Cal Meteocoll
Benvingut(da), Visitant/. Sisplau ingressar o registrar-se.
3 Desembre de 2008, 10:10:42
Inici Ingressar Registrar-se

La fotografia de la setmana
Brisa matinal (avanto)
Foto de la setmana
Notícies: La informació meteorològica al minut en el nostre fòrum de seguiments!

+  Fòrum CATmeteo
|-+  Temes diversos
| |-+  L'entorn natural
| | |-+  SICILIA
« anterior següent »
Pàgines: 1 [2] Anar Baix Imprimir
Autor Tema: SICILIA  (Llegit 909 vegades)
wertyuiop
visiti el meu àlbum de fotos
Cumulus Mediocris
Desconnectat Desconnectat

Gènere: Masculí
Missatges: 717

Buscat per la Cosa Nostra

Re: SICILIA
« Resposta #10 en: 7 Juliol de 2006, 18:45:56 »

hola Congo jo també marxo 15 dies el 17 de juliol a Sicilia i és una passada. Cal visitar Palermo, Agriento, Messina, Catania, l'Etna, perdre's pels poblets del interior, Suracusa. Hi ha molt de monument grec que és autèntic i després anirem a les illes eòlies totes volcàniques desconegudes per la majoria d'europeus però són un paradís geològic i per la vista.
En línia

Quin fred!!!
Gongo
Visitant

Email
« Resposta #11 en: 8 Juliol de 2006, 09:58:25 »

Gràcies!
En línia
Surfin
Hippie de serie
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

Missatges: 6786

grrrrrrrrrrrrrrrrrr

« Resposta #12 en: 11 Juliol de 2006, 17:24:17 »

yo fuí con barco, pero no bajé....  Grin Grin Grin

En línia

Sant Joan de les Abadesses , Ripollés, al pre-pirineu de Girona , 750 msnm....

Since 1909
Vaqueret
Cumulus

Missatges: 235

The CloudMaker Experiment....

« Resposta #13 en: 12 Juliol de 2006, 23:38:56 »

Mi hija tiene un amigo italiano, es de Cerdeña, acabo de hablar con él y me dice que a parte del Etna y la Mafia ( allí está Corleone, el pueblo de D. Vito) hay ciudades como Messina, Palermo...y un pequeño archipiélago llamado Eolie.
Collons, tota la meva família viu allí...  Lips Sealed
Diràs que vivien.
Tothom sap que s'han trasl·ladat a Castalla, on s'han construit un poblet per a ells soles que es diu 'Castalla Internacional' per no dir 'Castalla Siciliana'

PD: Bé ja sé que ho devia haver dit al tòpic de lamentacions ....
En línia

Klipsus
el chico cazado y oxidado
Cumulonimbus Incus
Connectat Connectat

Missatges: 6210

When you love, God's light shines on you :)

« Resposta #14 en: 13 Juliol de 2006, 08:50:42 »

hola Congo jo també marxo 15 dies el 17 de juliol a Sicilia i és una passada. Cal visitar Palermo, Agriento, Messina, Catania, l'Etna, perdre's pels poblets del interior, Suracusa. Hi ha molt de monument grec que és autèntic i després anirem a les illes eòlies totes volcàniques desconegudes per la majoria d'europeus però són un paradís geològic i per la vista.

Passaràs molta fresca...  Roll Eyes
En línia

"Per fer l'amor les dones necessiten una raó; els homes un lloc"

Luxembourg-Findel  (Luxemburg) -  49º37'N  6°12'E  -  376 msnm
Puigcerdà  (Cerdanya, Pirineus)  -  42º26'N  1°56'E  -  1160 msnm

DADES OBSERVATORI LUXEMBOURG-FINDEL

Temp. mitjana anual (1971-2000): +8,8°C     Any més fred (1947-2007): +7,0°C (1956)     Any més càlid (1947-2007): +10,4°C (2007)

Mitja gener (mes estadísticament més fred) (1971-2000): +0,6°C     Mitja juliol (mes estadísticament més càlid) (1971-2000): +17,5°C
Mes més fred del període 1947-2007 (febrer 1956):         ―8,8°C     Mes més càlid del període 1947-2007 (juliol 2006):          +23,5°C
uetam
Cumulonimbus Capillatus
Connectat Connectat

Missatges: 10486

« Resposta #15 en: 13 Juliol de 2006, 09:13:39 »

Supongo que debido a la mafia no debe ser una isla demasiado turistica, por lo que es de esperar que se haya conservado con los paisajes bastante virgenes, no como en muchas otras zona del Mediterráneo.

