Autor
|
Tema: Trobadeta a Catí (19 de Novembre de 2005) (Llegit 4017 vegades)
|
carboner
Cumulus Congestus

Desconnectat
Missatges: 1507

OTOS (La Vall d´Albaida) País Valencià
|
Jo ja estic a casa també, demà pose alguna foto, ara estic massa cansat.
|
|
|
|
|
En línia
|
"Quant el Benicadell fa capell, pica espart i fes cordell" OTOS (La Vall d´Albaida). Visita la seua RUTA DE RELLOTGES DE SOL
|
|
|
|
|
Gàrseg
"el inspector"
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3880

La natura sempre té l'última paraula...
|
Pos si, i gràcies a tots per vindre!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Egarenc
No ssieennto la visstaaa....
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 10037

|
Caram quin troç de trobada han organitzat: documentació a dojo, visites guiades, bon esmorzar, bon dinar i immillorable companyia. Què més es pot demanar??
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
carboner
Cumulus Congestus

Desconnectat
Missatges: 1507

OTOS (La Vall d´Albaida) País Valencià
|
Tens tota la raó Egarenc, la trobada ha estat molt xula i sobretot molt ben organitzada, des d´ací donar-vos l´enhorabona al qui heu fet possible aquesta quedada i com ja vos vaig dir la propera que siga un cap de setmana sencer, ah!! i el menjar molt bo,.... menuda "fartà" que ens vam pegar per a dinar. 
Salutacions.
|
|
|
|
|
En línia
|
"Quant el Benicadell fa capell, pica espart i fes cordell" OTOS (La Vall d´Albaida). Visita la seua RUTA DE RELLOTGES DE SOL
|
|
|
|
|
|
|
gea
Sola en casa
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2353

El Miracle de la VIDA
|
MOLTES GRÀCIES PER TOT! una trobada de puta mare! una companyia fantàstica, m'ho vaig passar genial, us he conegut i sou tots collonuts; impressionant les explicacions climàtiques de l'Àlex(Acmkti o catimeteo ) l'amabilitat de marmaneu (Ignaci), les aportacions de la zona de Gàrseg (Jaume), l'energia de Castellonero (Cristóbal) i els somriures de la seva noia, l'Imma, i els seus pares, el bon humor de meteosee (Joan), els bons jans de Carboner ( Otos man, pronunciat Òtos, amb o oberta ) i Timonet Gelat (Jesús), a Meteomaestrat (Xavi) i Ullal (Chimo), per fer-nos gaudir d'una bona conversa, a meteocoll (Jordi) i Morus alba (Maria) per la seva simpatia, al Pacomet (Paco ) per la voluntat de venir i ser tan proper, i a Sobre (Roger) pel bon humor, i al professor Quereda, per compartir els seus coneixements... a tots, una "trobadeta" com una catedral, a veure si ens veiem aviat altre cop!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
pacomet
Cumulus Humilis