Pyrene
La reina del Pirineu
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2257
|
Aquesta tarda desde casa, quan semblava que la tempesta ens venia a sobre, cap a l'interior es veia molt gris i al final s'haurà desviat i no ha passat per damunt. Lo únic que he agafat son aquests mamatus
[annex esborrat per l'administrador]
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Imanol
El siempre lluvias....
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2353

Aupa Barakaldo!!!
|
Muy chulos esas mammas!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Garíl
Lalolaaaaiiiiiiiii ¡¡¡¡¡¡¡
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 13206

Sé de uno que se ha puesto palote...... XD
|
Avui al migdia he anat a reus a comprar... i quan he arribat cap a les 16:00 hi havia direcció N i NE un creixement de rovellons i una cel bastant grisot que feia les delicies dels qui ho havien de patir..
Desde cambrils només s'intuia que algo passava, no hi havia cap mamma ni res per l'estil.. però cap al fons ja esveia que hi havia cacau... 
Guapes fotos 
Segons m'ha dit un transportista cap a la zona de l'alt camp i rodalíes li ha fotut algo de canya plovent.. ara miro a veure que collons ha passat, porto tot el dia desconectat 
Salut ¡¡¡¡¡¡¡¡
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Pyrene
La reina del Pirineu
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2257
|
Si, si, just al migdia es veia cap a l'interior, direcció Valls (Alt Camp) molt fosc, i lo que teniem a sobre deuria ser una mica l'enclusa d'algun bolet, jo pensava que al final s'acostaria perque cap allà a les 4 s'ha posat més fosc, que era quan tenia els mammatus a sobre però finalment no arribat res més. 
M'imagino pel que es veia que algo haurà fet en altres llocs tenint en conte que es veia força gris.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Garíl
Lalolaaaaiiiiiiiii ¡¡¡¡¡¡¡
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 13206

Sé de uno que se ha puesto palote...... XD
|
A valls pel que he vist ni na gota, però altres poblacions de la comarca si ha caigut 
El pla de santa maría 4,1mm, però no tinc més constancia d'altres llocs
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
MeteoCerdanyola
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 7194

Tardor 08, ja es aquí!
|
quines mamas mes guapes, segur que la meva estaria per ya dalt
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Silver
El rei del Pirineu
Cumulus Congestus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 1026
|
Fa temps que no en veig aixi de tan guapes per aqui dalt grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|