Pàgines: 1 2 3 [4] 5
|
 |
|
Autor
|
Tema: Compra massiva d'estacio OREGON PROFECIONAL (Llegit 1496 vegades)
|
|
|
Sinner
CATmeteo Col.laborador
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 29947

|
Home....és una estació de joguina....si s'ha de comprar alguna cosa, que sigui una davis
|
|
|
|
|
En línia
|
Viladecans 23msnm Baix llobregat 
|
|
|
|
|
Garíl
L'empordaniccio es un mafiós ¡¡¡¡¡¡¡
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 12874

Sé de uno que se ha puesto palote...... XD
|
A veure no va malament, tampoc siguem tant puristes.. però evidentment té alguna que altra mancança respecte a una davis... però esclar si la davis la compares amb una rainwise... tornem a estar igual.
Sempre em de comparar amb el mateix nivell... si no és evident que la oregon queda pel terra quan pel preu que té no està mal.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Timonet gelat
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3302

Dime de dónde vienes...
|
Jo tinc una Oregon, pero m'estimaria molt més una Davis... per la qualitat de materials, fiabilitat de sensors... una estació té que durar molts anys!
Per cert, Elq ue estaría bé sería una encomanda brutal a Davis USA...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Garíl
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 

|
Però com en surtin alguna de rana, ojo amb el tema recanvis...
No estaria de més comprar-ne una de doblada per a tenir els recanvis a qui li faci falta...
Es posa preu per peça i quan s'esconyi que pagui el que toca.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Garíl
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 

|
Comparativa rapida:
Davis Oregon Pluvio 0,2mm 1mm (fotent un invent pot anar a 0,1mm) Termohigro 0,1 dècimes Idem (Sense protecció, s'ha de comprar o construir abric meteo a banda o garita) Anemo+veleta Regular a bo Es menja molts cops de vent amb vent fort, comprovat. Baròmetre Bo Idem.
el problema de la oregon amb el vent per ex. es que emet senyal cada 5 o 10 segons... es menja picos per un tubo... la davis li costa més però a partir de 90/100km/h tampoc es un prodigi.. algun se'n menja.
Els sensors de la oregon, de quan en quan algun peta abans d'hora, també pot passar a la davis però habitualment amb menys freqüencia.
A grans trets la oregon per a començar es idealpel preu, però si es pot tirar de davis o millor una rainwise (és un tanc).. gaudireu de més precisió, fiabilitat de dades i durabilitat...
Com sempre tot passa pels €€€€€€€€€.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Pàgines: 1 2 3 [4] 5