De moment no puc penjar fotos (no tinc càmera digital), però sí que ho podré fer una mica més avant

Paciència.
Bé, dispose de dues estacions TFA amb tres sensors TH exteriors. Una d'elles té possibilitat d'emmagatzemar les dades segons intervals fixats per l'usuari, que em serveix per exemple per fer l'evolució gràfica de la pressió atmosfèrica. També tinc la famosa estació de l'ALDI amb un sensor exterior TH.
Aquestos sensors, juntament amb un termòmetre de mercuri de màxima i mínima i un higròmetre de cabell, els tinc situats a l'exterior d'un quart (i últim pis) orientats al NE i ben ventilats, amb nul.la insolació a l'hivern i una mica als matins d'estiu. Dins de casa tinc una bona col.lecció d'altres termòmetres digitals i d'alcohol, higròmetres, etc.

Al terrat tinc ben situat un pluviòmetre TFA de plàstic de 40 mm, que proporciona dades de precipitació relativament fiables per a l'exactitud que demana un aficionat com jo

Ja fora del casc urbà, i en dues cases de camp, tinc termòmetres de màxima i mínima que consulte setmanalment.