Pàgines: 1 [2] 3
|
 |
|
Autor
|
Tema: 1994 ...2006....? (Llegit 527 vegades)
|
vacarissana
Cumulus Congestus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 1680

Montalt 600, un cim verge de bolos..funning AC/DC
|
Muy buen tópic, Rodamet. Queda el consuelo que igual que durante meses se ha configurado los centros de forma lamentable para nuestros intereses llegue el día que todo cambie.Y llegará. También es cierto que desde el 1994 han pasado suficientes años como para que nos afecte una situación severa a escala general en el mediterráneo.Apostabamos por el 2003 y no fue, quizás en este año así sea Sería interesante, yo con módem poco puedo hacer, comparar la situación también con el 2003.  ummmmmmmm el 2003 tambien dejo su rastro .... empezó con el SCM de Mesoescala el 17 de Agosto , y acabó con 11 temporales de levante entre otoño y primavera del 2004 ,siendo récord . en el 1994 , el pet fue explosivo , en el 2003 la energia acomulada se perdio lentamente . tela....ahir al vespre, reflexionant mentre mirava el cel, vaig pensar el mateix, el mateix i el mateix...bé, afegint la sequera primaveral-estiu del 2001..que va acabar amb 2 llevantades-NE el 11 i 15 de novembre.
En efecte, vaig pensar en aixó de la dissipasió pausada o explosiva de les energies sobre-acumulades..intentant reproduir patrons, però al final, mana l'acumulació de factors atzerosa de cada moment, crec.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
vacarissana
Cumulus Congestus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 1680

Montalt 600, un cim verge de bolos..funning AC/DC
|
Efectes de vegetació resseca satabosc i arbres morts: (*moderat /**fort/ ***molt fort)
**Agost-Setembre 1989 ***Juliol-setembre 1994 *febrer/març 2001 **agost-setembre-octubre 2001 *agost-setembre 2003 ***agost 2005 ***maig-juny 2006
...eps, cada cop són etapes més freqüents
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
tro
Profesor Bacterio
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Missatges: 2810

|
Efectes de vegetació resseca satabosc i arbres morts: (*moderat /**fort/ ***molt fort) ...eps, cada cop són etapes més freqüents  amb aquesta freqüència potser si que alguna vegetació s'ho "pensarà" per continuar vivint aquí baix.
espero que no tinguem que afegir algun asterix més, .... ja seria quasi apocalíptic.
...., però al final, mana l'acumulació de factors atzerosa de cada moment, crec.
si, també ho penso, tot i les caracterísques pròpies del nostre clima mediterràni.Probablement el futur, inmediat o no inmediat, ens depararà alguna sorpresa en forma de potent inestabilitat, segurament, ara bé, els factors desencadenants quins seran? els que veiem o volguem veure (a nivell local)? o factors que s'ens escapen, altrament dits "factor atzar"?
|
|
|
|
|
En línia
|
Guissona - La Segarra
|
|
|
|
|
llevantada
El pescador de L'Escala
Meteoclimatic projecte
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 18617

Un xic de Tramuntana
|
Muy buen tópic, Rodamet. Queda el consuelo que igual que durante meses se ha configurado los centros de forma lamentable para nuestros intereses llegue el día que todo cambie.Y llegará. También es cierto que desde el 1994 han pasado suficientes años como para que nos afecte una situación severa a escala general en el mediterráneo.Apostabamos por el 2003 y no fue, quizás en este año así sea Sería interesante, yo con módem poco puedo hacer, comparar la situación también con el 2003.  ummmmmmmm el 2003 tambien dejo su rastro .... empezó con el SCM de Mesoescala el 17 de Agosto , y acabó con 11 temporales de levante entre otoño y primavera del 2004 ,siendo récord . en el 1994 , el pet fue explosivo , en el 2003 la energia acomulada se perdio lentamente . tela....ahir al vespre, reflexionant mentre mirava el cel, vaig pensar el mateix, el mateix i el mateix...bé, afegint la sequera primaveral-estiu del 2001..que va acabar amb 2 llevantades-NE el 11 i 15 de novembre. En efecte, vaig pensar en aixó de la dissipasió pausada o explosiva de les energies sobre-acumulades..intentant reproduir patrons, però al final, mana l'acumulació de factors atzerosa de cada moment, crec. si noi , això esta clar , sempre la ultima paraula , la tenen els factors en un moment determinat , si l'anticicló deixa passar be les borrasques i Danes , si una tramuntanada a finals d'agost/setembre no refreda de sobte l'aigua .... 
pero crec que una de els sorts o desgracies , (a vegades) que tenim , es que poseeim moltes situacions potencialment explosives i imprevisibles , això ens fa mantenir les esperançes
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Gerard Taulé
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Missatges: 6427
El meteofanàtic de la illa de calor gironina
|
Hi han moltes semblances entre els dos anys, esperem doncs que tinguem "bones" situacions de pluges a partir de setembre!!!
|
|
|
|
|
En línia
|
Salt (Gironès), 84 m 15,4º, 750 mm, 41º i -7,8º Blog "El clima i la meteorologia" gerardtaule.blogspot.com www.acom.esLa meteorologia és la sal de la vida del meteofanàtic
|
|
|
Rodamet
Rodassic Park
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Missatges: 9283

