Autor
|
Tema: Trobadeta a Catí (19 de Novembre de 2005) (Llegit 4022 vegades)
|
nasiet
Sinner, la lupa!!
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 5138

Cati.El Tossal nevat.
|
Bo, nois m'hen vaig a dormir que demá vulc alçarme a les 6.
Espero que tot ixque bé, li hem ficat molta il.lussió i com que som novells en aquestes tasques no tenim experiencia.
Respecte al dinar, ja xarrarem, hem de tindre amb conte que hi ha una importan diversitat entre tots els que hi serem, uns sou estudians, uns metges, uns altres tenen un poder adquisitiu superior (per l'edat i el treball) i "amalgamaro" tot es complex. Ha trucat al Prigó i penso que si mos "atenem" al menú ( extens i bonissim) ens pot eixir per 14 o 15 euros.Per el Jordi he demanat verdura torrada ( de la cullita d'ells i peix, bacallá, llenguat i un altra cosa que no m'enrecordo).Per a beure , cervessa, vi amb llimoná o sifó, coca-cola, vi de rioja de l'any...De ben segur que no vos quedareu en fam ni en la butxaca buida. L'unic que hos demano es un xic de comprensió.Amb bona voluntad tot eixirá bé.
Si teniu cualsevol dubte, truqueu als móbils.
Fins demá.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Timonet gelat
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3324

Pròxima estació: l'hivern
|
Sí mi sargento.... 
Fins demà!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Timonet gelat
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 

|
Quina matinà... ara isc cap allí.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
meteocoll
CATmeteo Admin
Tren convectiu

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 34829

|
Jo ja estic llevat ... m'en vaig a la dutxa, a l'observatori ... a esmorzar, deixar la nena amb la sogra ... i agafarem el cotxe ... ja trucaré
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
tborras
Meteoclimatic projecte
Cumulus Mediocris

Desconnectat
Missatges: 730

Volando
|
Que lo paseis muy bien
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
nasiet
Sinner, la lupa!!
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 5138

Cati.El Tossal nevat.
|
Hem sneto orgullós de pertanyer al Forum de Catmeteo. Acabo d'arribar de la trobadeta de Cati hi he pogut comprobar la qualitat humana de tots el asistens.Moltes gracies per vindre;Egarenc,Gea,Ullal,Meteomaestrat,Meteocoll,Morus Alba,Meteosee,Carboner,Timonet Gelat,Pacomet, Un Castellonero (sons Pares i la Nuvia) i Sobre, i a l'especial treballada del Acmkti( que en ha promés canviarse el nick) i del Garseg, aixina com al Profesor José Quereda per tenir la amabilitat de compartir la jornadeta amb nosaltres.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Gàrseg
"el inspector"
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3880

La natura sempre té l'última paraula...
|
Ondia nois, enhorabona a Acmkti i a Marmaneu que ho han portat tot a sobre dels muscles com dos titans!!!! Ha estat una passada de trobada.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Timonet gelat
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 

|
Holaaaaaaaaaaa! 
Me ho he passat be i hem dinat de puta mare...  Ja propmpte tindrem que tornar-hi a quedar........
Sou bons xics! 
Ja penjaré fotos...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|