sant Joan de les Abadesses , Ripollés, al pre-pirineu de Girona , 750 msnm.... Since 1909
|
|
|
Gerard Taulé
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Missatges: 7300
El meteofanàtic de la illa de calor gironina
|
Jo m´enduria un jersei i un impermeable, apart de la roba d´estiu. La temperatura mitjana és més baixa a la costa oest, al voltant de 17º, mentres que a la costa est volta els 20º. La pluviometria volta els 80 mm a la costa oest i els 60 mm a la costa est.
|
|
|
|
|
En línia
|
Salt (Gironès), 84 m 15,4º, 750 mm, 41º i -7,8º Blog "El clima i la meteorologia" gerardtaule.blogspot.com www.acom.esLa meteorologia és la sal de la vida del meteofanàtic
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SotaZero
Fractocumulus

Desconnectat
Missatges: 56

Sant Feliu de Llobregat (Mas Lluhí)
|
Hola.
Yo estuve en Canadá (Costa Oeste) hace 2 años y la verdad es que durante el día las temperaturas eran de unos 25 grados y por la noche de 10 grados mas o menos. Por las tardes se pueden producir unas buenas tormentas en zonas de montaña y la temperatura baja en picado hasta situarse en 7 o 8 grados!!!!.
Un saludo.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Pàgines: [1]