Pàgines: 1 2 3 4 [5]
|
 |
|
Autor
|
Tema: Compra massiva d'estacio OREGON PROFECIONAL (Llegit 1749 vegades)
|
Rasel
Cumulus Humilis

Desconnectat
Missatges: 364
|
Comparativa rapida:
Davis Oregon Pluvio 0,2mm 1mm (fotent un invent pot anar a 0,1mm) Termohigro 0,1 dècimes Idem (Sense protecció, s'ha de comprar o construir abric meteo a banda o garita) Anemo+veleta Regular a bo Es menja molts cops de vent amb vent fort, comprovat. Baròmetre Bo Idem.
el problema de la oregon amb el vent per ex. es que emet senyal cada 5 o 10 segons... es menja picos per un tubo... la davis li costa més però a partir de 90/100km/h tampoc es un prodigi.. algun se'n menja.
Els sensors de la oregon, de quan en quan algun peta abans d'hora, també pot passar a la davis però habitualment amb menys freqüencia.
A grans trets la oregon per a començar es idealpel preu, però si es pot tirar de davis o millor una rainwise (és un tanc).. gaudireu de més precisió, fiabilitat de dades i durabilitat...
Com sempre tot passa pels €€€€€€€€€.
Merxi per l'explicacio, si una oregon val 300 i una davis 1000 una rainwise quan val mes de 2000...
Salutacions
|
|
|
|
|
En línia
|
Les Preses 450m
2007 Gener Media Max 11.6 Media Min -0.86 y 6.2mm Febrer Media Max 13.46 Media Min 1.58 y 58.7mm Març Media Max 14.67 Media Min 2.37 y 44.3mm Abril Media Max 16.57 Media Min 6.55 y 183.9mm Hasta el dia20
Vilallonga de Ter (Abella) 1250m
|
|
|
|
|
Empordanet
Il calçoto té sello.....
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 22668

Nova Zodiac
|
Comparativa rapida:
Davis Oregon Pluvio 0,2mm 1mm (fotent un invent pot anar a 0,1mm) Termohigro 0,1 dècimes Idem (Sense protecció, s'ha de comprar o construir abric meteo a banda o garita) Anemo+veleta Regular a bo Es menja molts cops de vent amb vent fort, comprovat. Baròmetre Bo Idem.
el problema de la oregon amb el vent per ex. es que emet senyal cada 5 o 10 segons... es menja picos per un tubo... la davis li costa més però a partir de 90/100km/h tampoc es un prodigi.. algun se'n menja.
Els sensors de la oregon, de quan en quan algun peta abans d'hora, també pot passar a la davis però habitualment amb menys freqüencia.
A grans trets la oregon per a començar es idealpel preu, però si es pot tirar de davis o millor una rainwise (és un tanc).. gaudireu de més precisió, fiabilitat de dades i durabilitat...
Com sempre tot passa pels €€€€€€€€€.
Merxi per l'explicacio, si una oregon val 300 i una davis 1000 una rainwise quan val mes de 2000... Salutacions A EUA la Davis per uns 600 €
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
.....
Hala, Madrid!
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 6500
|
yo compre mi Davis por 340€ es la Weather Monitor II
todo es cuestión de saber buscar bien
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
piolet
Cumulus Congestus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 1527

El Taga des de casa
|
Huuuuyyyyy.... quina pandilla "pijus".....
Desde la meva soberana ignorancia , crec que esteu comparan "Porche" amb "Mercedes" i amb "Seat"..... Tot son cotxes, això és evident, però el preus son un pèl diferents.... per alguna cosa serà.....
Però també m'heu de reconeixer que tot son eines..... i fan més o menys la seva feina..... (amb tots els cotxes arrivaras a destí....)
Jo, que encara haig de muntar la meva Oregon de l'Enciclopedia , per ara, i fins el Nadals que em toqui la grossa d'en Paraigues , en tinc prou amb ella per les meves expectatives..... (Tinc masses vicis per gastar-me els diners en un de sol....)
Ara bé..... si no tingues dos "bambini" als que em costa menys vestir-los que invitar-los a dinar , doncs poder m'animaria a comprar-me una Davis als EEUU , i si pot ser per E-bay.....( que un pot arrivar a ser ric, pero "kutre que te cagas"...)

PD: Per cert..... insisteixo, "des de la meva més gran ignorancia"...... he vist fotos pel fòrum de estacions automátiques en ubicacions, que ........... . (poder marca millor una Oregon ben ubicada que una Davis tirada en un racó...., "que de todo hay en la viña del señor")
|
|
|
|
|
En línia
|
Queralbs 1235 msnm... BCN Les Corts 40 msnm  
|
|
|
.....
Hala, Madrid!
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 6500
|
Huuuuyyyyy.... quina pandilla "pijus"..... Desde la meva soberana ignorancia  , crec que esteu comparan "Porche" amb "Mercedes" i amb "Seat"..... Tot son cotxes, això és evident, però el preus son un pèl diferents.... per alguna cosa serà..... Però també m'heu de reconeixer que tot son eines..... i fan més o menys la seva feina..... (amb tots els cotxes arrivaras a destí....) Jo, que encara haig de muntar la meva Oregon de l'Enciclopedia  , per ara, i fins el Nadals que em toqui la grossa d'en Paraigues  , en tinc prou amb ella per les meves expectatives..... (Tinc masses vicis per gastar-me els diners en un de sol....) Ara bé..... si no tingues dos "bambini" als que em costa menys vestir-los que invitar-los a dinar  , doncs poder m'animaria a comprar-me una Davis als EEUU , i si pot ser per E-bay.....( que un pot arrivar a ser ric, pero "kutre que te cagas"...)  PD: Per cert..... insisteixo, "des de la meva més gran ignorancia"...... he vist fotos pel fòrum de estacions automátiques en ubicacions, que ...........  . (poder marca millor una Oregon ben ubicada que una Davis tirada en un racó...., "que de todo hay en la viña del señor") da nombres sobre esas estaciones mal ubicadas,que eso de tirar la pierda y esconder la mano no esta bien no...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|