Cal Meteocoll
Benvingut(da), Visitant/. Sisplau ingressar o registrar-se.
23 Novembre de 2008, 17:59:29
Inici Ingressar Registrar-se

La fotografia de la setmana
Dibuix de llum (Tramuntana-Maria)
Foto de la setmana
Notícies: La informació meteorològica al minut en el nostre fòrum de seguiments!

+  Fòrum CATmeteo
|-+  Meteorologia
| |-+  Fòrum general de meteorologia i climatologia
| | |-+  Instrumentació
| | | |-+  problemes amb el registre de dades
« anterior següent »
Pàgines: [1] 2 3 Anar Baix Imprimir
Autor Tema: problemes amb el registre de dades  (Llegit 1016 vegades)
raiguer
Fractocumulus
**
Desconnectat Desconnectat

Gènere: Masculí
Missatges: 60

problemes amb el registre de dades
« en: 14 Juliol de 2006, 13:04:17 »

Hola a tothom!
És la primera vegada que participo i no se si ho faig al lloc que pertoca.
Tenc una estació WMR492N oregon scientific i sovint l'aparell de sobretaula no marca els registres (guionets). El baròmetre marca 600 i no varia. La tenc connectada a l'ordinador. Pot ser per les piles?, quan es canvien?, gràcies per les aportacions
En línia

g-force
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus
Connectat Connectat

Missatges: 6506

Ibiza ciudad

Re: problemes amb el registre de dades
« Resposta #1 en: 14 Juliol de 2006, 15:49:35 »

Hola a tothom!
És la primera vegada que participo i no se si ho faig al lloc que pertoca.
Tenc una estació WMR492N oregon scientific i sovint l'aparell de sobretaula no marca els registres (guionets). El baròmetre marca 600 i no varia. La tenc connectada a l'ordinador. Pot ser per les piles?, quan es canvien?, gràcies per les aportacions

Primero bienvenido.
Cuando salen las rayitas tipo guiones como dices eso son sintomas de que no recibe bien la señal del sensor, generalmente las pilas de un sensor viene a durar un año, en ocasiones menos. El barometro mira de calibrarlo ya que 600 nunca puede estar bien. Ponlo a nivel del mar. Y pon una foto de tu estacion ya que la 492 creo que no existe.
Saludos.
En línia

Puerto de Sant Antoni               http://www.meteoibiza.com

Previsión local para Sant Antoni de Portmany: Modelo gráfico - Versión texto - RSS

Previsión local para Ibiza ciudad: Modelo gráfico - Versión texto - RSS

MeteoTortosa
Lo poal i la granera
Cumulonimbus Capillatus

Missatges: 11718

¿Quis custodiet ipsos custodes?

« Resposta #2 en: 14 Juliol de 2006, 15:56:58 »

Hola Raiguer,
normalment quan surten els guions a qualsevols dels valors, és que la consola és massa lluny dels sensors i no li arriba la senyal.
Lo del baròmetre a 600 segurament que son mm HG, mira si pots canviar les unitats a hPa...i ja saps si tens algún dubte més, pregunta que segur que trobem resposta....
En línia

Per fi he arribat a la puta maleida xifra dels 10.000 posts
raiguer
Fractocumulus
**

« Resposta #3 en: 15 Juliol de 2006, 18:55:24 »

No se en que pensava  efectivament g-forcePiero tens raó. És la 928N. He fet un reset i ara ja funciona bé.
El tema dels guionets, Meteo Tortosa, el que m'extranya és que al principi no hi havia problemes. Està a uns 15 metres dels sensors, dins la casa. Les piles les canvii cada dos o tres mesos. He fet algunes fotos que intent adjuntar i no em sut publicat
gràcies a tots.

[annex esborrat per l'administrador]
En línia

g-force
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus
Connectat Connectat

Missatges: 6506

Ibiza ciudad

« Resposta #4 en: 15 Juliol de 2006, 19:08:15 »

No se en que pensava  efectivament g-forcePiero tens raó. És la 928N. He fet un reset i ara ja funciona bé.
El tema dels guionets, Meteo Tortosa, el que m'extranya és que al principi no hi havia problemes. Està a uns 15 metres dels sensors, dins la casa. Les piles les canvii cada dos o tres mesos. He fet algunes fotos que intent adjuntar i no em sut publicat
gràcies a tots.

Hola, te falla el sensor del pluviometro, haz lo siguiente, abre el compartimiento de pilas de la placa solar del pluvi, y veras qeu hau un agujerito, pinchale con un palillo y resetea el sensor, eso si, si puedes pon cerca la estacion para ver si captas la señal.
Otra cosa o consejo, ese sensor asi nunca te dara temperaturas correctas, debes protejerlo en una garita tipo platos y si es la Davis mejor.
En línia

Puerto de Sant Antoni               http://www.meteoibiza.com

Previsión local para Sant Antoni de Portmany: Modelo gráfico - Versión texto - RSS

Previsión local para Ibiza ciudad: Modelo gráfico - Versión texto - RSS

raiguer
Fractocumulus
**

« Resposta #5 en: 15 Juliol de 2006, 23:43:37 »

A g-force, ho he fet moltes vegades, el reset, hi ha vegades que es veuen , les dades. Altres vegades no. Altres si es veu pot durar 5 minuts i es torna perdre. No hi ha cap setmana que no faci algun reset. Després de fer el reset al sensor, també he de reiniciar el programa a la consola amb un altre reset?. Ho he provat quasi tot. He arribat a dubtar que funcioni bé. Les parets de la casa poden impedir la recepció de dades?. Per què funciona a vegades si i altres no . Ja estic un poc desanimat. No se que fer.
Pel que fa al sensor de temperatura, mirarè de fer la garita de plats. per cert el puc posar en qualsevol posició, a la garita de plats?. gràcies per la paciència.
Per cert tenc l'estació des de principi de l'any 2005, m'agradaria publicar l'estació i no puc fiar-me d'ella.
En línia

raiguer
Fractocumulus
**

« Resposta #6 en: 15 Agost de 2006, 16:41:02 »

Després de dies de silenci, ja torn amb ànims renovats. L'estació ja funciona (vaig canviat totes les piles). Ara estic construint  el protector de plats.Quan la tengui construida intentaré fer la pàgina web i aconseguir les estrelles michelin, perdó les de CAT meteo. Fins prest. Bé, esper que amb l'ajut de tots. Gràcies
En línia

.
El Sappo Siffredi!
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

Missatges: 6820

« Resposta #7 en: 15 Agost de 2006, 18:13:36 »

Esos fallos en la recepción de la señal se deben casi siempre a interferencias electromagnéticas en la base de la estación... seguro que si pruebas a cambiarla un poco en la ubicación te captará bien todos los sensores... Wink

Dudo que sean las pilas...
En línia
Tuscac
Cumulus Congestus
*

Missatges: 1172

Capvespre ruent

« Resposta #8 en: 16 Agost de 2006, 10:03:49 »

A mi fa qüestió d'un parell de setmanes també em falla el sensor de temperatura. Crec que són les piles i hi vull posar unes de liti. El que em sorpren és que si moc una mica la consola, encara que sigui aixecar-la un pam o dos durant uns 10 segons llavors rep la senyal. Però sino fas això pot ser que estigui molta estona sense rebre bé les dades, i hi surten els guions.  Sad

Jo crec que les piles de sàpiens ja es van gastant, perquè a més al Juliol ha fet molta calor i crec que això les pot haver deteriorat. Ara que s'acosta l'hivern no crec que durin molt i per això prefereixo posar unes de liti que duren més i aguanten bé les temperatures extremes.

Què en penseu de tot?
En línia

Des de Girona ( 90 msnm )
http://usuarios.lycos.es/tuscac/
.
El Sappo Siffredi!
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

Missatges: 6820

« Resposta #9 en: 16 Agost de 2006, 10:43:09 »

A mi fa qüestió d'un parell de setmanes també em falla el sensor de temperatura. Crec que són les piles i hi vull posar unes de liti. El que em sorpren és que si moc una mica la consola, encara que sigui aixecar-la un pam o dos durant uns 10 segons llavors rep la senyal. Però sino fas això pot ser que estigui molta estona sense rebre bé les dades, i hi surten els guions.  Sad

Jo crec que les piles de sàpiens ja es van gastant, perquè a més al Juliol ha fet molta calor i crec que això les pot haver deteriorat. Ara que s'acosta l'hivern no crec que durin molt i per això prefereixo posar unes de liti que duren més i aguanten bé les temperatures extremes.

Què en penseu de tot?

Si lo quieres entender bien... y si no pues te gastas la pasta en pilas...

http://forum.catmeteo.com/index.php/topic,7419.msg310942.html#msg310942
En línia
Pàgines: [1] 2 3 Anar Dalt Imprimir 
« anterior següent »
Anar a:  

Ingressar amb nom d'usuari, contrasenya i durada de la sessió