Pàgines: 1 2 [3]
|
 |
|
Autor
|
Tema: Ja podeu demanar la vostra webcam!!! (Llegit 1040 vegades)
|
meteo_rodadater
Cumulus Humilis

Connectat
Gènere: 
Missatges: 262

|
Hola. Si ús enredeu en el món de les webcams,si podeu, compreu bo.Per exemple les Axis,tal com deia algú més avall.Jo disposo de la Axis 211,la podeu veure al web. Com podreu comprovar la imatge es de qualitat. Necessita com a tot l' instrumental de l' observatori un mínim manteniment,entre les diferents tasques, la neteja,i no deixar que les pluges de fang i les tarenyins etc espatllin la imatge.Es lamentable que moltes webcams o també les càmeres de TV3 estiguin plenes de ... Aquí teniu algunes captures manuals méws significatives des de l' octubrehttp://www.svt.es/meteoroda/axis211/capturasaxis211.htm
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
TempsGranollers
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3237

Vilafranca 2001
|
Hola. Si ús enredeu en el món de les webcams,si podeu, compreu bo.Per exemple les Axis,tal com deia algú més avall.Jo disposo de la Axis 211,la podeu veure al web. Com podreu comprovar la imatge es de qualitat. Necessita com a tot l' instrumental de l' observatori un mínim manteniment,entre les diferents tasques, la neteja,i no deixar que les pluges de fang i les tarenyins etc espatllin la imatge.Es lamentable que moltes webcams o també les càmeres de TV3 estiguin plenes de ... Aquí teniu algunes captures manuals méws significatives des de l' octubre http://www.svt.es/meteoroda/axis211/capturasaxis211.htm Noi!, imatges excelents... l'Axis treu molta qualitat i mes la 211. Si no fos per el preu... i complements...
|
|
|
|
|
En línia
|
Ferran des de Granollers El temps a la ciutat de Granollers | |
|
|
|
MeteoLH
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 7889

M'agrada força la Tardor !!!
|
Jo he pensat en demanar-me la Axis 206 em sembla que per preu i qualitat està molt bé per cert aquestes càmeres son inalambriques oi? ho dic perque la vull instalar al terrat.
Gràcies!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|