Pàgines: [1] 2
|
 |
|
Autor
|
Tema: Esmorzar a Catì.5 d'Agos dissabte. (Llegit 353 vegades)
|
nasiet
Sinner, la lupa!!
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 5138

Cati.El Tossal nevat.
|
El Comando castellonenc hem organitzat un Esmorzar-Dinar el 5 d'Agost a Catì amb el fì de no perdre el contacte entre mosatros; ho fiquem al "punt de trobada " per fer'ho extensiu a tots els que puguen i vullguen vindre, saben que eixe mateix fi de setmana hi ha una trobada "important".
El programa es ben senzill; a les 12h. ens veurem al Bar Borcho on esmorzarem ( frito amb ou, formatge de Catì, pernil, pa amb tomata, all i oli i xulles a la brasa.
Desprès anirem a L'Avellà a fer un trago d'aigua i donar un tomb i per la vesprada a pendre la sombra d'evall d'un arbre o fer una partideta a les cartes o simplement xarrar.
De momen estan apuntats:
Ullal Meteomaestrat Meteocatì Pacomet Nasiet felet ¿? Meteosee ¿?
Es clar que si algù vol afegirse , no mès tè que manifestaro a es Tòpic.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
ullal
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Missatges: 2532

Serra Irta- Sta.Magdalena de Polpis- Baix Maestrat
|
La questió és la següent:
- entre nosaltres, gràcies principalment aquest foro i a la nostra afició que ens uneix, hem fet molts bons amics. Nosaltres, els de Castelló o comando castellonenc, per dir d'alguna manera, siga per la proximitat o per altra qualsevol raó, ens sentim "orgullosos" de participar sempre en el bon rotllo que es pot gaudir en tot aquest ambient, .. i que millor manera, per seguir amb aquest contacte, que en quan en quan fer un esmorzaret, dinaret o simplement un café per veure-nos, contar-nos les nostres coses, inquietuts i com no, de l'afició que tan ens atrau.
Està clar que en el transcurs d'un any és molt difícil montar u organitzar més d'una trobada (sobre tot pel desplaçament), per moltes raons, és per això que aquest esmorzar, tal i com ho ha comentat el nostre amic Nasiet, més que una trobada, encara que fos a nivell comarcal o provincial, és un encontre d'amics. Entre nosaltres fa temps que ho estem comentant i com no volem que siga algo tan sol de castellonencs, ho hem fet extensiu a tot al foro, sense cap compromís i per a que no siga, tal i com he dit, "algo de quatre".
Meteomaestrat i jo mateix, com a veins de Benicarló (comarca del Baix Maestrat) hem segut els primers que hem tornat a insitir que aquest esmorzar siga novament al poble de Catí, .. sent la principal raó per la seva situació, possiblement és el punt més centric per a nosaltres. Jo mateix estic a tan sol mig hora. Gàrseg des de Villafranca del Cid a un quart d'hora i els de Castelló ciutat a poc menys d'una hora. Meteocatí, per ser una persona molt jove, no té el problema del desplaçament i Nasiet per la seva vinculació al poble, ho té millor. També els catalans del sud, com el Baix Ebre (ho dic per veure si Meteo-Tortosa s'anime) no ho tenen gaire lluny, ... inclús Meteosee li pot vindre be passar-se per Catí, .. en fí, aquesta és la principal raó, ademés que molts de nosaltres (no és el meu cas personal) no coneixem la vida d'estiu al Balneari de l'Avellà d'aquest petit i gran poble de la comarca de Els Ports.
Resumint: esteu tots convidats!
|
|
|
|
|
En línia
|
Benicarló- Baix Maestrat (Castelló-Nord) ... (11 msnm)
|
|
|
Gàrseg
"el inspector"
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3882

La natura sempre té l'última paraula...
|
Sense paraules Ximo....Bravo!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Meteosee
Dame un orujo...dame dos...dame tres.....
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3848

Rumio?doncs existeixo...si em deixa la crisis
|
M'encantaria anar, però ja li vaig dir al Nasiet que aquest cap de setmana em coincideix amb la pujada al Vallibierna i no me la puc perdre. De totes maneres durant l'agost estaré algun dia per allà, així que es posible que coincideixi amb algú de vosaltres. Ja us avisaré. I per suposat, si per alguna raó no vaig al Vallibierna vindré cap aquí a esmorzar amb vosaltres.
Una abraçada per a tots!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Meteosee
Dame un orujo...dame dos...dame tres.....
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3848

Rumio?doncs existeixo...si em deixa la crisis
|
El 28,29 i 30 estaré a la Iglesuela del Cid , així que puc pasar per Catí, especialment el diumenge 30. Si et va bé Nasiet podem quedar encar que sigui per pendre un café (el divendres pujaré amb el Mane (el petit) , si vols quedem per la tarda i així el coneixes). Ja em direu alguna cosa.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
nasiet
Sinner, la lupa!!
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 5138

Cati.El Tossal nevat.
|
Fen un simil cicliste, el dissabte 29 de Juliol es l'etapa reina amb 5 ports de primera y 2 d'especials, el que vol dir que Diumenge 30 será día de descans i final del Tour.
Dilluns 31 de vesprada marxem cap a Catí i !Començen les vacances!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Pàgines: [1] 2
|