Autor
|
Tema: El nostre instrumental ... (Llegit 32953 vegades)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
gRop
Cumulus Humilis

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 360

Celrojent @ St.Feliu de Guíxols
|
Gràcies Jordi,... a veure que els hi sembla a els altres,... he fet un dibuix cutre del perfil de l´instal·lació per a que quedi ben clar,... algun cop que he pujat al teulat a l´hivern m´he posat davant la sortida de gasos i realment quan surten, ho fan amb mala llet i horitzontalment, pel que suposo que quan ascendeixen quedarien realtivament lluny del sensor,... a veure si algú em pot ajudar... Gràcies!
|

Dibuix.JPG (12.53 KB, 240x581 - vist 172 vegades.)
|
|
|
En línia
|
Sant Feliu de Guíxols, Baix Empordà 41°46,5N-3’1,9°E
|
|
|
casacota
Cumulus Congestus

Desconnectat
Missatges: 1342

|
Ei Marc, molt bé!
Això del cremador de gas... no pots afegir-li un tub de xemeneia i posar-li la sortida a la cantonada, uns metres més enllà? O no és material de ferreteria (té una sortida estranya que no he vist mai)? Perquè altrament l'instal·lació és del tot correcte. En situació de tramuntana segurament no tindràs cap problema en qualsevol cas!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
MeteoLH
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 7897

M'agrada força la Tardor !!!
|
La meva enhorabona per la instal.lació Zuco !
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
casacota
Cumulus Congestus

Desconnectat
Missatges: 1342

|
Doncs acabo de renovar tot l'instrumental per complet - això sí, en el mateix indret que és òptim (una clariana en un jardí amb plantes autòctones).
Amb la renovació he passat voluntàriament de l'estrella de qualitat destacada a una de termopluviomètrica. Tot i tenir l'anemòmetre en un pal de 10 metres (arribant a 11 metres llargs sobre el terreny) les mesures no em convencien, meteorològicament parlant. Estic a la part baixa d'un poble que, a més per dues bandes està envoltat de cingleres que ultrapassen els 1000 metres:

Les indicacions de l'anemòmetre no poden donar així de cap manera una idea clara de la circulació de masses d'aire, importants per exemple a l'hora d'estimar l'advecció. Per això l'he abaixat i muntat a una alçada de 2 metres, així com a mínim s'ajusta a les normes agrometeorològiques per a fer càlculs reals de l'evapotranspiració.
L'estació automàtica és ara una LaCrosse WS-3600, que disposa d'uns sensors sorprenentment precisos, de menys de 0.2º de desviació respecte dels termòmetres oficials. Ambdós - sensors de l'automàtica i aparells homologats (termòmetres, psicròmetre i evaporímetre), en gàbia de fusta oficial. Al darrere en un pal l'esmentat anemòmetre, un Hellmann gros convertit a automàtic, i un Hellmann petit manual per a comprovació i en cas d'error de l'automàtica:

Independentment, el StormTracker Boltek, http://llamps.casacota.cat

|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|