Cuando se hacerca una tormenta , late más fuerte
|
Muy buen tópic, Rodamet. Queda el consuelo que igual que durante meses se ha configurado los centros de forma lamentable para nuestros intereses llegue el día que todo cambie.Y llegará. También es cierto que desde el 1994 han pasado suficientes años como para que nos afecte una situación severa a escala general en el mediterráneo.Apostabamos por el 2003 y no fue, quizás en este año así sea Sería interesante, yo con módem poco puedo hacer, comparar la situación también con el 2003.  ummmmmmmm el 2003 tambien dejo su rastro .... empezó con el SCM de Mesoescala el 17 de Agosto , y acabó con 11 temporales de levante entre otoño y primavera del 2004 ,siendo récord . en el 1994 , el pet fue explosivo , en el 2003 la energia acomulada se perdio lentamente . tela....ahir al vespre, reflexionant mentre mirava el cel, vaig pensar el mateix, el mateix i el mateix...bé, afegint la sequera primaveral-estiu del 2001..que va acabar amb 2 llevantades-NE el 11 i 15 de novembre. En efecte, vaig pensar en aixó de la dissipasió pausada o explosiva de les energies sobre-acumulades..intentant reproduir patrons, però al final, mana l'acumulació de factors atzerosa de cada moment, crec. si noi , això esta clar , sempre la ultima paraula , la tenen els factors en un moment determinat , si l'anticicló deixa passar be les borrasques i Danes , si una tramuntanada a finals d'agost/setembre no refreda de sobte l'aigua ....  pero crec que una de els sorts o desgracies , (a vegades) que tenim , es que poseeim moltes situacions potencialment explosives i imprevisibles , això ens fa mantenir les esperançes  yo soy esceptico que una tramunta fresqueta disminuya tan rapido las temperaturas del mar, lo veo más factible que lo provoquen fuertes corrientes internas, el mar tarda mucho en calentarse igual que en enfriarse si se calienta rápido o se enfria rápido hay que buscar en potentes y grandes corrientes pero ya a nivel global mediterraneo
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
llevantada
El pescador de L'Escala
Meteoclimatic projecte
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 

Un xic de Tramuntana
|
Muy buen tópic, Rodamet. Queda el consuelo que igual que durante meses se ha configurado los centros de forma lamentable para nuestros intereses llegue el día que todo cambie.Y llegará. También es cierto que desde el 1994 han pasado suficientes años como para que nos afecte una situación severa a escala general en el mediterráneo.Apostabamos por el 2003 y no fue, quizás en este año así sea Sería interesante, yo con módem poco puedo hacer, comparar la situación también con el 2003.  ummmmmmmm el 2003 tambien dejo su rastro .... empezó con el SCM de Mesoescala el 17 de Agosto , y acabó con 11 temporales de levante entre otoño y primavera del 2004 ,siendo récord . en el 1994 , el pet fue explosivo , en el 2003 la energia acomulada se perdio lentamente . tela....ahir al vespre, reflexionant mentre mirava el cel, vaig pensar el mateix, el mateix i el mateix...bé, afegint la sequera primaveral-estiu del 2001..que va acabar amb 2 llevantades-NE el 11 i 15 de novembre. En efecte, vaig pensar en aixó de la dissipasió pausada o explosiva de les energies sobre-acumulades..intentant reproduir patrons, però al final, mana l'acumulació de factors atzerosa de cada moment, crec. si noi , això esta clar , sempre la ultima paraula , la tenen els factors en un moment determinat , si l'anticicló deixa passar be les borrasques i Danes , si una tramuntanada a finals d'agost/setembre no refreda de sobte l'aigua ....  pero crec que una de els sorts o desgracies , (a vegades) que tenim , es que poseeim moltes situacions potencialment explosives i imprevisibles , això ens fa mantenir les esperançes  yo soy esceptico que una tramunta fresqueta disminuya tan rapido las temperaturas del mar, lo veo más factible que lo provoquen fuertes corrientes internas, el mar tarda mucho en calentarse igual que en enfriarse si se calienta rápido o se enfria rápido hay que buscar en potentes y grandes corrientes pero ya a nivel global mediterraneo no estoy hablando de tramuntana fresquita , estoy hablando de tramuntana fuerza 9-10 , eso arrastra unas corrientes barbaras desde El Golgo de Leon .
Este junio , antes de la tramuntana 19,5ºC , despues de la tramuntana 16,4ºC , es solo a muestra de ejemplo . Una Tramuntanada fuerte a principios de otoño , jode bastante
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Rodamet
Rodassic Park
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Missatges: 9283

