Autor
|
Tema: El nostre instrumental ... (Llegit 32785 vegades)
|
Egarenc
No ssieennto la visstaaa....
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 10036

|
Ostres... 
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
MeteoCerdanyola
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 7193

Tardor 08, ja es aquí!
|
aixo es una putada de les groses marc 
ami encara no m'ho an fet, pero saben com les gasten son capasos de aixo i de molt mes els desgraciats... 
bueno de moment yo ara tinc el problema del wl, que es queda bloquejat al abocar dades
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Timonet gelat
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3324

Pròxima estació: l'hivern
|
Ja sé que és poc probable, però... el vent no t'aurà tirat el pluvio per terra, i la proveta haurà caigut baix?
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
Riddle
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 14638

|
Mmmm... bueno, tocarà anar al raig a per una proveta 
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
MeteoValència
Cumulus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 151

|
Des d'ahir els sensors de les meues estacions automàtiques es refugien en una nova garita. Es tracta de la Davis i d'aquesta manera elimine la de plats i altres invents, que sense funcionar malament, ja que crec que donaven un resultat prou acceptable però em creaven una certa incertesa. La situació és practicament la mateixa, en el pal dels anemòmetres. A la estació manual no hi ha cap modificació.
[annex esborrat per l'administrador]
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
g-force
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 6509

Ibiza ciudad
|
Vaya putada, no se cuanotos vecinos sois pero... ¿sospechas de alguien? Ahora fijate con quien te cruzas por la vecindad, presta atencion a los que de la noche a la mañana se ponen muy "simpaticos" o los que de repente te hacen una mala cara, preguntale a tu madre quienes son los que mas sulen subir a la terraza, asi reduciras el numero y saldran los sospechosos. De todos modos la probeta siempre en casa, y cuando termine el periodo la subes y compruebas lo que ha caido.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|