Autor
|
Tema: El nostre instrumental ... (Llegit 28546 vegades)
|
MeteoCerdanyola
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 7002

Estiu DIVUIT [18]!
|
Bueno ja que estic, jo també fa unes setmanes (junt amb la companyia i l'ajuda d'en riddle) vaig fer una sèrie de canvis a l'estació
mes que res vaig canviar el conjunts del pluvio/sensors a un mastil a part a 1,5mts del terra i així tindre mes fàcil accés a netejar el pluvio 
aqui unes fotos

salut
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Egarenc
No ssieennto la visstaaa....
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 9962

|
Impressionant, Bruna!! Quin luxe poder-ho tenir tot com cal! 
Això sí, els vents posa'ls o et trobaràs l'anemo a terra un bon mal dia
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
boira
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2310

|
meteosuri, creo que deberías poner unos tensores al mástil de la veleta porque como le de por venirte una ventolera, te la a quitar.
si, d'aixó estic pendent, de seguida que puguem ho farem  gràcies a tots  Noia, quina enveja d'instal.lació !!!
Lo dels vents és important. A la Plana hi venta poc, però recordo un parell de ventades des del 90 que van tombar molta cosa, especialment a l'extrem S. Algunes ventades associades a algunes tempestes d'estiu també són bones.... més val prevenir.
Ara ja només et falta una webcam (ja sé que soc pesat, però la zona que veus m'interessa molt). Recorda que hi han opcions econòmiques de "càmera barata darrera finestra" que donen prou bon resultat. Crec que en Casacota i en Meteorodadeter hi tenen experiència.
|
|
|
|
|
En línia
|
[1] Cabrerès, Osona. (975 msnm) [2] Sabadell, Vallès Occidental. (210 msnm)
|
|
|
meteosuri
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3568

però els grallers i geganters de Vic som millors!!
|
meteosuri, creo que deberías poner unos tensores al mástil de la veleta porque como le de por venirte una ventolera, te la a quitar.
si, d'aixó estic pendent, de seguida que puguem ho farem  gràcies a tots  Noia, quina enveja d'instal.lació !!! Lo dels vents és important. A la Plana hi venta poc, però recordo un parell de ventades des del 90 que van tombar molta cosa, especialment a l'extrem S. Algunes ventades associades a algunes tempestes d'estiu també són bones.... més val prevenir. Ara ja només et falta una webcam (ja sé que soc pesat, però la zona que veus m'interessa molt). Recorda que hi han opcions econòmiques de "càmera barata darrera finestra" que donen prou bon resultat. Crec que en Casacota i en Meteorodadeter hi tenen experiència. gràcies 
lo dels vents, de seguida que puguem els posarem i la càmera... ens ho estem pensant, alguna de senzilleta per ara al començament i mica en mica anar millorant

|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|