Autor
|
Tema: Trobadeta a Catí (19 de Novembre de 2005) (Llegit 4016 vegades)
|
Meteocatí
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 14563

|
Estem planejant una trobadeta meteorológica a Catí, esperem que vos agrado i contem amb la vostra assistència.
Aquest es el programa:
A les 9:30 rebuda al bar "el Borcho" i desdejuni (es recomana frito). Mentre esmorzem mirarem el video de la romeria de Catí a Sant Pere de Castellfort del any 1992, l'any de la nevada.
Després, anada fins al mas del Gatellà on podrem vore la barraca de "Tomás de Generosa". Aquesta es una de les millors barraques de la provincia.
Anirem a la formatgeria del poble per ha veure com es fa el formatge.
En acabar anirem al cementeri on vorem el peiro que acredita que per Catí passa el camí a Santiago.
Més tard anirem al balneari de L'Avellà (900 msnm) on vorem l'ermita, el paissatge, l'embotelladora, el balneari...
Tornarem a Catí on pegarem una volta pel poble per a veure els edificis mes destacats: l'església, l'ajuntament vell, la casa Miralles, la casa de Joan Spígol...
El dinar será al Prigó.
[b]Relació a data d'avui dels que acudiran:
A esmorzar tan sol:
Ullal Meteomaestrat Sobre
A dinar tan sol:
Meteocoll morus alba Pacomet
Jornada completa:
José Quereda Meteosee un castellonero, la nuvia i els pares (4) Egarenc Gea Carboner Timonet Gelat Garseg Acmkti marmaneu
Total: 20
|
|
|
|
|
En línia
|
MeteocatíCATÍ - 661 msnm Temperatura mitjana: 14ºC Pluja mitjana a l'any: 649,1 mm
|
|
|
meteocoll
CATmeteo Admin
Tren convectiu

Connectat
Gènere: 
Missatges: 34829

|
Jo hi vindré
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
nasiet
Sinner, la lupa!!
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 5138

Cati.El Tossal nevat.
|
Jordi tinc moltes ganes de coneixer-te personalmen, animat i portat a la lamilia.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Timonet gelat
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3324

Pròxima estació: l'hivern
|
Jo m'ho veig xungo per anar... ja vorem...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Gàrseg
"el inspector"
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3880

La natura sempre té l'última paraula...
|
Molt bé. A més pillarem fresca per ahi namunt!!!! 
LLISTAT FINAL:
meteocoll Morus Alba José Quereda Un castellonero, la nuvia i els pares Meteosee Egarenc javalambre Timonet gelat Gàrseg Ullal Meteomaestrat Sobre gea Ullal Carboner Pacomet Miguel Angel Marmaneu Acmkti
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Gàrseg
"el inspector"
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3880

La natura sempre té l'última paraula...
|
Jo crec que si...els models es van animant i això d'estar en la ratlla...ja veuràs com algo tenim, o pluja o fred..o les dos coses.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|