Pàgines: 1 [2]
|
 |
|
Autor
|
Tema: Resum de la Trobadeta de Catí. (Llegit 637 vegades)
|
|
|
|
|
ullal
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Missatges: 2533

Serra Irta- Sta.Magdalena de Polpis- Baix Maestrat
|
Demá, al diari Mediterráneo, de Castelló, surtirá una reseña de la trobadeta amb la foto de grup.
Eyyy, me pareix que el Mediterràneo es pot vore també per internet. Si algú ho trobe este artícul, estaria be que ho diga per ací.  Lo que per internet dubto que poson la foto. No pase res, ja l'escaneijaré i el posaré aqui al forum Ho acabo de mirar pero pareix que lo que surt és el diari d'avui. Demà ho mirarem i en una mica de sort, és possible vore també la foto, encara que no siga lo mateix.
|
|
|
|
|
En línia
|
Benicarló- Baix Maestrat (Castelló-Nord) ... (11 msnm)
|
|
|
nasiet
Sinner, la lupa!!
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 5138

Cati.El Tossal nevat.
|
intentaré que me ho envien per mail al ordinador de la feina y amb l'ajuda d'algún company qu sapie intentaré penjaro.A la feina no solc entrar ni per supost postejar ( el meu nick es CULTUROCIO pero un día es un día.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Meteosee
Dame un orujo...dame dos...dame tres.....
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3846

Rumio?doncs existeixo...si em deixa la crisis
|
Ostres! que guapo lo del diari!!
Jo volia felicitar al Marmaneu pel resum tan detallat que ha fet, amb això i les fotos podem tenir un bonic record del dia de la trobada i els que no hi van ser es poden fer una idea de lo bé que ens ho vàrem passar. 
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
CULTUROCIO
Fractocumulus

Desconnectat
Missatges: 53
|
La reseña ha eixit. A Internet no surt la Foto.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
gea
Sola en casa
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2353

El Miracle de la VIDA
|
Marmaneu, ja te ho vam dir, eres un monstruo!!! el nou hotel-balneari, vore aquella xica dins del jacuzzi  , en una careta que no sabia si riure o qué, i nosaltres passant per allí com a turistes. I desprès lo més més fort, en el dinar, quan van passar aquelles ruidoses motos i ens vam quedar tots callats pensant que eren uns autèntics trons. ¡Pareixa que la tronada la teniem ja damunt! ja ho vaig dir, tinc ganes de repetir... he fet un vers i tot!  que bé marmaneu que expliques, jejeje, tú a europapress, ... lo boníssim va ser trobar al germà bessó de rodamet
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
nasiet
Sinner, la lupa!!
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 5138

Cati.El Tossal nevat.
|
De debó que va se ser un veritable plaer coneixerte...i a l'egarenc tamé.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Pàgines: 1 [2]
|