Autor
|
Tema: El nostre instrumental ... (Llegit 31426 vegades)
|
Riddle
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 14142

|
Jejejje... bona currada Victor!! 
la feina ben feta desprès té els seus resultats.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Timonet gelat
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3310

|
La veritat es que si...
Meteocerdanyola, tens un observatori collonut i molt ben instal.lat.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
vacarissana
Cumulus Congestus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 1801

Montalt 600, un cim verge de bolos..funning AC/DC
|
ostres, jo menso que no està gaire ben instal.lat, com la majoria.
Bons aparells (espero que ben cal.librats) bons sistemes informàtics imprescindibles, almenys un pluvio Hellmann homologat molt bones intencions
...però, pocs cumplixen les normes del INM-OMM normal, tots vivim on vivim i ens hem d'espavilar amb patis poc espaiosos o terrats no gaire adients.
bé, d'aixó n'hem parlat moltes vegades..no tots tenim recintes com el de Sort o el de Collbató-Pla del Castell ...ja ens agradaria
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Timonet gelat
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3310

|
Efectivament, jo quan he donat el meu suport per el ben instal.lada que queda l'estació, n em referia a la ubicació, és ben sabut que aquesta es l'ubicació a la que podem aspirar pocs de nosaltres i molt pocs, en un terrenet... ja ens agradaria ja... jo si tinguera durus, m'hen cmprava un terrenet sols per una estació... imaginat...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
Riddle
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 14142

|
És complicat el tema....... De tota manera, tinc una cosa clara. Per a mi, les meves dades són ben vàlides... almenys d'on visc jo. Ja m'en cuido prou cada dia de revisar-les i veure si són coherents. Ja sabem que aquestes automàtiques, davis, oregons, etc. que tenim la majoría, ni molt menys, compleixen els requisits proposats per l'OMM o l'INM, però penso que no hauríem de filar tan prim. Estacions ben col·locades (allò 100% tot correcte), crec que les podríem comtar amb els dits. Posant sobre la taula aquesta 'regla de tres', què hauríem de dir de les automàtiques del servei? ....no fotem. Aquestes també entraríen en aquest grup d'estacions situades en llocs no del tot correctes... o no? i bé que se'ls hi dóna pes a les seves dades...  En el meu cas, en tinc una de molt propera, la de Vilassar de Mar. Doncs que voleu que us digui, proporciona unes dades (concretament de velocitat de vent) que no me les crec ni en pintura (m'agradaria veure'n la seva ubicació...). Per posar un cas molt concret eh, no vull generalitzar. No obstant es el que comentem, dintre de les nostres possibilitats fem el que podem...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
MeteoCerdanyola
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 7137

Tardor 08, ja es aquí!
|
És complicat el tema....... De tota manera, tinc una cosa clara. Per a mi, les meves dades són ben vàlides... almenys d'on visc jo. Ja m'en cuido prou cada dia de revisar-les i veure si són coherents. Ja sabem que aquestes automàtiques, davis, oregons, etc. que tenim la majoría, ni molt menys, compleixen els requisits proposats per l'OMM o l'INM, però penso que no hauríem de filar tan prim. Estacions ben col·locades (allò 100% tot correcte), crec que les podríem comtar amb els dits. Posant sobre la taula aquesta 'regla de tres', què hauríem de dir de les automàtiques del servei?  ....no fotem. Aquestes també entraríen en aquest grup d'estacions situades en llocs no del tot correctes... o no? i bé que se'ls hi dóna pes a les seves dades...  En el meu cas, en tinc una de molt propera, la de Vilassar de Mar. Doncs que voleu que us digui, proporciona unes dades (concretament de velocitat de vent) que no me les crec ni en pintura (m'agradaria veure'n la seva ubicació...). Per posar un cas molt concret eh, no vull generalitzar. No obstant es el que comentem, dintre de les nostres possibilitats fem el que podem... 100% d'acord
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|