MeteoTortosa
Lo poal i la granera
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 11363

¿Quis custodiet ipsos custodes?
|
Aquí teniu aquest programa, crec que és molt bo per a poder seguir els models GFS. El programa està en francès, pero jo l'he traduït (de moment, en castellà a continuació) al català, per si algú l'interesa i se'l vol descarregar, jo molt amablement li pasaré l'arixiu traduït. Us descarregeu el programa desde aquí, i despres m'envieu un mail a aquesta adreça i un enviaré la traducció segons l'idioma en que rebi el mail ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Aqui teneis este programa, creo que es muy bueno para poder seguir los modelos GFS. El programa está en francés, pero yo lo he traducido (de momento, en castellano a continuación) al catalán, por si a alguien le interesa y se lo quiere descargar, yo muy amablemente le pasaré el archivo traducido. Os descargais el programa desde aquí i después me enviais un mail a esta dirección y os envio la traducción segun el idioma en que reciba el mail
Us deixo una captura, jo l'estic usant i la veritat...és molt interesant.... Os dejo una captura, yo lo estoy usando y la verdad...es muy interesante
|
|
|
|
|
En línia
|
Per fi he arribat a la puta maleida xifra dels 10.000 posts
|
|
|
Timonet gelat
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3305
|
Este programeta es la llet.....
Es una pasada, con él podéis ver los modelos del GFS en 3 minutos por completo....
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|