Pàgines: 1 [2] 3
|
 |
|
Autor
|
Tema: Ayuda........,necesito consejo . (Llegit 877 vegades)
|
|
|
|
|
meteocoll
CATmeteo Admin
Tren convectiu

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 34257

|
Un paraviento te hará de abrigo y de impermeable ... no pesa mucho.
Botiquín ... lo indispensable, no te olvides del Compeed.
Y una tienda de montaña ?? Pues te bajas al Balmat ... en Bcn ... allí tienen de todo. Está en la calle Comte d'Urgell, casi tocando la Gran Via.
En este tipo de calzado ... Salomon es lo mejor ... olvida la North Face ...
Vasque tb es buena marca ...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
meteocoll
CATmeteo Admin
Tren convectiu

Desconnectat
Gènere: 

|
No te olvides de al menos un bastón para caminar ... te aseguro que en las bajadas ... van de fábula.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
meteocoll
CATmeteo Admin
Tren convectiu

Desconnectat
Gènere: 

|
Y no pesa nada 
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
altasegarra
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3753

|
aquestes sabatilles les tinc jo (en color blau), i si, son una meravella, les faig servir per anar a córrer, per fer sortides de muntanya..per tot, de les millors compres que he fet mai. Jo les vaig comprar al Cim de Manresa, però en tenen a tot arreu
|
|
|
|
|
En línia
|
Calaf (Alta Segarra), 700 m d'alt, terra de boires
Venc pluviòmetre Hellmann de 120 mm (2 unitats) per falta d'ús, preu a negociar, en bon estat
|
|
|
|
|
Vent de Dalt
Estrat

Desconnectat
Missatges: 12
|
Espero que te vaya bien. Por cierto un consejo puesto que yo tambien hago trekking certa de esa zona, te recominedo que te compres pastillas de glucosa, van perfecto cuando empizas a notarte cansado i te pueden salvar de alguna pajara que a veces te puede pillar lejos de tu llegada.
Por cierto me podrias orientar sobre datos pluviometricos o estacions pluviometricas ubicadas en la zona donde vas (Fortanete, Cantavieja, Mosqueruela, etc..)?
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Pàgines: 1 [2] 3
|