Autor
|
Tema: El nostre instrumental ... (Llegit 26827 vegades)
|
torbonada
Cumulus Congestus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 1207

Liskam i Matterhorn des del Monte Rosa
|
Algu sap on puc trobar torres com la de la primera foto que surt en aquest tòpic?
Ah! no sabia a que et referies. Això és una torreta per antenes. La pots trobar a bon preu (dels millors de Barcelona) a una botiga que hi ha al carrer Padilla 379. No recordo el nom però és com un magatzem, tu entres i preguntes. A més et podran assesorar sobre els vents que has de col.locar. Això está pujant Padilla a mà esquerra dos carrers abans de la Ronda del Mig. Si vols el nom de la botiga i el telefon m'ho dius que paso bastant sovint per davant i t'ho puc mirar. Sort amb la torreta! OSTRES!!, merci, ja hi passaré.
|
|
|
|
|
En línia
|
Barcelona - Collserola a 280msm, (al peu del Tibidabo)
|
|
|
Timonet gelat
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3269

1/2
|
He canviat la Oregon...

|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
MeteoCerdanyola
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 6818

Quina tarda! 17.04.2008
|
Bona estació si senyor 
Ja tocava rentar-li la carona a la oregon
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
McConnell
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3120

Michael Connelly
|
Com alguns ja sabran, des de la setmana pasada Badalona disposa d'una nova estació Per començar és una Oregon WMR928N. La tinc penjada al terrat i he intentat que la instal·lació sigui el més acurat possible i per això he involucrat a tota la familia Mon sobre m'ha parit un màstil preparat per al pluvio, fet a proposit i amb tota la mala baba i després mon pare i la xicota m'han ajudat a penja-ho tot a dalt i a més faré una confessió, la xicota va agafar prestat del seu lloc de feina dues bruixoletes per poder cal·librar el panell, o sigui que així estem. Us penjo un parell de fotografies i a veure si esta tot en condicions per declarar-la de qualitat 
|
|
|
|
ea5gvb
Cirrus
Desconnectat
Missatges: 1
|
Aquí pose la meua oregon a Elda Alacant
tambe tinc el pluviometre , clar pero la foto es molt grand la podeu ver aqui
http://www.javiermb.com/meteo.htm
ya me direu si os agrada la instalació
Antes:

Ara: 

|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
syntonic
Visitant
|
Una foto de l'aparcament - sala de proves i de tuning d'anemòmetres. Com a turbina per a proves utilitzo el motor d'un orgue fora de servei.
|

anemos.jpg (81.24 KB, 676x507 - vist 259 vegades.)
|
|
|
En línia
|
|
|
|
McConnell
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3120

Michael Connelly
|
Ara a més a més de la automàtica, a partir d'ahir disposo també d'una nova golosina 

Tocarà anar a l'Empordà a gaudir de la Tramuntana, o a la Vall de l'Ebre per al mestral.
Salut
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
StormCell
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2115

El triangulo maldito del S de cat.... al 100%
|
Mi estación la Crosse WS1600(para empezar está bastante bien creo...)
|
L'Hospitalet de L'Infant(Baix Camp)[Tarragona] Total Año 2005: 657,2 mm Total Año 2006: 338,6 mm Total Año 2007: 273 mm Total Año precipitación 2008: 70,8 mm  ]   Meses: Enero 2008: 13,7 mm Febrero 2008: 28 mm Marzo 2008: 3,5 mm Abril 2008: 25,6 mm Mayo 2008: 0 mm Noches Tropicales0º Noches Tropicales Días de niebla9 Días de niebla este 2008 http://todopc.webcindario.com/meteohospi/
|
|
|
|