Pàgines: 1 [2]
|
 |
|
Autor
|
Tema: Autovia A-2, nueva estación meteorológica. (Llegit 515 vegades)
|
altasegarra
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3876

|
Ara que has posat aquest missatge... també n'han instalat vàries (jo en tinc localitzades un mínim de 3 situades entre els túnels d'Aubenç) a la zona que van arreglar fa poc de la carretera C-14 en el tram Oliana-Coll de Nargó, la que antigament passava vorejant l'embassament d'Oliana. No se per quin motiu tanta estació meteo allà, si algú sabés per quina raó hi poden ser.. Si passeu per allà les veureu fàcilment, són a la zona dels túnels, entre túnel i tunel. I tampoc se si es pot consultar les dades Salut
sí senyor... suposo que volen saber si la calçada es glaçarà o si hi haurà ventilació natural a la zona de túnels... és una bona possibilitat, si, estan situades als llocs més ombrívols, suposo que quan la temperatura s'acosta a 0ºC es deuen activar els senyals lluminosos de gelada que hi ha als túnels n'hauré de mangar una, jeje, no crec que es noti amb tantes que n'hi ha  per cert, allà també hi ha una estació INM (crec) a la presa d'Oliana, i fa una pinta d'abandonada... jejeje, jo el dia 5 de juliol tinc previst pujar a les andorres... si vols en manguem un parell.....  la garita una mica repintadeta, i com nova, d'estacions automàtiques n'hi ha un mínim de 3, un helman de 200, mira si podem baixar carregats
|
|
|
|
|
En línia
|
Calaf (Alta Segarra), 700 m d'alt, terra de boires
Venc pluviòmetre Hellmann de 120 mm (2 unitats) per falta d'ús, preu a negociar, en bon estat
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Deividson
Cumulus Congestus

Connectat
Gènere: 
Missatges: 1269

FeEl tHe MoUnTaIn..
|
Pues no tenia ni idea de que hubiese una estación en esa zona de Martorell y eso que paso cada día por allí. tienes buena vista Javalambre.  Lástima no poder acceder a sus datos.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
.....
Hala, Madrid!
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 6500
|
por ejemplo en la A-5 (MADRID-BADAJOZ) o carretera de Extremadura.
Hay estaciones
Km 25 (parque coimbra, Mostoles) Km 34 (Navalcarnero) km 43 (Valmojado) km 65 (Maqueda) Km 88 (Las Ventas de Retamosa) Km 117 (en las próximidades de Talavera de La Reina)
y estas son las que yo conozco....pero son 6 en apenas 100km...no esta nada mal
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Pàgines: 1 [2]