kalamot
Cumulus Mediocris

Connectat
Gènere: 
Missatges: 654

|
Be, ja tinc tot el proces de soldar tuberia acabat. Vaig cablejar-la, però, amb rg59, i és massa rígid, i es trenquen les soldadures. Demà compraré rg58 flexible i pl famella i un cop muntat, i provat li donare una impregnació i després la pintaré de blanc.
Salutacions.
ANIMS JA FALTA POC Ja veuras quines fotos mes guapas que rebras. Air vaig rebre una que es veia el riu Tigris i el Nilo, una passada de foto, es quan el satel-lit pasa per la banda d'Italia i Grecia.
El cable de baixada que jo tinc es el de TV per satel-lit d'aquest blanc, ara no recordo la marca, ja to dire, ara estic de viatje.
No es el mes correcte pero de moment ja val, mes endavant ja en posare un de valent
|
|
|
|
|
En línia
|
Gavà. Plà Del Llobregat Nubols de pet tormenta de merda (Meteogavà) Algunos cuando miran al bosque ven leña, otros ven árboles. 
|
|
|
|
|
Garíl
Lalolaaaaiiiiiiiii ¡¡¡¡¡¡¡
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Connectat
Gènere: 
Missatges: 13193

Sé de uno que se ha puesto palote...... XD
|
Jo tinc una paella que no faig anar de quan tenía contractat via digital... està instal-lada i amb el cablejat fotent-se de fàstic al menjador de casa meva...
Podría aprofitar-la per al satèl-lit ??
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
Undulatus
Cumulus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 115

Rubí, Vallès Occidental
|
Avans de fotre el camp de cap de setmana, us deixo unes fotos de com va el tema.
La primera una vista general, despres de la inpregnació i primera capa de pintura.
La segona detall del balun amb els forats previament segellats amb silicona.
[annex esborrat per l'administrador]
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Undulatus
Cumulus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 115

Rubí, Vallès Occidental
|
La tercera detall del connector a sota del màstil.
Apa bon cap de setmana, ens llegim el dilluns, vaig a desconnectar 
[annex esborrat per l'administrador]
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|