Pàgines: 1 [2]
|
 |
|
Autor
|
Tema: Mireu la pedra que va caure a un poble de França.... (Llegit 482 vegades)
|
|
|
Gerard Taulé
Cumulonimbus Incus

Connectat
Missatges: 7301
El meteofanàtic de la illa de calor gironina
|
Déu n´hi do quin llamp de pedres. Ha d´haver-hi uns corrents ascendents bestials per aguantar-les!!!
|
|
|
|
|
En línia
|
Salt (Gironès), 84 m 15,4º, 750 mm, 41º i -7,8º Blog "El clima i la meteorologia" gerardtaule.blogspot.com www.acom.esLa meteorologia és la sal de la vida del meteofanàtic
|
|
|
tro
Profesor Bacterio
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Missatges: 3121

|
la p... d'oros!  quines pedretes. Similars en tamany a les de l'Urgell. Avui aquí, demà allà. I les que aniran caient. A veure si retorna el fenòmen "aero-hielito" i tant noi! no estic al cas de com va acabar tot aquell tema.
Que no estan de moda ja??!!
|
|
|
|
|
En línia
|
Guissona - La Segarra
|
|
|
|
|
Pyrene
La reina del Pirineu
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2257
|
No sé, però trobar-se amb una pedregada d'aquest tipus és millor resguardar-se ràpid, sino et poden sortir uns "nyenyus" que no expliquis, la veritat ha d'impressionar moltísim.
Lo dels aerolits no sé com va acabar... 
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
tokyo
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 4918

Temps de tempestes estiuenques
|
Fara uns 3/4 anys, a la torre de la meva avia a Alpicat ( a uns 7km al NW de lleida) , va caure una pedregada similar, amb pedres d'un tamany una mica mes grans que boles de golf.
Doncs bé, li va foradar els toldos que tenia ala terrassa, van petar diverses teules, una taula i 2 cadires d'aquestes de plastic per exteriors foradades, i el cotxe que el tenien fora es va quedar sense vidres un retrovisor reventat i la resta del cotxe bollat. 
P.D: A casa meva tb va caure pedra, pero del tamany de monedes de 1 euro de diametre aprox.
|
|
|
|
|
En línia
|
LLEIDA (barri ciutat jardi) 186msnm http://s3.bitefight.es/c.php?uid=99477Dades Abs. 2006: Max: 40,2º(26/7) Dades Abs. 2007: Max: 41,7º(28/8) Min:-10,4º(18/11) Prec: 166,2mm Dades Abs. 2008: Max: 38,6º(4/8) Min:-8,2º(6/1) Prec: 368,4mm Max. Absoluta en 14 anys d'estació: 41,7ºC (28/08/07) Min. Absoluta " " " " : -11,2ºC (25/12/01)
|
|
|
Pàgines: 1 [2]
|
|
|
|
|