Cal Meteocoll
Benvingut(da), Visitant/. Sisplau ingressar o registrar-se.
2 Desembre de 2008, 23:11:42
Inici Ingressar Registrar-se

La fotografia de la setmana
Brisa matinal (avanto)
Foto de la setmana
Notícies: La informació meteorològica al minut en el nostre fòrum de seguiments!

+  Fòrum CATmeteo
|-+  Meteorologia
| |-+  Fòrum general de meteorologia i climatologia
| | |-+  Autovia A-2, nueva estación meteorológica.
« anterior següent »
Pàgines: [1] 2 Anar Baix Imprimir
Autor Tema: Autovia A-2, nueva estación meteorológica.  (Llegit 510 vegades)
javalambre
Cumulonimbus Incus
Desconnectat Desconnectat

Gènere: Masculí
Missatges: 4449

Javalambre 2020 m, Teruel: -27 º Mínima Absoluta

Autovia A-2, nueva estación meteorológica.
« en: 23 Juny de 2006, 09:42:22 »

Buenas:

La semana pasada me fijé en que justo donde se cruza la autopista con la autovía A-2 a la entrada de Martorelll han puesto una estación meteorológica completa.Supongo que será para dar información meteorológica en alguna página de tráfico.

¿alguien sabe si los datos se pueden consultar por internet?

Gracias.
En línia

Hostalets de Pierola-Serra Alta 385m (Anoia), garita meteorológica estándar con termómetros Max- Min y pluviómetro Hellmann 200 oficial.

A Teruel lo llevo en el corazón!........Dios nos libre del día las alabanzas.

altasegarra
Cumulonimbus Calvus
**

Missatges: 3876

Re: Autovia A-2, nueva estación meteorológica.
« Resposta #1 en: 23 Juny de 2006, 09:50:36 »

Ara que has posat aquest missatge... també n'han instalat vàries (jo en tinc localitzades un mínim de 3 situades entre els túnels d'Aubenç) a la zona que van arreglar fa poc de la carretera C-14 en el tram Oliana-Coll de Nargó, la que antigament passava vorejant l'embassament d'Oliana. No se per quin motiu tanta estació meteo allà, si algú sabés per quina raó hi poden ser..
Si passeu per allà les veureu fàcilment, són a la zona dels túnels, entre túnel i tunel. I tampoc se si es pot consultar les dades
Salut
En línia

Calaf (Alta Segarra), 700 m d'alt, terra de boires

Venc pluviòmetre Hellmann de 120 mm (2 unitats) per falta d'ús, preu a negociar, en bon estat
esclafit
Cumulonimbus Incus

Missatges: 4022

Esmolant les eines

« Resposta #2 en: 23 Juny de 2006, 10:16:14 »

A dalt del Coll de Lilla, entre Valls i Montblanc, tambè n´han instalat una. Son de tràfic. Hi vaig parar i vaig agafar una adressa d´internet que hi posa a la base ( ara no recordo quina era ). Al menys en aquella no es podíen consultar dades, o jo no ho vaig saber trobar.
En línia

Bràfim ( Alt camp ), Tarragona
Període 1983-2006, 542 mm i 15.4ºC anuals
236 msnm, a la zona del prelitoral nord tarragoní
Gale
Cumulonimbus Capillatus

Missatges: 9572

« Resposta #3 en: 23 Juny de 2006, 15:22:09 »

En la página de la DGT se pueden consultar los datos de muchas estaciones en diversas autovías. Es muy posible que los de esa también. Échale un ojo al "Mapa de Tráfico" a ver Wink Wink
En línia

tokyo
Cumulonimbus Incus

Missatges: 4918

Temps de tempestes estiuenques

« Resposta #4 en: 23 Juny de 2006, 16:12:37 »

En la autovia A-2 a la altura de Lerida, entre las salidas de la carretera hacia andorra/balaguer, y la de vielha hay tb una Davis Pro Advantatge justo en el centro de la mediana. Siempre me preguntado que hace alli al medio, pk aunque este a unos 3 o 4 m de altura, el poder calorifico que transmite el asfalto sobretodo en pleno verano seguro que le da datos erroneos
En línia

LLEIDA (barri ciutat jardi) 186msnm                  http://s3.bitefight.es/c.php?uid=99477

Dades Abs. 2006:    Max: 40,2º(26/7)
Dades Abs. 2007:    Max: 41,7º(28/8)    Min:-10,4º(18/11)    Prec: 166,2mm
Dades Abs. 2008:    Max: 38,6º(4/8)    Min:-8,2º(6/1)         Prec: 368,4mm

Max. Absoluta en 14 anys d'estació:  41,7ºC (28/08/07)
Min. Absoluta   "    "     "        "     :       -11,2ºC (25/12/01)
kalamot
Cumulus Mediocris
Connectat Connectat

Missatges: 654

« Resposta #5 en: 23 Juny de 2006, 16:22:44 »

