Pàgines: [1]
|
 |
|
Autor
|
Tema: Apassionament dels gironins per la meteo (Llegit 290 vegades)
|
Gerard Taulé
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Missatges: 7301
El meteofanàtic de la illa de calor gironina
|
Doncs aquí una mostra de l´apassionament de la meteo de 3 "meteolocos" de l´àrea urbana de Girona. Jo i en Lluís, l´observador de Montjuïc mirem la temperatura de l´aigua dels rius Ter i Onyar. Jo ho reconec amb un termòmetre que no es pot mirar la temperatura de l´aigua, un termòmetre digital amb sonda. Ell amb un termòmetre expressament fet per a mirar la temperatura de l´aigua. Va cada setmana amb una canya de pescar i amb el termòmetre com ham i mira la temperatura de l´Onyar a l´altura de la plaça Sant Feliu, i la del Ter al pont de la Barca. Jo i en Moisés fent transectes tèrmics per la ciutat de Girona, ja en porto cap a 800, que després en faig mapes tèrmics. Jo fent un llibre del clima de Girona, on analitzo les temperatures de 16 estacions meteorològiques de l´àrea urbana de Girona. Qui dóna més? Hi ha tanta passió meteo en altres capitals?
|
|
|
|
|
En línia
|
Salt (Gironès), 84 m 15,4º, 750 mm, 41º i -7,8º Blog "El clima i la meteorologia" gerardtaule.blogspot.com www.acom.esLa meteorologia és la sal de la vida del meteofanàtic
|
|
|
Klipsus
el chico cazado y oxidado
Cumulonimbus Incus

Connectat
Gènere: 
Missatges: 6208

When you love, God's light shines on you :)
|
Doncs aquí una mostra de l´apassionament de la meteo de 3 "meteolocos" de l´àrea urbana de Girona. Jo i en Lluís, l´observador de Montjuïc mirem la temperatura de l´aigua dels rius Ter i Onyar. Jo ho reconec amb un termòmetre que no es pot mirar la temperatura de l´aigua, un termòmetre digital amb sonda. Ell amb un termòmetre expressament fet per a mirar la temperatura de l´aigua. Va cada setmana amb una canya de pescar i amb el termòmetre com ham i mira la temperatura de l´Onyar a l´altura de la plaça Sant Feliu, i la del Ter al pont de la Barca. Jo i en Moisés fent transectes tèrmics per la ciutat de Girona, ja en porto cap a 800, que després en faig mapes tèrmics. Jo fent un llibre del clima de Girona, on analitzo les temperatures de 16 estacions meteorològiques de l´àrea urbana de Girona. Qui dóna més? Hi ha tanta passió meteo en altres capitals? 
No ho crec.
|
|
|
|
|
En línia
|
"Per fer l'amor les dones necessiten una raó; els homes un lloc" Luxembourg-Findel (Luxemburg) - 49º37'N 6°12'E - 376 msnmPuigcerdà (Cerdanya, Pirineus) - 42º26'N 1°56'E - 1160 msnm DADES OBSERVATORI LUXEMBOURG-FINDEL Temp. mitjana anual (1971-2000): +8,8°C Any més fred (1947-2007): +7,0°C (1956) Any més càlid (1947-2007): +10,4°C (2007) Mitja gener (mes estadísticament més fred) (1971-2000): +0,6°C Mitja juliol (mes estadísticament més càlid) (1971-2000): +17,5°CMes més fred del període 1947-2007 (febrer 1956): ―8,8°C Mes més càlid del període 1947-2007 (juliol 2006): +23,5°C
|
|
|
|
|
llevantada
El pescador de L'Escala
Meteoclimatic projecte
Línia de turbonada

Connectat
Gènere: 
Missatges: 19915

Un xic de Tramuntana
|
normalment les capitals amb molta variabilitat , ja passa això
aqui a Barcelona igual , ciutat amb moltes variacions en només 19km
això fa produir passió
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Gerard Taulé
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
|
Tuscac, no cal que vagis a Sils per veure temperatures baixes, a les Deveses de Salt, a Sant Daniel o a l´estació del XAC de Fornells de la Selva fa tan o més fred!!!
|
|
|
|
|
En línia
|
Salt (Gironès), 84 m 15,4º, 750 mm, 41º i -7,8º Blog "El clima i la meteorologia" gerardtaule.blogspot.com www.acom.esLa meteorologia és la sal de la vida del meteofanàtic
|
|
|
|
|
|
|
Gerard Taulé
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
|
Bé, Tuscac, fa fred a Sils, però és que a Fornells (XAC) i a les Deveses de Salt a vegades he mesurat 8º menys que al centre de Girona!!!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
.....
Hala, Madrid!
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 6500
|
Sera que yo aqui tengo poca variedad...que yo sepa soy el único que tiene una estación en todo el pueblo...de echo tengo dos
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Pàgines: [1]
|