Pàgines: [1] 2 3
|
 |
|
Autor
|
Tema: problemes amb el registre de dades (Llegit 1016 vegades)
|
raiguer
Fractocumulus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 60

|
Hola a tothom! És la primera vegada que participo i no se si ho faig al lloc que pertoca. Tenc una estació WMR492N oregon scientific i sovint l'aparell de sobretaula no marca els registres (guionets). El baròmetre marca 600 i no varia. La tenc connectada a l'ordinador. Pot ser per les piles?, quan es canvien?, gràcies per les aportacions
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
raiguer
Fractocumulus

Desconnectat
Gènere: 

|
No se en que pensava efectivament g-forcePiero tens raó. És la 928N. He fet un reset i ara ja funciona bé. El tema dels guionets, Meteo Tortosa, el que m'extranya és que al principi no hi havia problemes. Està a uns 15 metres dels sensors, dins la casa. Les piles les canvii cada dos o tres mesos. He fet algunes fotos que intent adjuntar i no em sut publicat gràcies a tots.
[annex esborrat per l'administrador]
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
g-force
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

Connectat
Gènere: 
Missatges: 6506

Ibiza ciudad
|
No se en que pensava  efectivament g-forcePiero tens raó. És la 928N. He fet un reset i ara ja funciona bé. El tema dels guionets, Meteo Tortosa, el que m'extranya és que al principi no hi havia problemes. Està a uns 15 metres dels sensors, dins la casa. Les piles les canvii cada dos o tres mesos. He fet algunes fotos que intent adjuntar i no em sut publicat gràcies a tots. Hola, te falla el sensor del pluviometro, haz lo siguiente, abre el compartimiento de pilas de la placa solar del pluvi, y veras qeu hau un agujerito, pinchale con un palillo y resetea el sensor, eso si, si puedes pon cerca la estacion para ver si captas la señal. Otra cosa o consejo, ese sensor asi nunca te dara temperaturas correctas, debes protejerlo en una garita tipo platos y si es la Davis mejor.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
raiguer
Fractocumulus

Desconnectat
Gènere: 

|
A g-force, ho he fet moltes vegades, el reset, hi ha vegades que es veuen , les dades. Altres vegades no. Altres si es veu pot durar 5 minuts i es torna perdre. No hi ha cap setmana que no faci algun reset. Després de fer el reset al sensor, també he de reiniciar el programa a la consola amb un altre reset?. Ho he provat quasi tot. He arribat a dubtar que funcioni bé. Les parets de la casa poden impedir la recepció de dades?. Per què funciona a vegades si i altres no . Ja estic un poc desanimat. No se que fer. Pel que fa al sensor de temperatura, mirarè de fer la garita de plats. per cert el puc posar en qualsevol posició, a la garita de plats?. gràcies per la paciència. Per cert tenc l'estació des de principi de l'any 2005, m'agradaria publicar l'estació i no puc fiar-me d'ella.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
raiguer
Fractocumulus

Desconnectat
Gènere: 

|
Després de dies de silenci, ja torn amb ànims renovats. L'estació ja funciona (vaig canviat totes les piles). Ara estic construint el protector de plats.Quan la tengui construida intentaré fer la pàgina web i aconseguir les estrelles michelin, perdó les de CAT meteo. Fins prest. Bé, esper que amb l'ajut de tots. Gràcies
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
.
El Sappo Siffredi!
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 6820
|
Esos fallos en la recepción de la señal se deben casi siempre a interferencias electromagnéticas en la base de la estación... seguro que si pruebas a cambiarla un poco en la ubicación te captará bien todos los sensores... 
Dudo que sean las pilas...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|