Cal Meteocoll
Benvingut(da), Visitant/. Sisplau ingressar o registrar-se.
3 Desembre de 2008, 09:07:04
Inici Ingressar Registrar-se

La fotografia de la setmana
Brisa matinal (avanto)
Foto de la setmana
Notícies: La informació meteorològica al minut en el nostre fòrum de seguiments!

+  Fòrum CATmeteo
|-+  Temes diversos
| |-+  El punt de trobada
| | |-+  Trobadeta a Catí (19 de Novembre de 2005)
« anterior següent »
Pàgines: 1 ... 18 19 20 21 22 23 [24] Anar Baix Imprimir
Autor Tema: Trobadeta a Catí (19 de Novembre de 2005)  (Llegit 4011 vegades)
ullal
Cumulonimbus Calvus
**
Desconnectat Desconnectat

Missatges: 2533

Serra Irta- Sta.Magdalena de Polpis- Baix Maestrat

Re: Trobadeta a Catí (19 de Novembre de 2005)
« Resposta #230 en: 20 Novembre de 2005, 18:55:19 »

Expressar les meves impresions d'aquesta gran trobada (no trobadeta com volia dir el gran Marmaneu) millor de lo que ha fet la simpatiquísima Gea és ja impossible.

Jo també vaig estar molt agust en tots els sentits. Va ser la primera vegada per a mi i la veritat que m'ha despertat les ganes de tornar a una altra, siga on siga, perque en gent així, us asseguro que tot resulta més que meravellós.

Donar les gràcies als tres craks. Primer al ja el meu amic Gàrseg, per la gran inyecció de força que li haurà donat als altres dos.
I a Acmkti (ara Catimeteo, que m'agrada més, jeje) i Marmaneu, que a pesar de tots els nervís que van passar en les hores i díes previs, van fer que la seva il.lusió es fera realitat.
Alex, Ignaci, .. perfecte, més que perfecte. .. En tots els sentits. Per la meva part, gràcies a vosaltres ara coneixo molt més l'encant del poble de Catí.
Del dinar ni parlar, .. brutal, brutal, brutal.
I agrair a tots, un a un, especialment també al professor Sr.Quereda que va donar un encant especial a la jornada.

Per cert, .. un altre 10 pels detalls. Molt ben "currat".

(No se que em passe que no me va molt be el foro i em coste molt obrir les pàgines i puc vore encara les fotos. .. Si no contesto als missatges, ja sabeu perquè és.)
En línia

Benicarló- Baix Maestrat (Castelló-Nord) ... (11 msnm)
ullal
Cumulonimbus Calvus
**

Missatges: 2533

Serra Irta- Sta.Magdalena de Polpis- Baix Maestrat

« Resposta #231 en: 20 Novembre de 2005, 18:58:18 »

Expressar les meves impresions d'aquesta gran trobada (no trobadeta com volia dir el gran Marmaneu) millor de lo que ha fet la simpatiquísima Gea és ja impossible.

Jo també vaig estar molt agust en tots els sentits. Va ser la primera vegada per a mi i la veritat que m'ha despertat les ganes de tornar a una altra, siga on siga, perque en gent així, us asseguro que tot resulta més que meravellós.

Donar les gràcies als tres craks. Primer al ja el meu amic Gàrseg, per la gran inyecció de força que li haurà donat als altres dos.
I a Acmkti (ara Catimeteo, que m'agrada més, jeje) i Marmaneu, que a pesar de tots els nervís que van passar en les hores i díes previs, van fer que la seva il.lusió es fera realitat.
Alex, Ignaci, .. perfecte, més que perfecte. .. En tots els sentits. Per la meva part, gràcies a vosaltres ara coneixo molt més l'encant del poble de Catí.
Del dinar ni parlar, .. brutal, brutal, brutal.
I agrair a tots, un a un, especialment també al professor Sr.Quereda que va donar un encant especial a la jornada.

Per cert, .. un altre 10 pels detalls. Molt ben "currat".

(No se que em passe que no me va molt be el foro i em coste molt obrir les pàgines i puc vore encara les fotos. .. Si no contesto als missatges, ja sabeu perquè és.)
En línia

Benicarló- Baix Maestrat (Castelló-Nord) ... (11 msnm)
MeteoTortosa
Lo poal i la granera
Cumulonimbus Capillatus

Gènere: Masculí
Missatges: 11808

¿Quis custodiet ipsos custodes?

« Resposta #232 en: 20 Novembre de 2005, 19:00:39 »

I et surten los missatges per duplicat...jejeje
En línia

Per fi he arribat a la puta maleida xifra dels 10.000 posts
S. A. castellonero
Cumulus Congestus
*

Gènere: Masculí
Missatges: 1547

« Resposta #233 en: 21 Novembre de 2005, 09:32:42 »

la veritat es que va ser una gran trobada jo m´ho vaig pasar " de puta mare", era la primera quedada que anava i ja tinc ganes de anar a un altra.

gracies als tres que l´organitzareu perque va estar fantastica, records a tots de la meva novia y pares, y per suposats meus Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy
En línia

"Gasté mucho dinero en coches, alcohol y mujeres. El resto lo he malgastado"
(George Best)

Pàgines: 1 ... 18 19 20 21 22 23 [24] Anar Dalt Imprimir 
« anterior següent »
Anar a:  

Ingressar amb nom d'usuari, contrasenya i durada de la sessió