Pàgines: [1]
|
 |
|
Autor
|
Tema: L´aigua del riu Ter és molt freda a Salt (Llegit 232 vegades)
|
Gerard Taulé
Cumulonimbus Incus

Connectat
Missatges: 7300
El meteofanàtic de la illa de calor gironina
|
No sé, sembla increïble, però ahir vaig mirar la temperatura de l´aigua del riu Ter a Salt i era de 14,8º. No sé si serà cosa dels pantans. Però em sembla molt freda per l´època, altres anys ho he mirat per aquesta època i està a 21º. I això que ha fet un juny molt càlid. Trobeu alguna explicació? A més a l´abril estava més calenta, 17,8º. Vaig tocar l´aigua amb la mà i semblava molt freda. Ara que com a Ulldeter enlloc, fa uns dies vaig mirar-la, i estava a 1,9º!!!
|
|
|
|
|
En línia
|
Salt (Gironès), 84 m 15,4º, 750 mm, 41º i -7,8º Blog "El clima i la meteorologia" gerardtaule.blogspot.com www.acom.esLa meteorologia és la sal de la vida del meteofanàtic
|
|
|
boira
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2580

|
No sé, sembla increïble, però ahir vaig mirar la temperatura de l´aigua del riu Ter a Salt i era de 14,8º. No sé si serà cosa dels pantans. Però em sembla molt freda per l´època, altres anys ho he mirat per aquesta època i està a 21º. I això que ha fet un juny molt càlid. Trobeu alguna explicació? A més a l´abril estava més calenta, 17,8º. Vaig tocar l´aigua amb la mà i semblava molt freda. Ara que com a Ulldeter enlloc, fa uns dies vaig mirar-la, i estava a 1,9º!!!
Doncs algo hi han de tenir a veure Sau i Susqueda que estan molt plens. Segons MeteoRoda l'aigua hi està arribant per sobre els 20º. La magatzemada al fons deu ser moltíssim més freda. Seria ben curiós anar-ho a mesurar a les sortides dels pantans,
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Empordanet
Il calçoto té sello.....
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 22661

Nova Zodiac
|
Crec que la teva explicacio es la correcte Kalamot acostumo a visitar regularment Sau, Susqueda i Boadella.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
meteo_rodadater
Cumulus Humilis

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 262

|
A l' estació hidrogràfica de Roda de Ter,la temperatura de l' aigua era de 24.1º
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Pàgines: [1]
|