Cuando se hacerca una tormenta , late más fuerte
|
Muy buen tópic, Rodamet. Queda el consuelo que igual que durante meses se ha configurado los centros de forma lamentable para nuestros intereses llegue el día que todo cambie.Y llegará. También es cierto que desde el 1994 han pasado suficientes años como para que nos afecte una situación severa a escala general en el mediterráneo.Apostabamos por el 2003 y no fue, quizás en este año así sea Sería interesante, yo con módem poco puedo hacer, comparar la situación también con el 2003.  ummmmmmmm el 2003 tambien dejo su rastro .... empezó con el SCM de Mesoescala el 17 de Agosto , y acabó con 11 temporales de levante entre otoño y primavera del 2004 ,siendo récord . en el 1994 , el pet fue explosivo , en el 2003 la energia acomulada se perdio lentamente . tela....ahir al vespre, reflexionant mentre mirava el cel, vaig pensar el mateix, el mateix i el mateix...bé, afegint la sequera primaveral-estiu del 2001..que va acabar amb 2 llevantades-NE el 11 i 15 de novembre. En efecte, vaig pensar en aixó de la dissipasió pausada o explosiva de les energies sobre-acumulades..intentant reproduir patrons, però al final, mana l'acumulació de factors atzerosa de cada moment, crec. si noi , això esta clar , sempre la ultima paraula , la tenen els factors en un moment determinat , si l'anticicló deixa passar be les borrasques i Danes , si una tramuntanada a finals d'agost/setembre no refreda de sobte l'aigua ....  pero crec que una de els sorts o desgracies , (a vegades) que tenim , es que poseeim moltes situacions potencialment explosives i imprevisibles , això ens fa mantenir les esperançes  yo soy esceptico que una tramunta fresqueta disminuya tan rapido las temperaturas del mar, lo veo más factible que lo provoquen fuertes corrientes internas, el mar tarda mucho en calentarse igual que en enfriarse si se calienta rápido o se enfria rápido hay que buscar en potentes y grandes corrientes pero ya a nivel global mediterraneo no estoy hablando de tramuntana fresquita , estoy hablando de tramuntana fuerza 9-10 , eso arrastra unas corrientes barbaras desde El Golgo de Leon . Este junio , antes de la tramuntana 19,5ºC , despues de la tramuntana 16,4ºC , es solo a muestra de ejemplo . Una Tramuntanada fuerte a principios de otoño , jode bastante pero es que esa zona es muy especial el golfo de león...muy poco representativa del caldo mediterraneo general
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
llevantada
El pescador de L'Escala
Meteoclimatic projecte
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 

Un xic de Tramuntana
|
Muy buen tópic, Rodamet. Queda el consuelo que igual que durante meses se ha configurado los centros de forma lamentable para nuestros intereses llegue el día que todo cambie.Y llegará. También es cierto que desde el 1994 han pasado suficientes años como para que nos afecte una situación severa a escala general en el mediterráneo.Apostabamos por el 2003 y no fue, quizás en este año así sea Sería interesante, yo con módem poco puedo hacer, comparar la situación también con el 2003.  ummmmmmmm el 2003 tambien dejo su rastro .... empezó con el SCM de Mesoescala el 17 de Agosto , y acabó con 11 temporales de levante entre otoño y primavera del 2004 ,siendo récord . en el 1994 , el pet fue explosivo , en el 2003 la energia acomulada se perdio lentamente . tela....ahir al vespre, reflexionant mentre mirava el cel, vaig pensar el mateix, el mateix i el mateix...bé, afegint la sequera primaveral-estiu del 2001..que va acabar amb 2 llevantades-NE el 11 i 15 de novembre. En efecte, vaig pensar en aixó de la dissipasió pausada o explosiva de les energies sobre-acumulades..intentant reproduir patrons, però al final, mana l'acumulació de factors atzerosa de cada moment, crec. si noi , això esta clar , sempre la ultima paraula , la tenen els factors en un moment determinat , si l'anticicló deixa passar be les borrasques i Danes , si una tramuntanada a finals d'agost/setembre no refreda de sobte l'aigua ....  pero crec que una de els sorts o desgracies , (a vegades) que tenim , es que poseeim moltes situacions potencialment explosives i imprevisibles , això ens fa mantenir les esperançes  yo soy esceptico que una tramunta fresqueta disminuya tan rapido las temperaturas del mar, lo veo más factible que lo provoquen fuertes corrientes internas, el mar tarda mucho en calentarse igual que en enfriarse si se calienta rápido o se enfria rápido hay que buscar en potentes y grandes corrientes pero ya a nivel global mediterraneo no estoy hablando de tramuntana fresquita , estoy hablando de tramuntana fuerza 9-10 , eso arrastra unas corrientes barbaras desde El Golgo de Leon . Este junio , antes de la tramuntana 19,5ºC , despues de la tramuntana 16,4ºC , es solo a muestra de ejemplo . Una Tramuntanada fuerte a principios de otoño , jode bastante pero es que esa zona es muy especial el golfo de león...muy poco representativa del caldo mediterraneo general nosotros estamos mas cerca del Golfo de Leon que del Caldo mediterraneo entre Ibiza y alivcante i Golfo de Valencia
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Pàgines: 1 [2] 3
|