Autor
|
Tema: El nostre instrumental ... (Llegit 31222 vegades)
|
AL11BERT
Fractocumulus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 78

A vegades la pau tanca les boques i lliga les mans
|
AHI VA LA FOTO, SI NO ES ASI, PLEASE, QUE ALGUIEN ME AYUDE SALUDO2/AL11BERT

Arreglat... Fota-li 700 pixels al costat més gran el proper cop....
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
AL11BERT
Fractocumulus

Desconnectat
Gènere: 

|
Perdon, me parece que me he pasado con el tamaño, mirare de ponerlo correcto, No si al final lo acertaré
Al11bert
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
AL11BERT
Fractocumulus

Desconnectat
Gènere: 

|
VAMOS A VER AHORA [img][/img]
[annex esborrat per l'administrador]
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
AL11BERT
Fractocumulus

Desconnectat
Gènere: 

|
PARA QUE OS HAGAÍS UNA IDEA DE LA SITUACIÓN (NO SE COMO SE VERÁ) SALUDO2/ALBERT[img][/img]
[annex esborrat per l'administrador]
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Jack Frost
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3594

Doncs això...!
|
Y ahora en Sant Antoni de Portmany me he traido mi primera Oregon Bar898Hg y mi flamante Davis Vantage Pro 2
Hola company, la Oregon Bar898Hg què tal t'ha sortit? Si no és molt preguntar, quant val? La relació qualitat/preu la trobes bona? en fi... me la recomanes?
Gràcies!
|
|
|
|
|
En línia
|
Poble Nou Jack Frost: figura llegendària que s'origina a Escandinàvia, on, segons la mitologia noruega, Karl, déu dels vents, tenia un fill anomenat Jokul o Frosti -Jokul significa caramell i Frosti gebre. La fantasmagòrica figura, semblant a un Elfo, és un personatge imaginari que apareix en les històries tradicionals i se suposa que traça les figures que apareixen en el gebre; representa, per tant, el fred. (R.Hardy: El libro del Clima. Vol I) Una de les coses més maques que m'han dit en molt temps:"dons que.. estic molt contenta de que hi hagi gent com tu que sense casi coneixe'm em vulgui ajudar i ensenyar tantes coses, mai m'hauria pogut imaginar que una aficio com la meteo em fes coneixer a gent tant bona i agredable.. i que al final acaben siguent molt mes importants que no pas el fet de que caigui 1 metre de neu" 
|
|
|
vacarissana
Cumulus Congestus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 1765

Montalt 600, un cim verge de bolos..funning AC/DC
|
Òndia, quina qualitat d'instruments i quantes idees d'enginys (llevantada i la garita de plats, que millor haurien de ser de fusta, s'emporten la palma!)...les empreses de meteo poden estar contentes, amb tantes vendes pel nostre auge!!!!!!! je, je... i els informàtics, oregons, davis, campbell, ..no es poden queixar, eh!
Boníssimes estacions a Collbató, Sobrestany, frentefrío! que casi coge a meteosort!!!, Les Paúls-can dalmasses, meteovalencia, roberto, garilo, gastesi..no hi ha com tenir un bon emplaçament i a sobre amb bones vistes 
El tema balcons, terrasses, sobreàtics, pisos...ja se sap, no és lloc adequat però tots busquem les nostres solucions...i al menys quan plou i neva les temperatures són més correctes que a plena insolació o en situacions d'inversions!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
llevantada
El pescador de L'Escala
Meteoclimatic projecte
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 18958

Un xic de Tramuntana
|
jijiji aqui en els pisos i terrasses , ens tenim que montar les coses com millor podem , és el que hi ha .
i tampoc val la pena gastar-se la pasta que val una estació ben reglada , si per molt reglada que estigui , les dades de vent entre altres et quedaran falsejades . per això espero a quan marxi fora de BCN per montar un xiringuito guapo d'aquests .
Però de moment no vegis el que disfruto amb el meu anemo , la meva garrafa ..els meus termòmetres , la meva nevera 
ben marejats els tinc a casa 
això si tu com bé dius la calitat i el montatge de les estacions que s'estan veient per aquest tòpic són una passada
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|