Yo, al vivir en una isla, no me apetece mucho visitar otra, prefiero  un continente, como tampoco ir al visitar zonas playeras
En línia

parhelio
el Martín Rubio del foro
Cumulus Congestus
*

Missatges: 1946

Fa fred...

« Resposta #16 en: 19 Juliol de 2006, 10:30:38 »

Jo hi vaig estar fa dos anys per veure l'última erupció. Impresionant. Et recomano que a la visita de l'Etna, paguis l'excursió més cara. Val la pena i t'aproparan molt a la lava. El tema del turisme però, està molt per resoldre ja que t'has d'espavilar molt. També es recomanable anar a les illetes del nord. No recordo si és a Lipari o a Vulcano, que durant la nit la muntanya pren un color vermellós.
Compte si llogueu cotxe, tots els topics de la conducció italiana, a Sicília es multipliquen per mil. Jo vaig veure un motorista escribint un sms a l'autopista, o una parella abraçada mentre el cotxe circulava a tota velocitat per l'autopista. Les direccions no estan garantizades i els semafors són unes boniques llums que canvient de color.
Això sí, l'Illa és un encant. I com comenten des d'Andorra, podreu veure molt art grec i més ben conservat que a Grècia.
Que disfruteu!
En línia

Barri del Clot, a la ciutat de Barcelona.

Un consell, abans de posar a parir un model, consultar això:
http://es.wikipedia.org/wiki/Teor%C3%ADa_del_Caos
.....
Hala, Madrid!
Cumulonimbus Incus

Missatges: 6500

« Resposta #17 en: 20 Juliol de 2006, 17:54:22 »

Nunca he ido a Sicilia la verdad...aunque recuerdo que un año hicieron alli el mundial de Ciclismo y es impresionante la cantidad de ruinas griegas que atesora Sicilia...imagino que tambien habra ruinas Romanas y como no, aquello no deja de ser la cuna de la mafia  Grin
En línia
JOS_NbCh
Papa Jos
Cumulus Mediocris

Missatges: 613

« Resposta #18 en: 31 Juliol de 2006, 11:34:25 »

Mi hija tiene un amigo italiano, es de Cerdeña, acabo de hablar con él y me dice que a parte del Etna y la Mafia ( allí está Corleone, el pueblo de D. Vito) hay ciudades como Messina, Palermo...y un pequeño archipiélago llamado Eolie.

Había un reportaje en una revista de viajes que me compré sobre las islas Eolias, creo que serán las Eolie esas, tenía buena pinta, islas con muy buena pinta, por las fotos me recordaban a las más remotas de las Canarias, El Hierro, La Palma, etc. Si eso lo miro y te digo algo más.

Saludos.
En línia
Stromboli
Cirrus

Missatges: 4

« Resposta #19 en: 26 Agost de 2006, 18:15:48 »

Hola!

Sóc nova al forum, i segurament la resposta a aquest missatge ja està fora de lloc, perquè el noi que preguntava per sicília ja deu fer dies que ha tornat!!.

Però us volia recomanar a tots que, si teniu oportunitat, visiteu les illes Eòlies. Jo m'he enamorat totalment d'STROMBOLI. És una illa màgica i l'excursió al cràter del volcà és de les millors coses que he fet mai...val molt i molt la pena anar-hi.

Espero que el noi que ha anat a Sicília no hagi deixat perdre l'oportunitat!!. Fins aviat!

En línia
Pàgines: 1 [2] Anar Dalt Imprimir 
« anterior següent »
Anar a:  

Ingressar amb nom d'usuari, contrasenya i durada de la sessió