Pàgines: [1] 2
|
 |
|
Autor
|
Tema: La nova Davis en funcionament (Llegit 477 vegades)
|
felet
Cumulus Congestus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 1651

L'ombra del temps: Ontinyent - Llombo
|
Doncs ja la tinc instal.lada des de fa uns dies i proporcionant dades. "Oficialment" l'estació s'anomena "Ontinyent-El Llombo".
Comencem amb un parell de fotos de las primeres proves: l'ISS al balcó i la consola a la taula de la cuina:

El conjunt del pluviòmetre, sensor de temperatura-humitat exteriors, anemòmetre i penell estan situats dalt d'un màstil de 2,5 m:

Per a què us pugueu fer una idea, visc al quart i últim pis, justet davall dels sensors exteriors. No hi ha edificis al voltant ni obstacles que dificulten la circulació de l'aire (el meu fa cantonada), un dels edificis contigus fa un pis menys d'alçada i a l'altra banda del carrer hi ha cases més antigues i molt més baixes (dues altures).
Espere que us agrade com ha quedat i encara que no té el datalogger (que ja adquiriré en el seu moment ), aniré publicant les dades que em vaja proporcionant aquesta estació.
|
|
|
|
|
En línia
|
L'endemà de sant Llorenç, comença l'hivernOntinyent - Llombo (Davis Vantage Pro2 w), 390 msm / Fontanars - Torrevellisca (Davis Vantage Pro w), 627 msm
|
|
|
kalamot
Cumulus Mediocris

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 633

|
Enhorabona
Ara a per el datalogger.
Un petit detall,,,, si la teva estacio es wireless, altanto que tens una antena de CB ( no la parabolica de SAT) molt aprop dels sensors, i potser pugui produirte interferencias de RF,,, potser no perque son frecuencies molt diferentes pero estigues altanto.
|
|
|
|
|
En línia
|
Gavà. Plà Del Llobregat Nubols de pet tormenta de merda (Meteogavà) Algunos cuando miran al bosque ven leña, otros ven árboles. 
|
|
|
felet
Cumulus Congestus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 1651

L'ombra del temps: Ontinyent - Llombo
|
Enhorabona
Ara a per el datalogger.
Un petit detall,,,, si la teva estacio es wireless, altanto que tens una antena de CB ( no la parabolica de SAT) molt aprop dels sensors, i potser pugui produirte interferencias de RF,,, potser no perque son frecuencies molt diferentes pero estigues altanto.
Com tu dius crec que treballen en freqüències diferents. De moment aquesta antena mai m'ha provocat interferències en cap dels aparells que tinc a casa i tampoc en la recepció de les dades en la consola que està en un 99%. Encara que a la foto no s'aprecia bé l'antena està situada darrere, a uns 7 ó 8 m de distància.
Inclús estaria per dir-te que no s'utilitza... (no estic segur però em sembla que és d'un veí que ja no viu a l'edifici )
|
|
|
|
|
En línia
|
L'endemà de sant Llorenç, comença l'hivernOntinyent - Llombo (Davis Vantage Pro2 w), 390 msm / Fontanars - Torrevellisca (Davis Vantage Pro w), 627 msm
|
|
|
mgr
Estrat

Desconnectat
Missatges: 24
|
¡Vaya pasada!
Te ha quedado de puta madre. Menuda envidia me das . Ahora a disfrutar de ella y si te haces con el datalogger a subir los datos a internee. El 99% de recepción está muy bien, yo la tenía sobre el 96-97%. Ya te comenté que el fallo de recepción que tuve los primeros días era debido a la pila del ISS que estaba gastada, y sólo recibía decentemente cuando hacía sol. Por lo demás te ha quedado de cine, ahora a vigilar las palomas que no te manchen el pluvio, que creo que es el mayor "inconveniente" que tienen las Davis .
Saludos y enhorabuena.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
MeteoCerdanyola
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 7181

Tardor 08, ja es aquí!
|
una instalacion muy chula enorabuena, es un buen juguete meteorologico  una cosa: como miras la recepcion de la davis, visto que no tienes el weatherlink 
saludos
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
MeteoCerdanyola
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 7181

Tardor 08, ja es aquí!
|
pos yo lo he hecho asi i no me sale nada
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Timonet gelat
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3323

Pròxima estació: l'hivern
|
Este es mi chico...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Garíl
Lalolaaaaiiiiiiiii ¡¡¡¡¡¡¡
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 13143

Sé de uno que se ha puesto palote...... XD
|
La instalación impecable, felicidades ante todo 
Solo le veo un pero...... estos mastiles sin la sujeción de unos buenos cables de acero y bien tensados que eviten el balanceo, me da que con golpes de viento fuerte te balanceará y marcará lluvia por movimiento del balancín del pluvio. A mí con mucho menos mastil me ha pasado...
Por lo demas collonut ¡¡¡¡¡
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Pàgines: [1] 2