Autor
|
Tema: MeteoRadar - Seguiment del Radar (Llegit 3704 vegades)
|
TempsGranollers
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3207

|
Ok, ja diras si te funciona bien. Mañana a primera hora ya lo dejaré capturando, promete ser una jornada interesante.
|
|
|
|
|
En línia
|
Ferran des de Granollers El temps a la ciutat de Granollers | |
|
|
|
MeteoCerdanyola
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 7181

Tardor 08, ja es aquí!
|
ferran a la web nomes tens la version 4
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TempsGranollers
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 

|
L’amic MeteoCerdanyola acaba de trobar un bug com la catedral de Barcelona (gràcies!), si el directori “imagenes” estava buit no acumulava imatges.... Ja està arreglat i verificat per ell mateix. La nova versió beta 6 està ja disponible a la web.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
boira
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2546

|
Molt bona feina !
Lo d'esperar l'imatge canviada em sembla perfecte. Quan jo vaig fer proves, fa temps, vaig veure que a vegades la canviava 2, 3 ó 4 minuts després ... i a vegades 40 ó 60.
Un detall: he vist que l'imatge sobre topografia, per exemple, és del minut 06 quan l'altre és del 12. La "pega" és que la del topo s'actualitza amb l'altre, o sigui que porta un retràs adicional de +6 min i no serveix per anar alternant i tenir informació més actual. Si que serviria per un analisi posterior amb dades cada 6 min.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
TempsGranollers
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 

|
Molt bona feina !
Lo d'esperar l'imatge canviada em sembla perfecte. Quan jo vaig fer proves, fa temps, vaig veure que a vegades la canviava 2, 3 ó 4 minuts després ... i a vegades 40 ó 60.
Un detall: he vist que l'imatge sobre topografia, per exemple, és del minut 06 quan l'altre és del 12. La "pega" és que la del topo s'actualitza amb l'altre, o sigui que porta un retràs adicional de +6 min i no serveix per anar alternant i tenir informació més actual. Si que serviria per un analisi posterior amb dades cada 6 min.
Es un tema que tinc pendent, ja ho he mirat, però com que també s’actualitza cada 12 minuts, no guanyaríem res. De totes maneres ho tinc al cap. No se si fer que el programa capturi a la vegada les dues imatges, les deixi en dos directoris diferents, i puguis triar quina vols visualitzar en la animació... i seguiré donant voltes...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
TempsGranollers
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 

|
Hi ha una opció que es ràpida de programar i que no se si faria servei. Posaria un botonet que copies la imatge actual o la que interesses de la animació a la memòria de la maquina, el típic COPY, per si volem fer-li PASTE a on interessi. Creieu que val la pena?
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|