Autor
|
Tema: El nostre instrumental ... (Llegit 29292 vegades)
|
raiguer
Fractocumulus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 60

|
He fet algunes modificacions a l'oregon 928N. He posat un protector al sensor de temperatures. He posat un embut al pluvio de 20cm. per augmentar la resolució. He posat un màstil d'acer..i sobretot meteoclimàtic m'ha concedit la qualificació de Estació Termopluviomètrica amb segell Meteoclimatic de qualitat . Vos pos algunes fotos de l'estació (no se com posar més de dos fitxers)La pàgina web l'anirem millorant a poc a poc (faig un curset accelerat!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
.
El Sappo Siffredi!
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 6822
|
Joder... corta el trozo de palo que sobra...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Zuco...Méteo Ciutat Jardí
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 4953

Palma - capital mallorquina
|
Per fi vaig a posar els meus instruments, no són molts, però per tenir 14 anys no està malament. M´ha d´arribar el Radiation Shield, que vaig encomanar fa 4 dies.
La meva consola:

El meu software:

La meva antiga estació, una TFA

Fins ara aquests són els meus instruments a l´interior de ca meva.
Aqui es situa el sensor de temperatura i humitat de la meva antiga estació, la TFA, ara em serveix per saber la temperatura a 10 cm. del sòl.

Aquest és un termòmetre de mercuri, que el poso al sol per veure com puja sa temperatura a l´estiu fins als 45-50ºC 

L´anemòmetre de l´oregon. Tenc un altre de la marca SKYWATCH, però és manual.

Els panells solars i el pluviòmetre de l´oregon

Això és un pluviòmetre manual de 40 litres. Està en projecte comprar un Hellmann de 150 l.

Bé, aquests són els meus aparells, quan m´arribi el Radiation Shield, posaré la foto d´aquest.
Amb 14 anys, els meus pares no volen comprar-me el meu somni: la Davis  Però de ben segur abans dels 18, em compraré una. Fins ara vaig participant en el sorteig de la Davis d´en Picó, però mai em toca 
Bé, que us pareixen els meus instruments?
|
|
|
|
|
En línia
|
Ciutat Jardí, a 5km al SE de Palma de Mallorca. 2 msnm, estació a 11 msnm-ILLES BALEARS www.meteopalma.com --Meteo...Ciudad Jardín Nou blog!!!!!!!!! http://meteopalma.blogspot.com
|
|
|
|
|
MeteoCerdanyola
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 7038

Estiu DIVUIT [18]!
|
Tranquil que jo amb 14 anys també deia el mateix i al final mira...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|