Autor
|
Tema: El nostre instrumental ... (Llegit 30649 vegades)
|
llevantada
El pescador de L'Escala
Meteoclimatic projecte
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 18621

Un xic de Tramuntana
|
Jo tinc 4 termometres d'exterior i 2 d'interior
1 barometre
1 veleta
2 pluviometres , un dels de plàstic de 40mm i l'altr una garrafa de font-vella adaptada
1 higrómetre
el que no tinc és anemo ...
però per estar en un pis amb aquestes cosetes tinc de sobres , ja que el meu pis esta molt mal situat per posar-hi una estació ....
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
felet
Cumulus Congestus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 1585

L'ombra del temps: Ontinyent - Llombo
|
De moment no puc penjar fotos (no tinc càmera digital), però sí que ho podré fer una mica més avant Paciència.
Bé, dispose de dues estacions TFA amb tres sensors TH exteriors. Una d'elles té possibilitat d'emmagatzemar les dades segons intervals fixats per l'usuari, que em serveix per exemple per fer l'evolució gràfica de la pressió atmosfèrica. També tinc la famosa estació de l'ALDI amb un sensor exterior TH.
Aquestos sensors, juntament amb un termòmetre de mercuri de màxima i mínima i un higròmetre de cabell, els tinc situats a l'exterior d'un quart (i últim pis) orientats al NE i ben ventilats, amb nul.la insolació a l'hivern i una mica als matins d'estiu. Dins de casa tinc una bona col.lecció d'altres termòmetres digitals i d'alcohol, higròmetres, etc. 
Al terrat tinc ben situat un pluviòmetre TFA de plàstic de 40 mm, que proporciona dades de precipitació relativament fiables per a l'exactitud que demana un aficionat com jo 
Ja fora del casc urbà, i en dues cases de camp, tinc termòmetres de màxima i mínima que consulte setmanalment.
|
|
|
|
|
En línia
|
L'endemà de sant Llorenç, comença l'hivernOntinyent - Llombo (Davis Vantage Pro2 w), 390 msm / Fontanars - Torrevellisca (Davis Vantage Pro w), 627 msm
|
|
|
Gerard Taulé
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Missatges: 6434
El meteofanàtic de la illa de calor gironina
|
Tinc una estació manual (gàbia meteorològica) amb un termòmetre de màxima, un altre de mínima, un digital, un altre de farmàcia. També tinc un pluviòmetre. Tot està en una terrassa. Salutacions.
|
|
|
|
|
En línia
|
Salt (Gironès), 84 m 15,4º, 750 mm, 41º i -7,8º Blog "El clima i la meteorologia" gerardtaule.blogspot.com www.acom.esLa meteorologia és la sal de la vida del meteofanàtic
|
|
|
MeteoCerdanyola
Cumulonimbus Incus

Connectat
Gènere: 
Missatges: 7085

Estiu DIVUIT [18]!
|
com es fa per posar alguna foto en el perfil d'usuari??
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Peremhospi
Estrat

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 42

|
Jo també.
[annex esborrat per l'administrador]
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Peremhospi
Estrat

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 42

|
I el termo amb la càmera web.
[annex esborrat per l'administrador]
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Riddle
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 13653

|
Els meus aparells de méteo:
- Oregon bar928 - Oregon EMR 812HGN - Radiation Shield de la Davis - Termòmentre exterior de mercuri de màximes/mínimes - Pluviòmentre TFA de 40 mm - Pluviòmetre Hellmann de 120 mm - Anemòmentre de mà (Skywatch) - Oregon WMR 968 - Consola Oregon WMR 112
salutacions
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|