Pàgines: [1] 2
|
 |
|
Autor
|
Tema: Autovia A-2, nueva estación meteorológica. (Llegit 510 vegades)
|
|
|
|
|
|
|
Gale
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 9572
|
En la página de la DGT se pueden consultar los datos de muchas estaciones en diversas autovías. Es muy posible que los de esa también. Échale un ojo al "Mapa de Tráfico" a ver
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
tokyo
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 4918

Temps de tempestes estiuenques
|
En la autovia A-2 a la altura de Lerida, entre las salidas de la carretera hacia andorra/balaguer, y la de vielha hay tb una Davis Pro Advantatge justo en el centro de la mediana. Siempre me preguntado que hace alli al medio, pk aunque este a unos 3 o 4 m de altura, el poder calorifico que transmite el asfalto sobretodo en pleno verano seguro que le da datos erroneos
|
|
|
|
|
En línia
|
LLEIDA (barri ciutat jardi) 186msnm http://s3.bitefight.es/c.php?uid=99477Dades Abs. 2006: Max: 40,2º(26/7) Dades Abs. 2007: Max: 41,7º(28/8) Min:-10,4º(18/11) Prec: 166,2mm Dades Abs. 2008: Max: 38,6º(4/8) Min:-8,2º(6/1) Prec: 368,4mm Max. Absoluta en 14 anys d'estació: 41,7ºC (28/08/07) Min. Absoluta " " " " : -11,2ºC (25/12/01)
|
|
|
|
|
|
|
altasegarra
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3876

|
Ara que has posat aquest missatge... també n'han instalat vàries (jo en tinc localitzades un mínim de 3 situades entre els túnels d'Aubenç) a la zona que van arreglar fa poc de la carretera C-14 en el tram Oliana-Coll de Nargó, la que antigament passava vorejant l'embassament d'Oliana. No se per quin motiu tanta estació meteo allà, si algú sabés per quina raó hi poden ser.. Si passeu per allà les veureu fàcilment, són a la zona dels túnels, entre túnel i tunel. I tampoc se si es pot consultar les dades Salut
sí senyor... suposo que volen saber si la calçada es glaçarà o si hi haurà ventilació natural a la zona de túnels... és una bona possibilitat, si, estan situades als llocs més ombrívols, suposo que quan la temperatura s'acosta a 0ºC es deuen activar els senyals lluminosos de gelada que hi ha als túnels
n'hauré de mangar una, jeje, no crec que es noti amb tantes que n'hi ha 
per cert, allà també hi ha una estació INM (crec) a la presa d'Oliana, i fa una pinta d'abandonada...
|
|
|
|
|
En línia
|
Calaf (Alta Segarra), 700 m d'alt, terra de boires
Venc pluviòmetre Hellmann de 120 mm (2 unitats) per falta d'ús, preu a negociar, en bon estat
|
|
|
tito micro
Señor Don Predictor
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Missatges: 8265

Mi pasión.....
|
Ara que has posat aquest missatge... també n'han instalat vàries (jo en tinc localitzades un mínim de 3 situades entre els túnels d'Aubenç) a la zona que van arreglar fa poc de la carretera C-14 en el tram Oliana-Coll de Nargó, la que antigament passava vorejant l'embassament d'Oliana. No se per quin motiu tanta estació meteo allà, si algú sabés per quina raó hi poden ser.. Si passeu per allà les veureu fàcilment, són a la zona dels túnels, entre túnel i tunel. I tampoc se si es pot consultar les dades Salut
sí senyor... suposo que volen saber si la calçada es glaçarà o si hi haurà ventilació natural a la zona de túnels... és una bona possibilitat, si, estan situades als llocs més ombrívols, suposo que quan la temperatura s'acosta a 0ºC es deuen activar els senyals lluminosos de gelada que hi ha als túnels n'hauré de mangar una, jeje, no crec que es noti amb tantes que n'hi ha  per cert, allà també hi ha una estació INM (crec) a la presa d'Oliana, i fa una pinta d'abandonada... jejeje, jo el dia 5 de juliol tinc previst pujar a les andorres... si vols en manguem un parell.....
|
|
|
|
|
En línia
|
Entre Verdum, Barcelona y Rubí (La Serreta), Vallès Occidental. Me gustan los chubascos uralita y los frentes patinadores...
|
|
|
|
|
Pàgines: [1] 2
|
|
|
|
|