No suele ser muy frecuente ver estaciones meteorologicas en las carreteras catalanas, aqui lo que mas se encuentra son peajes (lugares donde tienes que parar a pagar para poder circular )

En la A2 el tramo nuevo de la Panadella tiene alguna estación y en alrededores de Lleida tambien. En la B20 Sta. Coloma de Gramenet dirección Matarò he visto una estación a la salida de un tunel en un tramo que la carretera circula por debajo del nivel de la calle debe ser para medir el rebufo de los coches al pasar

No obstante en las carreteras mas importantes del resto de España, frecuentemente ves estaciones meteorologicas, por ejemplo en la A2 desde Zaragoza hasta Guadalajara puedes encontrar no menos de 4 y que para los que  habitualmente pasamos por la A2 nos avisan de cualquier inclemencia meteorologica, viento, nieve, lluvia etc. Funcionan muy  muy bien porque los paneles te avisan mucho antes de encontrar el problema.
En línia

Gavà.  Plà Del Llobregat    
Nubols de pet tormenta de merda (Meteogavà)
Algunos cuando miran al bosque ven leña, otros ven árboles.
tito micro
Señor Don Predictor
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Missatges: 8265

Mi pasión.....

« Resposta #6 en: 24 Juny de 2006, 09:54:28 »

Ara que has posat aquest missatge... també n'han instalat vàries (jo en tinc localitzades un mínim de 3 situades entre els túnels d'Aubenç) a la zona que van arreglar fa poc de la carretera C-14 en el tram Oliana-Coll de Nargó, la que antigament passava vorejant l'embassament d'Oliana. No se per quin motiu tanta estació meteo allà, si algú sabés per quina raó hi poden ser..
Si passeu per allà les veureu fàcilment, són a la zona dels túnels, entre túnel i tunel. I tampoc se si es pot consultar les dades
Salut

sí senyor... suposo que volen saber si la calçada es glaçarà o si hi haurà ventilació natural a la zona de túnels...
En línia

Entre Verdum, Barcelona y Rubí (La Serreta), Vallès Occidental. Me gustan los chubascos uralita y los frentes patinadores...
altasegarra
Cumulonimbus Calvus
**

Missatges: 3876

« Resposta #7 en: 24 Juny de 2006, 10:25:21 »

Salut

sí senyor... suposo que volen saber si la calçada es glaçarà o si hi haurà ventilació natural a la zona de túnels...

és una bona possibilitat, si, estan situades als llocs més ombrívols, suposo que quan la temperatura s'acosta a 0ºC es deuen activar els senyals lluminosos de gelada que hi ha als túnels

n'hauré de mangar una, jeje, no crec que es noti amb tantes que n'hi ha  Evil

per cert, allà també hi ha una estació INM (crec) a la presa d'Oliana, i fa una pinta d'abandonada...
En línia

Calaf (Alta Segarra), 700 m d'alt, terra de boires

Venc pluviòmetre Hellmann de 120 mm (2 unitats) per falta d'ús, preu a negociar, en bon estat
tito micro
Señor Don Predictor
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Missatges: 8265

Mi pasión.....

« Resposta #8 en: 24 Juny de 2006, 10:37:26 »

Salut

és una bona possibilitat, si, estan situades als llocs més ombrívols, suposo que quan la temperatura s'acosta a 0ºC es deuen activar els senyals lluminosos de gelada que hi ha als túnels

n'hauré de mangar una, jeje, no crec que es noti amb tantes que n'hi ha  Evil

per cert, allà també hi ha una estació INM (crec) a la presa d'Oliana, i fa una pinta d'abandonada...

jejeje, jo el dia 5 de juliol tinc previst pujar a les andorres... si vols en manguem un parell.....   
En línia

Entre Verdum, Barcelona y Rubí (La Serreta), Vallès Occidental. Me gustan los chubascos uralita y los frentes patinadores...
Almansa
Cumulonimbus Incus

Missatges: 4288

Almansa (E. Albacete) a 700 m de altitud y 385 mm

« Resposta #9 en: 24 Juny de 2006, 11:34:51 »

La web amb decenes d' estacions de les autovies de la DGT  és:

http://infocar.dgt.es/etraffic/dgt/marcoDGT.html?idioma=castellano

encara que no n'hi ha estacions consultables a Catalunya ¿el tràfic de Catalunya no depend de la DGT?  Huh

La d'Almansa és: http://infocar.dgt.es/etraffic/jsp/grafica/grafica.jsp?codigoLogico=3180006
En línia

Quien olvida los errores del pasado está condenado a repetirlos

Mi Video Resumen 2004 AQUI

Mi Video Resumen 2005 AQUI

Mi Video Resumen 2006 AQUI
Pàgines: [1] 2 Anar Dalt Imprimir 
« anterior següent »
Anar a:  

Ingressar amb nom d'usuari, contrasenya i durada de la sessió