Autor
|
Tema: El nostre instrumental ... (Llegit 29314 vegades)
|
Egarenc
No ssieennto la visstaaa....
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 9965

|
Podria, sí.
Mira, aquest document és el que seguim quan hem d'assignar un distintiu de qualitat a una estació de Meteoclimatic: http://meteoclimatic.wikispaces.com/protocol_ca Et pot servir com a indicació de com s'ha de muntar
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Riddle
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 13373

|
ok, gracies a tots per les propostes, demà intentare canviar-ho  lo del pluviometre i sensors, no puc posaro gaire mes avall ja que sinó un arbret que hi ha taparia la precipitació, pero algu mes avall si que puc posar-ho  si, amb 15-20 cm, ja n'hi ha prou.  el màstil però, pot impedir que la precipitació sigui bona? Home, baixant el conjunt uns 15 o 20 cm no crec pas que influeixi gaire en la pluja... només lo suficient pq a l'anemo no li afectin turbolències quan el vent es del sector sud.
Així ho vaig posar jo, tot i que ara ho tinc separat en 2 màstils:
|

davis.jpg (19.21 KB, 400x400 - vist 325 vegades.)
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
meteosuri
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3593

però els grallers i geganters de Vic som millors!!
|
mica en mica ho anirem millorant, de moment abaixarem el pluvio una miqueta i fixarem al màstil, potser mes endavant podrem posar els snsors allà on els hi tocaria pero de moment no podem ja que hi ha molts arbres al voltant i taparien el pluvio..
gràcies a tots
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
MeteoCerdanyola
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 7043

Estiu DIVUIT [18]!
|
felicitats bruna per aquesta estació, la instal·lació queda molt xula, tot i que jo també faria com diu riddle, jo ho tinc així i la veritat que es nota molt sobretot a l'estiu amb la marinada (S,SSW) però mica en mica
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
meteosuri
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3593

però els grallers i geganters de Vic som millors!!
|
aquí marinada casi que... 
si, faré aquestes dues coses, fixar el màstil i abaixar el pluvio 
perquè... les temperatures es poden separar del pluviòmetre? si fos així podria posar-les mes avall
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Ventisca
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3634

Vallirana (310 msnm)
|
Doncs us faig una presentació del meu instrumental.
Aquí la meva nova garita amb els intruments a dins. A les fotos falten els panells interiors que aquesta tarda he acabat de pintar. A veure si demà o demàpassat ja els col·loco. Tot i i així desde que la faig servir es nota una major estabilitat a les lectures termohigromètriques.
Tambè hi ha un psicrómetre per contrastar les humitats, així com la temperatura en sec, i un altre sensor Oregon per contrastar temperatures (van clavats).
Aquí dins encara queda fer una mica d'ordre i pintar els supurts de fusta que situen el sensor a 1,5 m exactament.
Tambè resta pendent "urbanitzar" l'entorn. En un futur breu, la zona la garita estarà anivellada i tindrà el seu quadradet particular de gespa.
|

garita1.jpg (40.83 KB, 734x320 - vist 315 vegades.)

garita2.jpg (28.99 KB, 748x335 - vist 312 vegades.)
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Ventisca
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 

Vallirana (310 msnm)
|
El pluviòmetre de la Oregon junt amb el de tota la vida TFA per contrastar tambè si és necesari les lectures.
Està a 1 metre sobre el terre i allunyat més de 4 metres de tota pared.
En breu tambè haurà de desapareixer aquesta tanca i urbanitzar el desnivell. De totes formes no molesta gens perquè està per sobre.
|

pluvio.jpg (29.12 KB, 500x345 - vist 320 vegades.)
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Ventisca
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 

Vallirana (310 msnm)
|
I l'anemòtre i el penell a dalt de tot de la teulada. Aquí realment hi ha el handicap dels arbres (que no penso tallar, ho sento molt ) però nomès "molesten" al nord, on de fet hi ha un turó, o sigui que tampoc estraia exposat del tot en direcció nord, a la resta queda totalment obert.
|

penell.jpg (26.79 KB, 600x434 - vist 317 vegades.)
|
|
|
En línia
|
|
|
|
MeteoCerdanyola
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: