Autor
|
Tema: MeteoRadar - Seguiment del Radar (Llegit 3370 vegades)
|
TempsGranollers
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2795
|
Bon dia.,
Sempre volem tenir la captura de les imatges del radar, sobre tot aquests dies de tempestes, però ens fot molta mandra tenir que anar guardant tota la seqüència d’imatges. Ahir a la tarda no sabia que fer i vaig fer un petit programet que captura les imatges i deixa visualitzar l’animació. Es molt simple, està en fase beta.
Si el voleu provar està a:
http://www.tempsgranollers.com/meteoradar.zip
Segons els vostres comentaris l’aniré millorant fins que passi a versió definitiva.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
TempsGranollers
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
|
Recordeu que es versió beta i que estic fent modificacions constantment. Quant tingui algunes mes de fetes ja deixaré el nou executable.
D’entrada teniu que apretar el botó CAPTURAR i el programa quedarà a la espera de rebre les imatges en el minut 00, 12, 24, 36 i 48 de cada hora.
En la seqüència d’animació es pot triar per període d’hores i per dies. En el període d’hores agafarà fins a un màxim de 24 hores sense fer cas si hi ha canvi de dia. En l’opció de dies, animarà les imatges d’un dia en concret.
De moment es molt simple. Ja tindrem temps de complicar-lo
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
g-force
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 6276

Ibiza ciudad
|
Como siempre, aportando cosas magnificas para todos, voy a probarlo y como me guste ya te encargare uno (si puedes) para las islas en el futuro radar meteorologico que entrara en funcionamiento antes de que acabe el año. Saludos Ferran.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
TempsGranollers
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
|
Des de diumenge el programet del MeteoRadar comptabilitza mes de 40 downloads. Tret del Lluís de MeteoTortosa que està fent un seguiment i testejant el soft (gràcies a ell ja he tret una nova versió), hi ha algú mes que el tingui instal·lat?.
Tinc la versió beta2 acabada, tan aviat com la posi a la web, ja deixaré un missatge.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
boira
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2319

|
Moltíssimes gràcies per l'aportació.
Ara mateix no tinc temps de provar-ho. Ja t'ho faré saber.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
g-force
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 6276

Ibiza ciudad
|
Pues yo lo he dejado tres dias grabando imagenes, en un principio solo me muestra las ultimas 24 horas guardadas, se podria ampliar mas, ya que en mi caso que he estado tres dias ausente de casa me gustaria repasar las imagenes desde el programa, y no imagen por imagen guardada en el disco duro, otra cosa, cuando paso las imagenes podrias pone runa opcion de congelar esa imagen, y luego continuar con el proceso de las que guardo ya que si paro una imagen para verla se va al principio de nuevo.  El programa va genial y no se ha colgado para nada.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Tempsllavaneres
Estrat

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 7

|
Jo he estat provant el programa i em funciona perfectament........  Sobre visualitzar les imatges crec que s'hauria de posar l'opció de congelar imatges, tal com comenta g-Force. També vull comentar una idella, és que quan es minimitza el programa ocupa lloc en la barra de tasques, i jo crec que una vegada minimitzat el programa es baixi en forma d'icona al costat del rellotge, així sempre estarà actiu i no haurà la possibilitat de tancar-lo per una negligència.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|