|
|
TempsGranollers
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3237

Vilafranca 2001
|
La carcasa sembla interesant... de totes maneres no se si será 100% per exterior...
|
|
|
|
|
En línia
|
Ferran des de Granollers El temps a la ciutat de Granollers | |
|
|
|
|
|
TempsGranollers
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3237

Vilafranca 2001
|
si, igual hi ha algun interessat...
En el meu cas, la camera no hi cap... tindré que seguir amb la caixa estanca...
|
|
|
|
|
En línia
|
Ferran des de Granollers El temps a la ciutat de Granollers | |
|
|
|
Empordanet
Il calçoto té sello.....
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 22660

Nova Zodiac
|
A veure, si pillo la del Lidl, que mes fa falta, capturadora, cablejat i el soft no??
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
MeteoTortosa
Lo poal i la granera
Cumulonimbus Capillatus

Connectat
Gènere: 
Missatges: 11806

¿Quis custodiet ipsos custodes?
|
A veure, si pillo la del Lidl, que mes fa falta, capturadora, cablejat i el soft no??
Suposo que amb el soft de la capturadora ja es suficient, cablejat no sé com anirá ja que fica que es inalàmbrica, suposo que tan sols faltarà el cable que va del receptor a la capturadora. Fica: Receptor: conexión al TV via euroconector, això es el que em mata, s'hauria de mirar un adaptador per a senyal composta (el tipic del tres conectors, blanc, groc i vermell)
|
|
|
|
|
En línia
|
Per fi he arribat a la puta maleida xifra dels 10.000 posts
|
|
|
Sinner
CATmeteo Col.laborador
Línia de turbonada

Connectat
Gènere: 
Missatges: 30831
|
Ui, de conversor de Euroconector a Composta en tinc jo a casa a patades. Els trobes a qualsevol tenda
|
|
|
|
|
En línia
|
Viladecans 23msnm Baix llobregat  
|
|
|
Egarenc
No ssieennto la visstaaa....
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 10037

|
La càmera del Lidl és per connectar a un vídeo via euro-AV. El senyal és vídeo compost, no USB. Necessiteu una tarja capturadora de vídeo compost o sintonitzadora de TV amb entrada de vídeo compost.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
CalPirro
Fractocumulus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 93
|
Hola,
jo no us aconsello que compreu la càmara del Lidl.... És la mateixa que van posar d'oferta fa alguns mesos, jo la vaig comprar i la vaig voler fer servir com a meteo-webcam. La vaig instal.lar i desinstal.lar el mateix dia.
El motiu: La cámara està molt bé si la vols utilitzar per vigilància i enfocar a "coses normals" però si la enfoques al cel, la circuiteria de la càmara intenta equilibrar els colors de la imatge i com que troba un excés de blau (el cel) puja tota la imatge cap al vermell de forma exagerada.
Si voleu cap a finals de setmana us capturo alguna imatge amb aquesta càmara i ho veieu vosaltres mateixos.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Egarenc
No ssieennto la visstaaa....