Autor
|
Tema: Satèl·lits NOAA (Llegit 3750 vegades)
|
|
|
kalamot
Cumulus Mediocris

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 654

|
Felicitats. Fot una pinta inmillorable..... Crec que "resucitaré" un scanner AOR que tinc aparcat a veure si es pot adaptar...  He llegit una mica sobre l'assumpte i s'insiteix en que és molt important que el receptor tingui l'amplada de banda suficient. També és preferible que el receptor tingui control remot des del PC, però veig que alguns també funcionen escanejant sempre tots els possibles canals i parant-se en el que hi ha recepció. L'altre dia vaig sintonitzar en una passada amb un walkie i amb l'antena de goma. Només vaig sentir el "pajaru" mig bé durant uns segons. No ho he provat més. Es correcte si no tens l'ample de banda ja pots plegar. Els receptors controlats via PC funcionan be (ICOM PCR 1000) Els polars i el MET 7 (en pau descansi) tambe els he rebut amb un walky (ICOM IC-E90) pero amb l'antena exterior, amb l'antena de goma es un pel mes dificultos, pero el so del satel-lit si es pot escoltar.
Els receptors per canals son el millors perque funcionan amb cristalls (frecuencia fixa) i penso que tambe compensan l'efecte doppler, escaneijan tots els canals i paran quan troban senyal del satel-lit
AOR no se si es un receptor que pugui rebre satel-lits per el tema de l'ample de banda.
|
|
|
|
|
En línia
|
Gavà. Plà Del Llobregat Nubols de pet tormenta de merda (Meteogavà) Algunos cuando miran al bosque ven leña, otros ven árboles. 
|
|
|
AL11BERT
Fractocumulus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 78

A vegades la pau tanca les boques i lliga les mans
|
Ara que parleu de walkys, en tinc un d´any de la "pera", es un ICOM IC283, pero sense display digital, es el tipic de rodetas, per buscar les frecuencies. No tinc n´idea per sapiger en quina frecuencia estas treballan. ¿Algu en podria donar un cop de ma?. Salutacions
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
kalamot
Cumulus Mediocris

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 654

|
Ara que parleu de walkys, en tinc un d´any de la "pera", es un ICOM IC283, pero sense display digital, es el tipic de rodetas, per buscar les frecuencies. No tinc n´idea per sapiger en quina frecuencia estas treballan. ¿Algu en podria donar un cop de ma?. Salutacions
Dons tens una emissora de museu.
Al seu temps eran molt fiables pero ara ja son historia, no he trobat les caracteristiques, pero soposo que la FX de reball por ser desde 130 fins a 170 no o se perque ancara que amb les rodetes puguis possar la FX no rebras res,
¿que podras escoltar? depenet de la teva ubicaçio,no se on vius, pero per exemple,, si vius a BCN podras rebre algun radioaffecionat, taxitas, i la banda marina a 160...
Fes un cop d'ull aqui per si veus algo intersant... la majoria de FX son antigues pero algo trobaras
http://213.73.85.50/index.php?f=7&sid=7fcfc7cacf9e79546feb250a1e0b669f
|
|
|
|
|
En línia
|
Gavà. Plà Del Llobregat Nubols de pet tormenta de merda (Meteogavà) Algunos cuando miran al bosque ven leña, otros ven árboles. 
|
|
|
|
|
piolet
Cumulus Congestus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 1527

El Taga des de casa
|
Felicitats. Fot una pinta inmillorable..... Crec que "resucitaré" un scanner AOR que tinc aparcat a veure si es pot adaptar...  He llegit una mica sobre l'assumpte i s'insiteix en que és molt important que el receptor tingui l'amplada de banda suficient. També és preferible que el receptor tingui control remot des del PC, però veig que alguns també funcionen escanejant sempre tots els possibles canals i parant-se en el que hi ha recepció. L'altre dia vaig sintonitzar en una passada amb un walkie i amb l'antena de goma. Només vaig sentir el "pajaru" mig bé durant uns segons. No ho he provat més. Es correcte si no tens l'ample de banda ja pots plegar. Els receptors controlats via PC funcionan be (ICOM PCR 1000) Els polars i el MET 7 (en pau descansi) tambe els he rebut amb un walky (ICOM IC-E90) pero amb l'antena exterior, amb l'antena de goma es un pel mes dificultos, pero el so del satel-lit si es pot escoltar. Els receptors per canals son el millors perque funcionan amb cristalls (frecuencia fixa) i penso que tambe compensan l'efecte doppler, escaneijan tots els canals i paran quan troban senyal del satel-lit AOR no se si es un receptor que pugui rebre satel-lits per el tema de l'ample de banda. AOR: ....25Khz......Sansiacabó..... 
On venen el PCR 1000 bé de preu ? 
Volem imatges jà !!!
|
|
|
|
|
En línia
|
Queralbs 1235 msnm... BCN Les Corts 40 msnm  
|
|