Meteosee
Dame un orujo...dame dos...dame tres.....
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3846

Rumio?doncs existeixo...si em deixa la crisis
|
Doncs sí, despres de cinc dies sense línea ni internet ni vergonya per part de telefónica ja torno a tenir ADSL. (per cert, algú sap si puc reclamar a telefónica que no em cobri aquests cinc dies??).
Bé, paso al tema fotos. De moment us posaré la foto més esperada: la foto de grup amb el Meteosee fent el indio davant de la càmara. Després us poso la foto del grup "bona" i més tard ja posaré la resta...

Si algú vol la foto "bona" a tope de resolució se la pot baixar de aquí: www.meteosee.com/images/cati/grup.jpg (cati en aquest cas sense accent).
Fins després...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Meteosee
Dame un orujo...dame dos...dame tres.....
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3846

Rumio?doncs existeixo...si em deixa la crisis
|
Ja torno a estar aquí.
Les fotos:
Aquí podem veure com "el sargento" fa passar en formació al Egaren i la Gea pel mig del poble. La coordinació es perfecte. A l'esquerra podeu veure el adhesiu que acreditava a la botiga com a "concessionari oficial Bimbo". Doncs no feia anys que no veia un d'aquests ni res...

Aquí ja podem veure a la gent preparant-se per l'esmorzar

A dintre de l'antic ajuntament. Está ple de dibuixos i inscripscions de no se sap quin any.

Assegut al cotxe podem veure l'amo de la cabanya parlan amb el Marmaneu

El Marmaneu donant instruccions de com comportar-se a dintre de la cabanya

La cabanya:

El zénit de la cabanya:

Gea: ooooooohhh!!

En canvi Limvic entra com qui va cap al metro 

Al costat del Mar de Catí

Cercles concentrics...

A la font de l'avellà

I si mireu per un forat de la porta de la dreta es veu això:

Després de una excursioneta per la montanya, per fí arriba l'hora d'anar a dinar...

Com a les bodes:

Meteocoll fent de les seves

Més de les seves...

Aquí tenim a ex-amckti ara meteocatí (menys mal Àlex, ara ja et podem anomenar) una mica més relaxat una vegada acabat el dinar i amb la satisfacció del deure ben fet.

I això es tot. Un cop més vull agrair la bona rebuda que vàrem tenir a Catí i voldria felicitar a Marmaneu, Gàrseg i Meteocatí per la currada que us vareu pegar perque tot sortis tan bé.
Fins aviat amics!!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
limvic
Cumulus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 164
|
Bon dia!!!!! les fotos una passada, la veritat es que ens ho vam passar de conya. T'has pensat canviar de professió la fotografia se't dona molt bé. A per cert vas puguer veure el partit a l'Iglesuela? Un partidas
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Gàrseg
"el inspector"
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3880

La natura sempre té l'última paraula...
|
Molt bona amic!!! Per cert...ja m'informaràs de la xerrada, juas juas
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Timonet gelat
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3324

Pròxima estació: l'hivern
|
Jejejeje, estan molt bé!
M'han agradat.... 
Heu vist a carboner en l'ultima foto? Fa cara de viciosillo.....
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Ice
Visitant
|
Bon reportatge, boniques fotos, m'hagués agradat poder anar, espero fer-lo en altra ocasió.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|